Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet, Hasj, soort waterpijp...that´s it. Wil wel meer proberen. En toen ik dronken was waren er mensen die me probeerden wijs te maken dat ik crack had gerookt. Ik ging het nog geloven ook aangezien het zelf van die types zijn die coke gesnoven hebben en opium hebben gerookt. En ik vond het niet eens erg toen ik dat ging geloven. Maar wil wel graag een lijntje coke proberen of XTC en paddo´s-"
"Ben een keer gruwelijk van de kaart geweest met tequila, maar dat komt meer omdat we een alcoholspelletje hadden gedaan dat je gemixte alcohol moest drinken, bijv. tequila met wijn, bier, likeur en wodka (van die lekker 40% russische wodka). Op het einde hadden we 5 glazen (half gevuld) gemixte alcohol over. In een dronken bui heb ik al die glazen weer bij elkaar gemixed en opgezopen. Kan me nog herinneren dat ik daar zat en dacht: he, dat ik kan ik wel even op gaan drinken. 10 min. ging ik knock out, weet er NIKS meer van. Was om 22.00 knock out gegaan en om 02.30 ofzo werd ik wakker...schrok me dood. Heb ook allemaal rare dingen gedaan om vervolgens mijn eigen onder te kotsen. Echt niet leuk... Maar als ik de hele avond gewoon tequila drink (heb avonden dat ik er toch wel 8 shotjes tegenaan gooi) word ik wel goed dronken maar wel op een goede manier."
"Heeft iemand dat hier ook weleens gehad? Nadat ik een keer megadronken was (niet normaal meer zoveel sterke alcohol op). Ben om 22.00 gaan slapen om vervolgens ron 02.30 weer wakker te worden (heb hier ook al iets over gezegd in ander topic maargoed). Ben toen naar mijn eigen nest te gaan om er vervolgens om 06.00 weer goed dronken uit te rollen. Stond op...en woo...ik zweefde. Ik voelde me gewoon nog dronken. Vandaag weer. Gisteravond er zo'n 4 tequila's, een paar biertjes en nog wat andere shotjes tegenaan geknald en stond vanmorgen op (na 4 uur slaap want moest naar school) en voelde nog steeds dat mijn coordinatie nog lang niet in orde was. Zelfs toen de les was afgelopen stond ik op en pleurde gewoon bijna op mijn bek. Zijn er tips om dit te voorkomen? Behlave teveel zuipen natuurlijk."
"Pink Floyd is ook wel leuk om naar de luisteren. Hiphop & R&B gaat er altijd in."
"Nou heb ik al meerdere malen een joint gerookt (hasj én wiet), meestal wel gedeeld. Ik heb er altijd wel wat van gevoeld daar niet van. Maar ik werd er alleen maar ongelooflijk sloom en lui van. Praten kost me dan ook nog moeite. en ik heb een keer de partyjoint gehad en die maakte me een beetje misselijk. een beetje heel erg ja. Normaal is het zo dat ik me nooit helemaal lekker voel met een joint, wel echt stoned want ik zak weg in een stoel en hoe voorlopig mijn bek wel dicht maar ik heb nog nooit de lachkick gehad? Bestaat er ook zoiets als een joint verkeerd roken? Of ligt dat gewoon aan mijn lichaam? Ik heb ook weleens zo´n bong gedaan. een waterpijp maar dan zonder water. werd er knetterstoned van en voelde me toen wel heel goed...lacherig, loom enzo."
"om toch een keer een goed effect te krijgen. Maar wortd er meestal wel sloom van. Alleen met die bong had ik echt een lekker effect. kan het ook aan de wiet of hasjsoort liggen? Overigens leert de ervaring mij wel dat ik wiet fijner vind dan hasj. En wat zit er precies in een partyjoint dat ik er misselijk van werd? Ik vind ergens op dat dat allerlei sorten wiet door elkaar is."
"oké...nog tips van me om een keer een goed effect te krijgen aangezien ik het vaak gezellig vind om mee te doen? En dit is niet om stoer maar ik denk dat ik gewoon hard op zoek ben naar het goede effect. Ik heb ook weleens gehad dat ik een raar gevoel kreeg in mijn buik (niet echt misselijk maar raar) + heel sloom + de zin om te praten is weg."
"Heb ik ook weleens gehad, ik kon niet eens meer praten zo lam was ik. Echt een kutgevoel. Ik had toen de partyjoint."
"Ik heb zelf vrijwel nooit last van rode ogen, wat ik zelf erg raar vind. Ik heb wel altijd een erg droge mond en een vreetkick. Ik vraag mezelf weleens af waardoor dat komt. Ik heb weleens als ik een avond stevig heb geblowd en ik sta de volgende morgen op dat ik mijn oogleden erg gezwollen zijn. Ik heb trouwen wel lenzen."
"Ik had gisteren ook zoiets raars. Ik zat in de tram...na een waterpijp gebruikt te hebben, een paar andere kleine pijpjes en een joint...stoned as hell dus. Het was donker dus als iemand de tram inkwam zag je dat weerspiegeld in het raam. dus toen kwam er opeens iemand binnen met een fiets en ik wilde bijna gaan uitwijken omdat ik dacht dat die fiets op mij afkwam. Even later dacht ik, hé dit is een lekker rockliedje. Ik hoorde de zanger en het klonk goed...tot ik me opeens realiseerde dat het geen liedje was maar het geluid van de tram . Ik dacht wtf...ik dacht echt dat ik gewoon een stem hoorde, een zanger maar dat bleek niet zo te zijn. En ik vond het liedje nog leuk ook...haha"