Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

Hulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

319 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
denk niet dat ze zomaar wajong uitkeringen gaan intrekken ik heb die van mijn gekregen tijdens corona periode toen werden alle keuringen (met arbo arts etc) telefonisch afgehandeld ivm IRL
Klik om te vergroten...

Intrekken niet.
Maar bedrag kan wel wijzigen.
Zie https://drugsforum.nl/threads/groot-aantal-mensen-geraakt-door-uwv-rekeningfout.77457/#post-2029071 en google hits UWV

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...16
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kordie zei:
Intrekken niet.
Maar bedrag kan wel wijzigen.
Zie https://drugsforum.nl/threads/groot-aantal-mensen-geraakt-door-uwv-rekeningfout.77457/#post-2029071 en google hits UWV
Klik om te vergroten...
oh bijzonder
geen idee hoe die wajong van elkaar verschillen ikzelf krijg dit
1734209970238.png
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#3
Episode komt eraan.
Denk dat ik flink offline ga zijn komende tijd.
Groeten
D
DametjeStepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey @Ei-Salade hoe gaat het met je? Alweer even geen update van je gehad en moest ineens aan je denken.
Ik hoop dat alles goed gaat met je, je kent mij/ons misschien niet persoonlijk maar weet dat er aan je gedacht wordt! 💕
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
Episode komt eraan
Klik om te vergroten...

Ook dan ben je welkom!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
DametjeStep zei:
Hey @Ei-Salade hoe gaat het met je?
Klik om te vergroten...

Ben ik ook benieuwd naar.
Hoop dat je de Kerst enigszins goed doorkomt @Ei-Salade
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ei-Salade zei:
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Klik om te vergroten...

Dat klinkt heel positief.
Hoe heb je het kunnen fixen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ei-Salade zei:
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Klik om te vergroten...
Wise choice
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kordie zei:
Dat klinkt heel positief.
Hoe heb je het kunnen fixen?
Klik om te vergroten...
Ze hebben een particuliere woning gevonden voor haar.
Ironisch 2 straten verder.
Ben er heel blij mee, kan ik mezelf verder ontwikkelen en kan ik ook alles zo gaan invullen hoe ik wil.

Helaas moet ik wel gigantisch veel gaan aanschaffen nu omdat ik met alleen één matras en wat electronica over blijf
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ei-Salade zei:
Ze hebben een particuliere woning gevonden voor haar.
Ironisch 2 straten verder.
Ben er heel blij mee, kan ik mezelf verder ontwikkelen en kan ik ook alles zo gaan invullen hoe ik wil.

Helaas moet ik wel gigantisch veel gaan aanschaffen nu omdat ik met alleen één matras en wat electronica over blijf
Klik om te vergroten...
Kringloop is uw vriend
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alinde zei:
Zijn ex haar spullen al ingepakt?
Klik om te vergroten...
Deels al wel, grote meubels niet.

Heb een nieuw dieptepunt gehad eergisteren en tis weer oke aan het worden.
Kennelijk heb ik als mens dieptepunten nodig om weer orde en regie te krijgen.

En heb dus nauwelijks meer gedronken en Clonazepam op.
Ff doorzetten.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijn dat je even schrijft in ieder geval. Zet m op met niet-drinken!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe gaat het nu met je @Ei-Salade ?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog geen update. Ook al 5 dagen alleen thuis, dus vooral even m'n hoofd rechtzetten voor de komende dagen met verhuizen.
Emoties en verdriet zijn er elke dag, ook logisch natuurlijk.
Merk dat ik het echt jammer vind en ervan baal, maar sta zeker nog achter deze keuze.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook al 10 dagen 0.25 Clonazepam, een na laatste stap naar nul.
En ook maar 1 fles rode wijn en 3 bier gedronken die dagen.
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.

Zaterdag verhuisd ze, dan ben ikzelf niet thuis.
Word wel lastig eerste weken, geen gordijnen of iets in m'n woning dus dat word wel pittig.
Moet nog bestellen en weten wat er allemaal veranderd.
Gelukkig al wel een koelkast kunnen scoren, nu nog een wasmachine.

Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
Ook al 10 dagen 0.25 Clonazepam, een na laatste stap naar nul.
En ook maar 1 fles rode wijn en 3 bier gedronken die dagen.
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Klik om te vergroten...

Lange termijn pas.

Ei-Salade zei:
Zaterdag verhuisd ze, dan ben ikzelf niet thuis.
Word wel lastig eerste weken, geen gordijnen of iets in m'n woning dus dat word wel pittig.
Moet nog bestellen en weten wat er allemaal veranderd.
Gelukkig al wel een koelkast kunnen scoren, nu nog een wasmachine.
Klik om te vergroten...

Karton met ducttape?

Ei-Salade zei:
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Klik om te vergroten...

Je zou zelf iets kunnen maken, maar dat is niet het aller goedkoopste.

Die pallets klinken goed.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ei-Salade zei:
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Klik om te vergroten...
Said every addict ever. Niet drinken is altijd beter dan wel drinken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ei-Salade zei:
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Klik om te vergroten...

Stash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?

Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.

Kijk uit voor de randjes.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Stash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?

Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.

Kijk uit voor de randjes.
Klik om te vergroten...
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."