Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstequilla

tequilla

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Yep, helaas wel. Heb ooit eens op vakantie samen met me vriendin een fles tequilla leeggezopen. Voelde me nog best goed en we gingen een stukje lopen. Toen we ff later bij een stel locals aankwamen kreeg ik nog 1 klein bekertje met ouzo. Van het ene op het andere moment kreeg ik toch een paar slagen van die kaboutertjes met hun mokers. Sindsdien drinik ik nog maar heel sporadisch een keer een glaasje tequilla maar dan ook echt 1 of 2.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar het is altijd zo leuk om te doen....dat hele ritueel met die klote citroenen en dat zout enzo :grin:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig :(.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
:smoke:

Mescal is ook altijd trippen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig :(.
Klik om te vergroten...

Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
liever whiskey :grin:
M
MarcelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Bal0n zei:
Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig :(.
Klik om te vergroten...

Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt.
Klik om te vergroten...

Mac, het ligt echt aan de ouzo hoor! Aan de teq kan het niet liggen!

:wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
oh
F
Freaky_SLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben een keer gruwelijk van de kaart geweest met tequila, maar dat komt meer omdat we een alcoholspelletje hadden gedaan dat je gemixte alcohol moest drinken, bijv. tequila met wijn, bier, likeur en wodka (van die lekker 40% russische wodka). Op het einde hadden we 5 glazen (half gevuld) gemixte alcohol over. In een dronken bui heb ik al die glazen weer bij elkaar gemixed en opgezopen. Kan me nog herinneren dat ik daar zat en dacht: he, dat ik kan ik wel even op gaan drinken. 10 min. ging ik knock out, weet er NIKS meer van. Was om 22.00 knock out gegaan en om 02.30 ofzo werd ik wakker...schrok me dood. Heb ook allemaal rare dingen gedaan om vervolgens mijn eigen onder te kotsen. Echt niet leuk...

Maar als ik de hele avond gewoon tequila drink (heb avonden dat ik er toch wel 8 shotjes tegenaan gooi) word ik wel goed dronken maar wel op een goede manier.
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind niets lekkerder dan tequila , ik kan er van blijven drinken , goed strontzat worden , en niet ziek worden :grin: Maar heb et al eens met ouzo en vodka gemixed en dat is niet zo goed vond mn maag :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Obsessed zei:
Maar heb et al eens met ouzo en vodka gemixed en dat is niet zo goed vond mn maag :P
Klik om te vergroten...
en tequila wel? :wink:
i
icftheycallmeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mathijs zei:
Maar het is altijd zo leuk om te doen....dat hele ritueel met die klote citroenen en dat zout enzo :grin:
Klik om te vergroten...


tequile boomboom! shot glas half sprite half tequile. boenken op tafel met glas en binnen daarmee :openmouth: :grin:
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#13
vriendin had het net uitgemaakt, en ik begon in de tequila te gaan.
14 shots had ik binnen. Ik wist niets meer wat ik deed.
Khad m'n emoties niet meer onder controlen, wenen en agressief lopen tegelijk. Ze hebben m'n moeder opgebeld om me te komen ophalen. Ik ben weggelopen en heb me op straat gelegd waar ik wou sterven...
Een auto had me laat gezien, maar wel net op tijd... Was 3 uur snachts.
enkele meters voor mij kwam de auto tot stilstand.
M'n moeder was me ook gevolgd met de auto, welke radeloos was en me niet meer in de auto kreeg.
De man probeerde me samen met m'n moeder in de auto te krijgen waarop ik begon te vechten tegen die vreemde.
Na vele stampen en porren te geven aan de vreemde man, begon deze het ook op z'n heupen te krijgen en ramde mij ook inelkaar en duwde me in de auto.
Met de woorden, het is toch gelukt tegen m'n moeder te zeggen, vertrok hij zelf ook naar huis. Een thuisgekomen, is m'n ma uitgestapt en liet me in de auto zitten. Heel agressief tegen de ruiten bonkend wou ik eruit , maar het lukte me niet, hoe hard ik ook tege de ruiten schopte...
Uiteindelijk viel ik in slaap en werd wakker in m'n eigen kots.

Nu mocht ik de auto propermaken....
Daarna meteen weer in bed gekropen, vol spijt van m'n avond en van de domme dingen ik gedaan had. Ook liep ik depressief door dat m'n vriendin het gedaan gemaakt had.
Had nog nooit zo een slechte week gehad toen, maar ben er nu al lang overheen hoor :wave:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequila rules man... lekker een fles over een avond met een paar vrienden... jointje erbij.... damn shit fucks you up.
pffft gister stevig whisky zitten zuipen.... heb k vanochtend ook gemerkt.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
^katertroep brrrrrr die tequila
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxicated zei:
tequila rules man... lekker een fles over een avond met een paar vrienden... jointje erbij.... damn shit fucks you up.
Klik om te vergroten...
Idd, jij snapt het :beer:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequila ruled!! ben daar zoo dronken van geweest, danse danse danse, en nog met het zoutpotje, om ter meest zout eten,:grin: massas mensen uitgelachen.
s
sosletLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben een keer in het ziekenhuis beland door onder anderen tequila en andere hele sterke dranken mijn maag moest toen leeggepompt worden neit echt een pretje maarja wel van geleerd ik ken mijn grenzen nu
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jullie doen het zelf het ligt niet aan de tequila dus je moet ook niet zeggen dat het nu heeft afgedaan voor jullie. Maarja begrijp best dat je het niet meer drinkt. Iig ik heb nog nooit of misschien 1 x tequila op maar weet niet meer hoe het was.. Ouzo is wel bijzonder goud te doen vind ik hehe.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gelegenheidsgebruiker zei:
Jullie doen het zelf het ligt niet aan de tequila dus je moet ook niet zeggen dat het nu heeft afgedaan voor jullie. Maarja begrijp best dat je het niet meer drinkt. Iig ik heb nog nooit of misschien 1 x tequila op maar weet niet meer hoe het was.. Ouzo is wel bijzonder goud te doen vind ik hehe.
Klik om te vergroten...

daarom heeft het voor HUN wel afgedaan..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."