Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

Grappige of juist helemaal geen grappige ervaringen

73 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#1
gister auto proberen om te duwen. lukte niet en we gingen net weer op de fiets. komt er net politie langs rijden :openmouth: wat een gelukkig hadde we daar hehe :grin:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn leukste ervaring met alcohol en weed was dat ik na goed veel gezopen en geblowed te hebben smorgens wakker werd midden in het bos in de volle overtuiging dat ik thuis was en dan na goed uitzoeken er achter kwam dat ik op schoolkamp was :grin: :grin: :smoke:

dat heeft trouwens wel een hele wazige invloed op de rest van de dag :grin:
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#3
slunse zei:
pissen tegen de muur van je kamer omdat je slaapwandelt en denkt da je voor de plee staat
Klik om te vergroten...

HEEY IK HEB NET HETZELFDE GEHAD!!!
Alleen had ik wat minder geluk dan jou. Ik zweer het je! Ik was straalbezopen gaan slapen. Ik weet niet hoe en wat er gebeurt is maar ik ben opgestaan in de donker, naar het toilet geslaapwandelt (dacht ik op dat moment) en daar begon ik te pissen. Plotseling hoor ik een stem roepen en werd ik wakker (eerder gewoon bij bewustzijn) en toen besefte ik dat ik in de slaapkamer van mijn ouders was en tegen de muur aan het pissen was!!! Een van de ergste momenten uit mijn leven en ik heb het allemaal te danken aan een fles vodka...
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#4
of 's morgens naast iemand wakker worden en denken wat doe ik hier!!! :confused:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
L-Mack zei:
slunse zei:
pissen tegen de muur van je kamer omdat je slaapwandelt en denkt da je voor de plee staat
Klik om te vergroten...

HEEY IK HEB NET HETZELFDE GEHAD!!!
Alleen had ik wat minder geluk dan jou. Ik zweer het je! Ik was straalbezopen gaan slapen. Ik weet niet hoe en wat er gebeurt is maar ik ben opgestaan in de donker, naar het toilet geslaapwandelt (dacht ik op dat moment) en daar begon ik te pissen. Plotseling hoor ik een stem roepen en werd ik wakker (eerder gewoon bij bewustzijn) en toen besefte ik dat ik in de slaapkamer van mijn ouders was en tegen de muur aan het pissen was!!! Een van de ergste momenten uit mijn leven en ik heb het allemaal te danken aan een fles vodka...
Klik om te vergroten...
haha mijn ouders zouden me wa vermoorde!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
dallandra zei:
of 's morgens naast iemand wakker worden en denken wat doe ik hier!!! :confused:
Klik om te vergroten...

hehe, dat is toch niet echt goed :P

@ L-Mack, waren ze erg boos? :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
dallandra zei:
of 's morgens naast iemand wakker worden en denken wat doe ik hier!!! :confused:
Klik om te vergroten...
of bij een meisje geweest zijn en nog thuis gekomen en de volgende dag totaal niet meer weten wie het was hoe ze heet , hoe ze eruit ziet , waar ze woont , wat haar nr is :grin:

maar dat is de sterke drank dan gebeuren er altijd maffe dingen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat heb ik dus nog nooit gehad met alcohol :confused:

Heb 1 keer gehad dat ik telkens omviel zonder het echt door te hebben. Stond ook doodnormaal weer op. Maar weet nog precies met welke zwerver ik zat te ouwehoeren. Ben met hem de shop in gelopen en daar zeurde ik om space cake terwijl ik al steeds te horen had gekregen dat t op was...

Gebeuren inderdaad veel maffe dingen met alcohol! Dat besef je je pas goed als je volgende dag wakker wordt met overal wonden en veel bloed :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb aardig wat verschillende dingen uitgeprobeerd in m'n leven maar zo van de wereld als ik verschillende keren van alcohol ben geweest werd ik van NIETS, het is ook het enige middel waardoor ik verschillende keren mijn fiets ben kwijtgeraakt. Verder staat de ergste kater ooit ook op de naam van de alcohol. Was een keer wezen zuipen met die ouwe van me en zoals ik de volgende ochtend wakker werd is onbeschrijfelijk. Als er een pistool op m'n nachtkastje lag had ik mezelf uit m'n lijden verlost, al bleek later ff goed kotsen ook wel verlichting te brengen. Dat wilde ik gewoon ff kwijt. :mrgreen: :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was al bang dat ik dat verwijt zou krijgen maar nee een lekker jointje wil ik ook wel eens behoorlijk spraakzaam van worden(of juist niet). Je hebt trouwens wel gelijk, ik ben inderdaad back on weed. Maar ik neem aan dat je speed bedoelt. :wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
back on weed again?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb ook erg last dat ik echt gewoon bepaalde uren niet meer kan herrineren als ik veel zuip.
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#13
heheh jaaa als je knetter bent moet je is achter je pc gaan zitten en dan Media Player opstarten.. muziek opzette en dan naar die kleure kijke gek ! ik dacht dat k erin zat haha
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#14
:wave:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Ik was al bang dat ik dat verwijt zou krijgen maar nee een lekker jointje wil ik ook wel eens behoorlijk spraakzaam van worden(of juist niet). Je hebt trouwens wel gelijk, ik ben inderdaad back on weed. Maar ik neem aan dat je speed bedoelt. :wave:
Klik om te vergroten...

nee, ik bedoelde wiet :)

Zie ik aan je manier van posten :wink: Met speed was je gestopt dus... Verlang je stiekem naar meer dan een jointje? Of lukt het wel?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
deze vakantie heb ik iets serieus dom gedaan maar ik weet niet juist wat.. het gaat dus als volgt..

twas de laatste dag van zo'n cursus met de scouts en ik had al 7 pintjes ofzo op tot ik plots bij de bar stond een een fles wijn zag staan :) ik nam er een slok van en kwam later terug, toen stond er wle iemand aan de bar maar die was blijkbaar al zat genoeg om nie te zien dat ik ze voor zijn neus meepakte.. dus die fles wijn was 20 minutne later op en ik had er ongeveer de helft tot 2/3 van uitgedronken.. ik was redelijk van de kaart dus. een uur later ofzo ga ik gaan slape en ik word wakker met extreem veel pijn en kneuzingen aan mijn rug en een vuile kater..
ik herinner mij nog iets vaag dat ik slaapdronken naar de wc moet gewandeld zijn want mijn slaapzak lag daar.. ik moet ergens lelijk gevallen zijn want anders had ik zoiets niet aan mijn rug.. Ik vond mijn kamer ook niet meer en volgens mij heb ik evne in een andere kamer gelegen.. volgens mij was het een soort van dronken slaapwandel want van de avond zelfs ( was ik ook vrij zat) weet ik nog alles maar van die ancht dus bijna niets :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of je was pas echt bezopen op het moment dat je heel moe werd... (en anders inderdaad slaapwandelen ofzo)
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
heb ook erg last dat ik echt gewoon bepaalde uren niet meer kan herrineren als ik veel zuip.
Klik om te vergroten...
ik heb ook wel is blackouts idd :)
maar heeft ieder1 wel is denk ik .. als je goed zat bent heb je dat wel is..
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaa ik denk wel dat iedereen dat heeft :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
SpacingBen zei:
Of je was pas echt bezopen op het moment dat je heel moe werd... (en anders inderdaad slaapwandelen ofzo)
Klik om te vergroten...
tmoment dat ik gign gaan slapen was ik hel bezopen.. maar wss toen ik wakker werd om naar toilet==>>zat+half aan slapen=heel waus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."