vriendin had het net uitgemaakt, en ik begon in de tequila te gaan.
14 shots had ik binnen. Ik wist niets meer wat ik deed.
Khad m'n emoties niet meer onder controlen, wenen en agressief lopen tegelijk. Ze hebben m'n moeder opgebeld om me te komen ophalen. Ik ben weggelopen en heb me op straat gelegd waar ik wou sterven...
Een auto had me laat gezien, maar wel net op tijd... Was 3 uur snachts.
enkele meters voor mij kwam de auto tot stilstand.
M'n moeder was me ook gevolgd met de auto, welke radeloos was en me niet meer in de auto kreeg.
De man probeerde me samen met m'n moeder in de auto te krijgen waarop ik begon te vechten tegen die vreemde.
Na vele stampen en porren te geven aan de vreemde man, begon deze het ook op z'n heupen te krijgen en ramde mij ook inelkaar en duwde me in de auto.
Met de woorden, het is toch gelukt tegen m'n moeder te zeggen, vertrok hij zelf ook naar huis. Een thuisgekomen, is m'n ma uitgestapt en liet me in de auto zitten. Heel agressief tegen de ruiten bonkend wou ik eruit , maar het lukte me niet, hoe hard ik ook tege de ruiten schopte...
Uiteindelijk viel ik in slaap en werd wakker in m'n eigen kots.
Nu mocht ik de auto propermaken....
Daarna meteen weer in bed gekropen, vol spijt van m'n avond en van de domme dingen ik gedaan had. Ook liep ik depressief door dat m'n vriendin het gedaan gemaakt had.
Had nog nooit zo een slechte week gehad toen, maar ben er nu al lang overheen hoor
