Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

Grappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

73 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
Of je was pas echt bezopen op het moment dat je heel moe werd... (en anders inderdaad slaapwandelen ofzo)
Klik om te vergroten...
tmoment dat ik gign gaan slapen was ik hel bezopen.. maar wss toen ik wakker werd om naar toilet==>>zat+half aan slapen=heel waus
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk nooit zo heb gehad. Ik drink ook meestal niet door tot ik echt helemaal stuk ben :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, denk het ook :)

@ SpaceKonijn, Heb nooit met zuipen dat ik een aantal uren mis! Hooguit 1 uur, maarja dat heb ik ook wel is als ik gewoon nuchter ben :confused:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
hm ik weet er echt gewoon helemaal niks meer van, en soms echt te ernstig hoor. dat ik achteraf zoiets had van in wat voor droom liep ik gister rond. en ook echt te lijpe dingen gedaan :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
tot ongeveer een jaar geleden dronk ik regelmatig. De reden dat ik er helemaal mee gekapt ben is dat ik een jaar gelden zo ziek ben geweest van de apfelcorn. S'nachts voelde ik me al nie zo lekker en probeerde te overgeven dat lukte niet....tot de volgende morgen, ik ben om 6u begonnen tot smiddags 16u. Ik bleef maar gaan, alles deed me zeer ben de hele dag niet verder gekomen dan de wc. Probeerde te slapen maar steeds als ik bijna weg viel moest ik weer naar de wc rennen. Dit is me een maand of 5 geleden nog eens over komen met bier, t zelfde verhaal. Sindsdien drink ik niet of nauwlijks. Heel af en t oe een flesje in de kroeg maar zodra ik de eerste slok naar binnen heb, heb ik al spijt en ga over op de cola light. Voor mij dus geen alcohol meer.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel pap van lust. Complete uren weg, hoe ik thuis ben gekomen is vaak ook een mysterie.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
mja ik ook wel , heb een keer op de weg naar huis een meisje versiert op de fiets ( alcohol gives u strange powers ) , had er zover gekregen dat ik mee ging haar hond uitlaten ofzo.
ben daar nog thuis geweest maar werd thuis wakker geen idee wie dat meisje was , hoe ze heette , waar ze zou kunnen wonen , wat haar nr was , helemaal niks.
dan schrik je je toch echt dood hoor voor hetzelfde geld was het een omgebouwde idioot ofzo :mrgreen:
later nog wel een keer gezien maar ik herkende haar HELEMAAL niet, beetje beschamend toch wel maar was gelukkig wel een ok meisje dus dat scheelde dan weer
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bal0n zei:
Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel pap van lust. Complete uren weg, hoe ik thuis ben gekomen is vaak ook een mysterie.
Klik om te vergroten...
Ik spuugde er ook nooit in , tot nu dan :) Ik haalde ipv 1 fles wijn altijd gelijk een doos of 2 bij de slijter. Maar op de een of andere manier krijg ik t niet meer voor lkaar om een avondje lekker door te zakken met alcohol
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#9
hm ligt aan mijn bui.
ik had op gegeven moment idd ook dat als ik bij vrienden ging zitten dat ik 2 flessen wijn meenam,omdat 1 niet meer genoeg was.
tegenwoordig volstaat 1 wel weer..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afgelopen vakantie in spanje zaten we op een camping 15 kilometer ongeveer van Lloret, We hadden de bus gepakt naar lloret met zn vieren, en aan het eind van de avond waren mn maat en ik de bus ingestapt, waren onze dames vergeten. Ik kan het moment nooit vergeten toen mijn telefoon overging, en haar aan de lijn kreeg, OH SHIT!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Afgelopen vakantie in spanje zaten we op een camping 15 kilometer ongeveer van Lloret, We hadden de bus gepakt naar lloret met zn vieren, en aan het eind van de avond waren mn maat en ik de bus ingestapt, waren onze dames vergeten. Ik kan het moment nooit vergeten toen mijn telefoon overging, en haar aan de lijn kreeg, OH SHIT!
Klik om te vergroten...

hahaha prachtig!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#12
kmoest eens keihard pissen, en er was nergens een boom...
Ik zei tegen m'n maat: ik ga tegen die deur pissen als ik hier nergens iets vind. Waarop hij zei ge druft niet.
Die deur was weliswaar met een glazen voorplaat erin, dus je kon erdoor kijken...
Ik begon te pissen en ik denk dat de inwonenden het zagen dat er iets tegen hun deur naar beneden liep.
Vent deed de deur open en ik was nog nie klaar met pissen . Ik piste tegen z'n schoenen en stukje in z'n huis aan :tongueout:
Die man werd razend en begon achter ons te lopen in z'n onderbroek en hemdje :tongueout:
Ik was nog steeds niet klaar met pissen en piste verder terwijl ik liep:tongueout:
De man had ons wel niet kunne inhalen, ook al waren we strontzat

haha, die vergeet ik nooit.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahah dat is inderdaad ongelooflijk grappig
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
En terecht dat die vent boos werd, tuig! ^*%*&

Haha :P
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#15
hahaha mooie verhalen :grin:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahaha ja llorett...

eerste keer met zn 4-en naar spanje...één van ons was ook nog jarig dus we hadden een flinke stash alcohol bij ons om het te vieren.
1 fles bacardi, 1 fles tequila, 2 flessen champagne en 1 fles dropshot (bléh) ging met 3 man in 2 uur naar binnen :beer:

haha we hebben ons echt populair gemaakt in die bus hehehe
"wat wil je doen? me eruit zetten? HAHAHAHA" :flushed:
en één van ons was doodziek...die heeft 14 uur lucht liggen kotsen :mrgreen:

En laatst had ik nog een feest, waarbij de alcohol gratis was.
Het feest was saai en de dienbladen gevuld, dus die liet ik samen met n gast aan de lopende band komen...ik had al zeker 2 jaar niet meer zo hard doorgezopen.
Tegen één uur naar huis gefiest, de berm in gereden, aan het lachen omdat ik merk dat ik zó zat ben dat ik mn fiets niet meer op de weg kan houden, door het lachen op mn bek gaan, nog harder lachen, opkrabbelen en voorover buigen om de fiets te pakken, om met een koprol in (gelukkig) droge sloot terecht te komen :mrgreen:
Na een paar uurtjes slaap je weg weer vervolgen hahaha

Mn fiets was de volgende dag helemaal gaar, modder en allemaal spaken eruit...wat ik er nog meer mee heb gedaan ---> dunno
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahaha typisch alcohol tostanden maar wel altijd grappig..
door alcohol krijg ik ook veel lachkiks met stomme dingne en als ik er ook bij beblowd heb dan kan ik niet stoppen met lachen
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#18
de laatste tijd word ik steeds vervelend van alcohol.
dan heb ik zin om mesnen voor de gek te houden enzo :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik zat eens op m'n brommer en ben toen heeeel ff in slapa gevallen werd wakker en moest remmen omdat ik bijna tege ne auto zat :)- :flushed:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nja afgelopen zondag minst leuke ervaring.
Heb een complete black-out gehad kan me 7 uur totaal niet meer herinneren, maar ben nu wel mijn vriendin kwijt daardoor. Heb daar ook een hoop stress gebouwd, mja kan het niet navertellen, want ik weet echt helemaal niks meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."