#1
In het eerste jaar ging alles tussen ons vrij goed. De ellende begon daarna vrij snel..3 jaar shit... Na een halfjaar van dat was ik een schim van mezelf. Een levende dode.
In het eerste jaar ging alles tussen ons vrij goed. De ellende begon daarna vrij snel..3 jaar shit... Na een halfjaar van dat was ik een schim van mezelf. Een levende dode.
Het begint meestal/altijd vrij goed.In het eerste jaar ging alles tussen ons vrij goed. De ellende begon daarna vrij snel..
Klinkt super frustrerend.Ik ben hoofdhuurder en daardoor heb ik de touwtjes in handen.
Helaas is de huurder nu niet beschikbaar en ook mijn vader niet.
Ik kan nu niets doen en dit zit me echt even in de koude kleren.
Internet en mijn contract zeggen dat ze geen recht heeft. Ik heb de touwtjes in handen. Schoonmoeder heeft waarschijnlijk gebluft te roepen dat het niet zo is om mij af te schrikken. Zij zeggen dat ze er alles aan doen om een nieuwe plek te vinden en willen dus tot die tijd dat ze hier blijft. Dit is niet te doen en wil dit helemaal niet. Ik vind dat ze die tijd ook kan uitzitten op een opvang. Toch word er iedere keer op mij afgeschoven en zal ik die verantwoordelijkheid "moeten" nemen en zo sturen ze me iedere keer in het gesprek een morele hoek in. Dit is iets waar ik heel slecht mee kan omgaan en word dan in m'n hoofd kneiter boos en heb dan vaak geen ruimte meer om verder te gaan met dit gesprek. Los hiervan is het nu ook 3 tegen 1 geworden en word mijn paranoïde gedachten dus weer werkelijkheid.
Zij is wel ingeschreven op hetzelfde adres of?Ze betaald de helft van de vaste lasten.
Ik heb geen medebewonerschap getekend en dat kon ook niet omdat je daarvoor 2 jaar lang huishouden moet delen.
Nu verteld schoonmoeder dat ze zogenaamd wèl medebewoner is omdat zij de helft betaald heeft al die tijd.
Dat slaat helemaal nergens op.
Probeer ook even wat afleiding hiervan te zoeken zover dat mogelijk is. In het weekend kun je eerst toch even niks echt regelen.Ik wacht even met actie's want ik moet eerst 2 mensen spreken hierover die mij kunnen ondersteunen.
Ik ben nu zo fucked in m'n hoofd dat ik geen goede beslissingen kan maken.
Voor de rest wat ik in m'n gedachten heb kwa dingen uitvoeren laat ik even uit want er word meegelezen.
Ze betaald de helft van de vaste lasten.Je bent hoofdhuurder zeg je, maar zij betaald dus wel deels mee of hoe zit dat?
Toen het de eerste keer gebeurde wist ik niet wat ik zag. Ik dacht, wie ben jij!? Van de hemel naar de HELL ja.Zonder het hele topic door te nemen. De grote liefdes in mijn leven vertoonden ook allemaal in middelmatige of zware mate borderline symptomen. Van de hemel naar de hel. Zonder reden, in een seconde. En repeat. Steeds meer en diepere hel en steeds minder en minder hoge hemel. Ik leef met je mee.
Ik kan het boek 'blijf bij mij' van Rika Ponnet wel heel hard aanraden. Niet specifiek over borderline, desalniettemin zeer nuttig in (toxische) relaties. Leest gemakkelijk weg. De theorie in mensentaal met praktische voorbeelden.
Bewind wilje niet in vrijwillig met geestelijke problemen, daar kom je nooit meer uit. Er zitten eerlijke tussen maar voor vele is het nog steeds easy money. Ken tig verhalen van mensen die tijdens bewind in de problemen zijn gekomen tot huisuitzetting aan toe. Dan beter vrijwillig budgetbeheer bij een organisatie waar die bijvoorbeeld OnView gebruikt, zodat je zelf mee kan kijken en waar goede recensies over zijn, liefst een bekende die er goed ervaring mee heeft, of een familielid die betrouwbaar is.Kun je met ASS en een ex gokverslaving geen professionele bewindvoerder en mogelijk mentor krijgen?
Die kan je wellicht veel financiele dan wel regelzaken uit handen nemen
OnView, breek me de bek niet open 🤣🤣🤣Bewind wilje niet in vrijwillig met geestelijke problemen, daar kom je nooit meer uit. Er zitten eerlijke tussen maar voor vele is het nog steeds easy money. Ken tig verhalen van mensen die tijdens bewind in de problemen zijn gekomen tot huisuitzetting aan toe. Dan beter vrijwillig budgetbeheer bij een organisatie waar die bijvoorbeeld OnView gebruikt, zodat je zelf mee kan kijken en waar goede recensies over zijn, liefst een bekende die er goed ervaring mee heeft, of een familielid die betrouwbaar is.
Hahaha wat is daar mis mee dan? Nu ben ik erg benieuwd, is toch enige vorm van transparantie....OnView, breek me de bek niet open 🤣🤣🤣
Ik stuur je even een PB haha, is verder niet gerelateerd aan dit topicHahaha wat is daar mis mee dan? Nu ben ik erg benieuwd, is toch enige vorm van transparantie....
fyiEn daarbij kost een bewindvoerder gewoon best wel wat geld als je niet veel hebt. Dan is 100+ euro gewoon ruim 30/40% spaargeld in de maand minder.
Geld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.fyi
ik krijg mijn curatele kost het dubbele van bewind , elke maand via bijzondere bijstand vergoed via de sociale dienst drechtsteden ivm (wajong) uitkering
ik heb geen ideeGeld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
Geld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."