hahaha ja llorett...
eerste keer met zn 4-en naar spanje...één van ons was ook nog jarig dus we hadden een flinke stash alcohol bij ons om het te vieren.
1 fles bacardi, 1 fles tequila, 2 flessen champagne en 1 fles dropshot (bléh) ging met 3 man in 2 uur naar binnen
haha we hebben ons echt populair gemaakt in die bus hehehe
"wat wil je doen? me eruit zetten? HAHAHAHA"
en één van ons was doodziek...die heeft 14 uur lucht liggen kotsen
En laatst had ik nog een feest, waarbij de alcohol gratis was.
Het feest was saai en de dienbladen gevuld, dus die liet ik samen met n gast aan de lopende band komen...ik had al zeker 2 jaar niet meer zo hard doorgezopen.
Tegen één uur naar huis gefiest, de berm in gereden, aan het lachen omdat ik merk dat ik zó zat ben dat ik mn fiets niet meer op de weg kan houden, door het lachen op mn bek gaan, nog harder lachen, opkrabbelen en voorover buigen om de fiets te pakken, om met een koprol in (gelukkig) droge sloot terecht te komen
Na een paar uurtjes slaap je weg weer vervolgen hahaha
Mn fiets was de volgende dag helemaal gaar, modder en allemaal spaken eruit...wat ik er nog meer mee heb gedaan ---> dunno