Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blowe... smoke.... snaake... toh knul...."
"nee naja zulle vastwel stakker zijn"
"hahaha maajra je werd er wel knetter van! alleen het was vies. en later bleek dat er met haarlak overheen gespote was"
"zolang ze maar niet uit stappe om je een bekeuring te geve,, ja toch . als ze alleen maar langsrijde en verder niks heb k er geen probleme mee maja"
"ahaha en toen ware we zo knetter dat we dachten dat de auto 200m verderop stond aan de overkant van de vijver om ons in de gaten te houden"
"idd laat die grens maar op 16 zitten.. , als kinderen van 14 ECHT alcohol willen dan gaan ze inderdaad stelen of iemand anders vragen om voor ze te hale, maarja als je de grens op 14 zet dan heb je dus veel en veel meer kinderen die zich helemaal lamzuipe.. loopt denk k zwaar uit de hand dan :P"
"om gwoon bezope te worde meestal 14 of 15% shit en normaal gwoon een biertje"
"oer oud ?? is die al zo oud dan ?"
"was een tijd in de herstvakantie dat we echt een boodschappetas vol met wiet hadden.. toen rookte we echt bijna elke avond 10 joints ofzo. nu alleen int weekend per dag ongeveer 3 of 4 denk k"
"niks teveel gek... oud en nieuw mag dat wel tog ? vrijdagavond enjoy dus weer ff"