#1
Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig
.
Bal0n zei:Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig.
Mac... zei:Bal0n zei:Tequila is ook leuk om als ritueel te houden, niet om heel de avond te drinken :P. Maar mac, kwam dat niet gewoon door de ouzo, dat spul is zo godsgruwelijk smerig.
Haha vast wel, maar denk dat als ik geen teq had gedronken ik niet zo ver heen was geraakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."