#1
1 keer was genoeg voor mij. Ik wil geen zwart gat in mn geheugen, dat gaat me te ver!!
)smokingnick zei:heheh jaaa als je knetter bent moet je is achter je pc gaan zitten en dan Media Player opstarten.. muziek opzette en dan naar die kleure kijke gek ! ik dacht dat k erin zat haha

Emo zei:hahadas wel een mooie jah, je kan ook doen
oeroude truuk:
als je knetter bent, ogen dicht doen en dr zachtjes op drukken, dan zie je de gekste patronen, objecten etc.
: )
spacekonijn zei:1 keer paddo bad trip gehad was niet echt vet .
was aan het spacen en ineens hoorde ik mijn vaders stem dat hij mij wou spreken. hij belde per puur toeval naar die vriend waar ik zat en sprak dat in op het antwoord apparaat toen ging ik helemaal paranoia denken dat er vanalles aan de hand was en keihard bad
BobG zei:Afgelopen vakantie in spanje zaten we op een camping 15 kilometer ongeveer van Lloret, We hadden de bus gepakt naar lloret met zn vieren, en aan het eind van de avond waren mn maat en ik de bus ingestapt, waren onze dames vergeten. Ik kan het moment nooit vergeten toen mijn telefoon overging, en haar aan de lijn kreeg, OH SHIT!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."