Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

Grappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

73 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 keer was genoeg voor mij. Ik wil geen zwart gat in mn geheugen, dat gaat me te ver!!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
post hier je grappige of juist bad trips etc.
want kmaak zelf ook heel veel mee alsk knetter/aangeschoteh(dronkeh) ben, maar of kkan dr niet meer om lacheh (terwijl ut heel grappig is) of kvergeet het weer, maar mss dat jullie noh leuke ervaringen (of juist niet) hebben
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
haha :grin: das wel een mooie jah, je kan ook doen

oeroude truuk:

als je knetter bent, ogen dicht doen en dr zachtjes op drukken, dan zie je de gekste patronen, objecten etc.

nog grappiger word ut als je gaat vertellen wat je ziet aan de mensen die om je heen zijn (tis wel handig als die ook knetter zijn :grin: :stoned: )
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#4
oer oud ?? is die al zo oud dan ? :confused:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
volgens mij wel :grin:
me broer heeft um mij geleerd ! maarja, hij zei dat die truuk als best wel oud was. kdenk dat de meeste hem wel kennen hoor :grin:
en anders hebk me vergist en weten jullie hem nu haha :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
smokingnick zei:
heheh jaaa als je knetter bent moet je is achter je pc gaan zitten en dan Media Player opstarten.. muziek opzette en dan naar die kleure kijke gek ! ik dacht dat k erin zat haha
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad flex! achter je pc zitten is dan sowieso flex :grin:
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#7
tegen paaltjes aan rijden , een gekneusd scheen been hebben en een gat in mijn scheenbeen en er helemaal nix van voele ^^
daarna nog bowle ook
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#8
sleejte rijden in een park om 2 uur snachts. Daarvoor eerst om half 1 door een bos gelopen om te kijken of daar een goede heuvel was.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
LOL dies wel cool :grin:
g
groenrokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
tijd niej gepost hier... .maja ga ik ff veranderen mijn on-prettige ervaring met alcohol

een maand of 2 geleden had ik 6 kopstootjes op.... het viel nogal slegt ik was flauwgevallen vrienden hadden de 112 gebelt :confused: :confused: beetje vaag maja de volgende dag had ik geeneens een kater dat was helemaal vaaaaaag :confused: :confused::confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee hoor is niet vaag... want die krijg je pas als je te veel alcohol drinkt en te weinig water... Als je heel snel achter elkaar 6 glazen alcohol drinkt hoef je geen kater te krijgen als je er 20 drinkt verdeelt over 4 uur krijg je die waarschijnlijk wel:tongueout:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooit eens met een paar maten verkeersborden af z'n paal geschopt :confused:

we gingen ze gebruiken om op ons kamer te hangen maar we zijn ze vergeten :(
e
essieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb 4 keer in mijn leven een bad trip gehad....en alle keren met blowen...
zo erg...dat ik dacht dat ik doodging
kon me maar op 1 ding gelijk focussen, en als ik dat deed dan ging ik er veel te diep over nadenken...mn gedachten gingen sneller dan mn hersenen op dat moment waren...dus die verhouding klopte ook al niet, en mn aandacht ging steeds vanzelf naar mn ademhaling...dat ging dan natuurlijk helemaal fout...die ging veel te langzaam...uiteindelijk voelde in dan aan mn hartslag...en die was dan uiteraard niet te vinden...en dacht ik helemaal dat ik dood ging....ppppffff dit duurde dan echt uren en ging door een hel.....
A
ARebel?¿Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dankje ....

Ik was soo Dronke en stoned .. en was eigenlijk best blij
hget was op het eindfeest van me school .. erug gezope en geblowt
en ik heb al 2 jaar soort van rusiej .. met de ex van me 'vriendin'ze had allemaal dinge over hem gelult .. dus ik was dronke van hier tot tokio en stoned .. raken we gewoon aan de praat en ... uiteindelijk heeft ie me nog naar huis gebrsvht ook op se fietsje 4 km .. 1 en ander uitgepraat dat ik hem totaal verkeert heb ikgeschat ...
ik had denk ik als ik nuchter was .. dit nooit had gedaan .. maar dan was ik ook een vriendschap mis gelope ..
Dus em .. Drank & Drugs .. is eigenlijk best wel goed :smoke: :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo af en toe is het zeker goed voor je ja!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
1 keer paddo bad trip gehad was niet echt vet .

was aan het spacen en ineens hoorde ik mijn vaders stem dat hij mij wou spreken. hij belde per puur toeval naar die vriend waar ik zat en sprak dat in op het antwoord apparaat toen ging ik helemaal paranoia denken dat er vanalles aan de hand was en keihard bad
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Emo zei:
haha :grin: das wel een mooie jah, je kan ook doen

oeroude truuk:

als je knetter bent, ogen dicht doen en dr zachtjes op drukken, dan zie je de gekste patronen, objecten etc.

: )
Klik om te vergroten...

daarvoor hoef ik niet op mn ogen te drukken gewoon ontspannen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
1 keer paddo bad trip gehad was niet echt vet .

was aan het spacen en ineens hoorde ik mijn vaders stem dat hij mij wou spreken. hij belde per puur toeval naar die vriend waar ik zat en sprak dat in op het antwoord apparaat toen ging ik helemaal paranoia denken dat er vanalles aan de hand was en keihard bad
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad naar ja! lijkt mij ook!
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#19
BobG zei:
Afgelopen vakantie in spanje zaten we op een camping 15 kilometer ongeveer van Lloret, We hadden de bus gepakt naar lloret met zn vieren, en aan het eind van de avond waren mn maat en ik de bus ingestapt, waren onze dames vergeten. Ik kan het moment nooit vergeten toen mijn telefoon overging, en haar aan de lijn kreeg, OH SHIT!
Klik om te vergroten...

hahaha prachtig!
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#20
kmoest eens keihard pissen, en er was nergens een boom...
Ik zei tegen m'n maat: ik ga tegen die deur pissen als ik hier nergens iets vind. Waarop hij zei ge druft niet.
Die deur was weliswaar met een glazen voorplaat erin, dus je kon erdoor kijken...
Ik begon te pissen en ik denk dat de inwonenden het zagen dat er iets tegen hun deur naar beneden liep.
Vent deed de deur open en ik was nog nie klaar met pissen . Ik piste tegen z'n schoenen en stukje in z'n huis aan :tongueout:
Die man werd razend en begon achter ons te lopen in z'n onderbroek en hemdje :tongueout:
Ik was nog steeds niet klaar met pissen en piste verder terwijl ik liep:tongueout:
De man had ons wel niet kunne inhalen, ook al waren we strontzat

haha, die vergeet ik nooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."