Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

Grappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

73 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb ook erg last dat ik echt gewoon bepaalde uren niet meer kan herrineren als ik veel zuip.
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#2
heheh jaaa als je knetter bent moet je is achter je pc gaan zitten en dan Media Player opstarten.. muziek opzette en dan naar die kleure kijke gek ! ik dacht dat k erin zat haha
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
BobG zei:
Afgelopen vakantie in spanje zaten we op een camping 15 kilometer ongeveer van Lloret, We hadden de bus gepakt naar lloret met zn vieren, en aan het eind van de avond waren mn maat en ik de bus ingestapt, waren onze dames vergeten. Ik kan het moment nooit vergeten toen mijn telefoon overging, en haar aan de lijn kreeg, OH SHIT!
Klik om te vergroten...

hahaha prachtig!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#4
kmoest eens keihard pissen, en er was nergens een boom...
Ik zei tegen m'n maat: ik ga tegen die deur pissen als ik hier nergens iets vind. Waarop hij zei ge druft niet.
Die deur was weliswaar met een glazen voorplaat erin, dus je kon erdoor kijken...
Ik begon te pissen en ik denk dat de inwonenden het zagen dat er iets tegen hun deur naar beneden liep.
Vent deed de deur open en ik was nog nie klaar met pissen . Ik piste tegen z'n schoenen en stukje in z'n huis aan :tongueout:
Die man werd razend en begon achter ons te lopen in z'n onderbroek en hemdje :tongueout:
Ik was nog steeds niet klaar met pissen en piste verder terwijl ik liep:tongueout:
De man had ons wel niet kunne inhalen, ook al waren we strontzat

haha, die vergeet ik nooit.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahah dat is inderdaad ongelooflijk grappig
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
En terecht dat die vent boos werd, tuig! ^*%*&

Haha :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahaha mooie verhalen :grin:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahaha ja llorett...

eerste keer met zn 4-en naar spanje...één van ons was ook nog jarig dus we hadden een flinke stash alcohol bij ons om het te vieren.
1 fles bacardi, 1 fles tequila, 2 flessen champagne en 1 fles dropshot (bléh) ging met 3 man in 2 uur naar binnen :beer:

haha we hebben ons echt populair gemaakt in die bus hehehe
"wat wil je doen? me eruit zetten? HAHAHAHA" :flushed:
en één van ons was doodziek...die heeft 14 uur lucht liggen kotsen :mrgreen:

En laatst had ik nog een feest, waarbij de alcohol gratis was.
Het feest was saai en de dienbladen gevuld, dus die liet ik samen met n gast aan de lopende band komen...ik had al zeker 2 jaar niet meer zo hard doorgezopen.
Tegen één uur naar huis gefiest, de berm in gereden, aan het lachen omdat ik merk dat ik zó zat ben dat ik mn fiets niet meer op de weg kan houden, door het lachen op mn bek gaan, nog harder lachen, opkrabbelen en voorover buigen om de fiets te pakken, om met een koprol in (gelukkig) droge sloot terecht te komen :mrgreen:
Na een paar uurtjes slaap je weg weer vervolgen hahaha

Mn fiets was de volgende dag helemaal gaar, modder en allemaal spaken eruit...wat ik er nog meer mee heb gedaan ---> dunno
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahaha typisch alcohol tostanden maar wel altijd grappig..
door alcohol krijg ik ook veel lachkiks met stomme dingne en als ik er ook bij beblowd heb dan kan ik niet stoppen met lachen
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#10
de laatste tijd word ik steeds vervelend van alcohol.
dan heb ik zin om mesnen voor de gek te houden enzo :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zat eens op m'n brommer en ben toen heeeel ff in slapa gevallen werd wakker en moest remmen omdat ik bijna tege ne auto zat :)- :flushed:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Nja afgelopen zondag minst leuke ervaring.
Heb een complete black-out gehad kan me 7 uur totaal niet meer herinneren, maar ben nu wel mijn vriendin kwijt daardoor. Heb daar ook een hoop stress gebouwd, mja kan het niet navertellen, want ik weet echt helemaal niks meer.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
L-Mack zei:
slunse zei:
pissen tegen de muur van je kamer omdat je slaapwandelt en denkt da je voor de plee staat
Klik om te vergroten...

HEEY IK HEB NET HETZELFDE GEHAD!!!
Alleen had ik wat minder geluk dan jou. Ik zweer het je! Ik was straalbezopen gaan slapen. Ik weet niet hoe en wat er gebeurt is maar ik ben opgestaan in de donker, naar het toilet geslaapwandelt (dacht ik op dat moment) en daar begon ik te pissen. Plotseling hoor ik een stem roepen en werd ik wakker (eerder gewoon bij bewustzijn) en toen besefte ik dat ik in de slaapkamer van mijn ouders was en tegen de muur aan het pissen was!!! Een van de ergste momenten uit mijn leven en ik heb het allemaal te danken aan een fles vodka...
Klik om te vergroten...

Haha,Ik heb ook een keer in een trip snachts in een plantebak staan zeiken dat ik dacht dat ik op het toilet was...en een keer uit het raam...
bah bah ja ik was heel ver heen....haha
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Nja afgelopen zondag minst leuke ervaring.
Heb een complete black-out gehad kan me 7 uur totaal niet meer herinneren, maar ben nu wel mijn vriendin kwijt daardoor. Heb daar ook een hoop stress gebouwd, mja kan het niet navertellen, want ik weet echt helemaal niks meer.
Klik om te vergroten...

Da's wel klote..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
yep,
ach ja vanavond met haar uit, we zouden wel zien hoe het verder gaat lopen. Dus ik wacht ook maar gewoon af.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met carnaval voor de kroeg liggen kotsen.
Het hele marktplein overkotsen.
Je achterlijk gedragen.
Jongens zoenen die je helemaal niet wilt zoenen.
Teveel geld uitgeven.

Als wij uitgaan moeten we altijd 3 kwartier terug fietsen naar huis (als je een normaal tempo kunt halen...) dus:

Sloten in fietsen.
Sloten induiken omdat je denkt dat een vriendin de sloot in is gefietst, wat dan achteraf niet waar bljikt te zijn.
Uren slapen op het fietspad.
Tegen een verkeersbord aan fietsen.
Ergens ineens linksaf slaan terwijl een vriendin links van je fietst.
Té vaak gewoon vallen.
In slaap vallen op de fiets (soms zelfs nog weer wakker worden terwijl je nog aan het fietsen bent :P).

Eerst moest ik zelfs nog een heel bos door, dat was echt erg. Pikkedonker en aan beide kanten van het fietspad sloten...
Als het had gevroren was het helemaal vreselijk... glad etc.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mac... zei:
yep,
ach ja vanavond met haar uit, we zouden wel zien hoe het verder gaat lopen. Dus ik wacht ook maar gewoon af.
Klik om te vergroten...

Enig dee wat je precies gedaan hebt waardoor je haar kwijt bent dan? Vreemd gegaan ofzo...

Vervelend :/
S
SultaNLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mary zei:
In slaap vallen op de fiets (soms zelfs nog weer wakker worden terwijl je nog aan het fietsen bent :P).
Klik om te vergroten...

Hehe, dat komt me wel heel bekend voor. Raar dat het kan, slapen fietsen en niet eens op je plaat gaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mary zei:
Mac... zei:
yep,
ach ja vanavond met haar uit, we zouden wel zien hoe het verder gaat lopen. Dus ik wacht ook maar gewoon af.
Klik om te vergroten...

Enig dee wat je precies gedaan hebt waardoor je haar kwijt bent dan? Vreemd gegaan ofzo...

Vervelend :/
Klik om te vergroten...

Nee ga nooit vreemd al heb ik nog zo veel gezopen. Heb 'r staan voorliegen waarom ik zo laat was en kwam een beetje fel uit de hoek. In principe ging het helemaal nergens over, ach ja...
Is wel weer ff goedgekomen, maar is ook alweer uit. Zaten nog meer dingen niet goed oa de drugs...
T
TLid
01-01-2024, 00:00
#20
KKKK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."