Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees met waardering en respect jullie verhalen! Hoewel ik zelf nooit aan de H heb gezeten en de rest van de drugs heel rustig gebruik (3-4 keer xtc per jaar, 2 keer paddo's). Wel weet ik uit mijn directe omgeving wat verslaving met je kan doen. Dat het je leven en dat van de mensen waarom je geeft heel erg kan verzieken. Patrick en anderen: ik hoop dat jullie die positieve energie vasthouden en er iets moois van maken. Goed dat jullie je inzetten om anderen voor te lichten. Misschien ook iets om op bv scholen te vertellen? En die goeie vrienden, die krijg je wel. Maar net als bij die diamant kost dat wel wat tijd. Moet groeien. Als je maar weet dat niet iedereen op een junk of ex-junk neerkijkt! Absoluut niet. Geniet van alles!! Sterkte ermee!!!"
"Sluit ik me helemaal bij aan! Een virtuele groepshug!"
"Alcohol en xtc gaat idd niet lekker samen. Alcohol gaat de werking tegen (is een downer), verstoort je trip en zorgt ervoor dat je vocht wordt afgedreven (bier lest geen dorst). Daardoor heb een grotere kans op uitdroging. Ik vind de combi xtc en muziek al lekker genoeg!"
"Jeller zei: ik drink meestal toch ene paar pintjes bij x maar niet te veel (4 ofzo) en voor de rest drink ik veel water en cola.. is het gevaarlijk als je thuis xtc neemt en er veel op drinkt? of is er naast ovrverhiting nog ander gevaar? Klik om te vergroten... Zoals gezegd werkt het elkaar tegen, dus het is extra belastend voor je lichaam. Dit geldt voor je hart en bloedvaten maar ook voor bijvoorbeeld je lever die het extra te verduren krijgt."
"caatje zei: Als ik x gebruik, drink ik t liefst nix. Water smaakt naar slootwater en cola bruist te hard. Redbull is zowiezo al zoet maar dan trekt mn mond samen van de super mierzoete smaak. Ook niet lekker dus. + ik blijf lopen naar de wc als ik een slok neem. meestal spoel ik mn mond ff met slappe thee of waterranja Klik om te vergroten... Das ook weer niet handig. Als je tenminste flink danst dan zweet je nogal. Vooral ook omdat je lichaamstemperatuur hoger wordt als je mdma pakt (zelfs als je je niet zou bewegen). Als je niet drinkt dan kan het zijn dat je hierdoor ernstig in de problemen komt. Bovendien is de lichamelijke schade groter als de temperatuur hoger is. Aangeraden wordt om 1 glas drinken per uur te gebruiken. BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt."
"Mac... zei: Marcel zei: BTW: de meesten hoeven niet naar de wc te lopen omdat mdma ook weer een effect op je nieren hebt. Ikzelf hoef pas weer naar de wc als de pillen helemaal zijn uitgewerkt. Klik om te vergroten... Haha doet me denken. Wie heeft er al allemaal al een half uur met zijn lul in zijn handen gestaan, met de hoop dat je binnen 5 minuten gaat pissen. Ondertussen ben je maar aan het wachten en aan het wachten. En je vrienden zijn je dan ineens kwijt Maar goed, heeft iemand daar nog een verklaring voor. Heb ooit eens vernomen dat het iets met je prostaat te maken zou hebben. Klik om te vergroten... Nee hoor, heeft te maken met het volgende: MDMA stimuleert de afgifte van een bepaald hormoon (vasopressine of antidiurethisch hormoon). Dit hormoon oefent een remmende werking uit op je nieren. Dit hormoon doet dit overigens normaal gesproken ook, alleen met mdma is het vaak wel extreem. Dat maakt het ook gevaarlijk als je teveel drinkt."
"Lijkt me idd ook de enige zinvolle oplossing, of je slikt vantevoren van die anti-diarree pillen maar dan wordt het nog een veel ongezondere hobby. Overigens is het bekend dat alcohol een van de oorzaken is die ervoor zorgt dat je diarree kunt krijgen. Andere manier om diarree te voorkomen: Vermijd stressvolle situaties, Beperk te vet of te gekruid voedsel tot een minimum, Bewaar voedsel op een hygiënische manier (bv. koel bewaren van gerechten met rauwe eieren)."
"Mac... zei: Bal0n zei: Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig . Klik om te vergroten... Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt. Klik om te vergroten... Mac, het ligt echt aan de ouzo hoor! Aan de teq kan het niet liggen!"
"Ik vind weinig aan alcohol. Saai. Paar glazen vind ik wel aardig maar meer niet. Is lang geleden dat ik echt veel heb gedronken. Alcohol is ook zo schadelijk, het is de enige drug die hersencellen echt vernietigt (de rest kan de hersencellen beschadigen). Dus drank is niet mijn grote hobby. Heb ook teveel ellende gezien met alcoholisten in mijn directe omgeving. En de meeste problemen (agressie) bij het uitgaan onstaan door gebruik van alcohol."
"Zag net een pagina met verzameling songs over Hero: http://opioids.com/heroin/hmusic.html Easy listening...."