Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

Grappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

73 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
yep,
ach ja vanavond met haar uit, we zouden wel zien hoe het verder gaat lopen. Dus ik wacht ook maar gewoon af.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Met carnaval voor de kroeg liggen kotsen.
Het hele marktplein overkotsen.
Je achterlijk gedragen.
Jongens zoenen die je helemaal niet wilt zoenen.
Teveel geld uitgeven.

Als wij uitgaan moeten we altijd 3 kwartier terug fietsen naar huis (als je een normaal tempo kunt halen...) dus:

Sloten in fietsen.
Sloten induiken omdat je denkt dat een vriendin de sloot in is gefietst, wat dan achteraf niet waar bljikt te zijn.
Uren slapen op het fietspad.
Tegen een verkeersbord aan fietsen.
Ergens ineens linksaf slaan terwijl een vriendin links van je fietst.
Té vaak gewoon vallen.
In slaap vallen op de fiets (soms zelfs nog weer wakker worden terwijl je nog aan het fietsen bent :P).

Eerst moest ik zelfs nog een heel bos door, dat was echt erg. Pikkedonker en aan beide kanten van het fietspad sloten...
Als het had gevroren was het helemaal vreselijk... glad etc.
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mac... zei:
yep,
ach ja vanavond met haar uit, we zouden wel zien hoe het verder gaat lopen. Dus ik wacht ook maar gewoon af.
Klik om te vergroten...

Enig dee wat je precies gedaan hebt waardoor je haar kwijt bent dan? Vreemd gegaan ofzo...

Vervelend :/
S
SultaNLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mary zei:
In slaap vallen op de fiets (soms zelfs nog weer wakker worden terwijl je nog aan het fietsen bent :P).
Klik om te vergroten...

Hehe, dat komt me wel heel bekend voor. Raar dat het kan, slapen fietsen en niet eens op je plaat gaan.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mary zei:
Mac... zei:
yep,
ach ja vanavond met haar uit, we zouden wel zien hoe het verder gaat lopen. Dus ik wacht ook maar gewoon af.
Klik om te vergroten...

Enig dee wat je precies gedaan hebt waardoor je haar kwijt bent dan? Vreemd gegaan ofzo...

Vervelend :/
Klik om te vergroten...

Nee ga nooit vreemd al heb ik nog zo veel gezopen. Heb 'r staan voorliegen waarom ik zo laat was en kwam een beetje fel uit de hoek. In principe ging het helemaal nergens over, ach ja...
Is wel weer ff goedgekomen, maar is ook alweer uit. Zaten nog meer dingen niet goed oa de drugs...
T
TLid
01-01-2024, 00:00
#6
KKKK
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 keer was genoeg voor mij. Ik wil geen zwart gat in mn geheugen, dat gaat me te ver!!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
post hier je grappige of juist bad trips etc.
want kmaak zelf ook heel veel mee alsk knetter/aangeschoteh(dronkeh) ben, maar of kkan dr niet meer om lacheh (terwijl ut heel grappig is) of kvergeet het weer, maar mss dat jullie noh leuke ervaringen (of juist niet) hebben
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha :grin: das wel een mooie jah, je kan ook doen

oeroude truuk:

als je knetter bent, ogen dicht doen en dr zachtjes op drukken, dan zie je de gekste patronen, objecten etc.

nog grappiger word ut als je gaat vertellen wat je ziet aan de mensen die om je heen zijn (tis wel handig als die ook knetter zijn :grin: :stoned: )
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#10
oer oud ?? is die al zo oud dan ? :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
SultaN zei:
Mary zei:
In slaap vallen op de fiets (soms zelfs nog weer wakker worden terwijl je nog aan het fietsen bent :P).
Klik om te vergroten...

Hehe, dat komt me wel heel bekend voor. Raar dat het kan, slapen fietsen en niet eens op je plaat gaan.
Klik om te vergroten...
tja ene lichamelijk automatisme zeker? ik kan het anders niet hoor
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorig weekend echt veel gedronken. Van passoa tot bier en van likeur tot nog meer bier.

Ze zeggen dat mensen voor 30-50% knapper word wanneer je alcohol op hebt. Dat kan wel kloppen want ik ben die avond gegaan met een lelijk eendje en dat voelt niét lekker. :rolleyes:

Achja.. de avond zelf was het nog best leuk!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
Vorig weekend echt veel gedronken. Van passoa tot bier en van likeur tot nog meer bier.

Ze zeggen dat mensen voor 30-50% knapper word wanneer je alcohol op hebt. Dat kan wel kloppen want ik ben die avond gegaan met een lelijk eendje en dat voelt niét lekker. :rolleyes:

Achja.. de avond zelf was het nog best leuk!
Klik om te vergroten...

whahaha
Zeggen ze dat ja??
ik word voor mn gevoel altijd 100% lelijker...
maar tzou best kunnen kloppen..
miss 30-50% geilere uitstraling?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
minn zei:
Qocaïne zei:
Vorig weekend echt veel gedronken. Van passoa tot bier en van likeur tot nog meer bier.

Ze zeggen dat mensen voor 30-50% knapper word wanneer je alcohol op hebt. Dat kan wel kloppen want ik ben die avond gegaan met een lelijk eendje en dat voelt niét lekker. :rolleyes:

Achja.. de avond zelf was het nog best leuk!
Klik om te vergroten...

whahaha
Zeggen ze dat ja??
ik word voor mn gevoel altijd 100% lelijker...
maar tzou best kunnen kloppen..
miss 30-50% geilere uitstraling?
Klik om te vergroten...

Jah ik bedoel het andersom.. niet dat jezelf knapper wordt, maar andere mensen 30-50% knapper gaat vinden. :P

En ja..volgens mij wordt jezelf 100% lelijker ^_^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."