Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik een van de weinige niet-drinkers in NLD?

Ben ik een van de weinige niet-drinkers in NLD?

76 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik bedoel dat je heus niet zo vaak hoeft te kotsen als je er een beetje gewend aan raakt
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja. schaamte ken ik op die momenten niet. Kan prima keihard losgaan in een of andere bar waar echt niemand zit :P Moet je wel met meerdere zin trouwens.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
Ja. schaamte ken ik op die momenten niet. Kan prima keihard losgaan in een of andere bar waar echt niemand zit :P Moet je wel met meerdere zin trouwens.
Klik om te vergroten...

kan ook een voordeel zijn toch
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh zeker. Ik vermaak me altijd erg goed :hearteyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
me amuzeren doe ik bijna altijd als ik drink,
(behalve als alles begint te draaien en kmoet kotsten..jekent het wel)

maar vanaf dat ik begin te lachen.. is het afgang maken.
ik amuzeer me soms zo goed met de domste dingen, maar verschrikkelijk luid/vettig lachen dater mensen vanachter de bar komen vragen: ''iser iets mis met haar?" "gaatet meisje?"..

dag erna beloven aan jezelf dat je nooit meer zo zult lachen terwijl ik gwn weet dat het altijd opnieuw gebeurt..

idem voor lachkicks door weed
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klotejunkie zei:
Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif.
Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard!

Doe mij maar een dikke baap :sunglasses:
Klik om te vergroten...
idd groot gelijk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mac... zei:
Nja ik ken het wel. Dronk bijna nooit meer toen ik ging gebruiken en als ik dronk was dat altijd in combi met pep. Nu ik mss een beetje verstandiger ben geworden kan ik het niet laten om meer te gaan drinken. Kan 's weekends nog wel eens uit de hand lopen. Vanavond ook trouwens. Gezellig naar de Versuz in Hasselt. Biertje? 1 euri. En ik ben niet de BOB :grin:
Klik om te vergroten...
toch nie naar de versuz he
das echt een kutkot
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nja ben er later die avond uitgegooid, onterecht.. (in principe)
Maar goed, kom er normaal ook niet zo snel, maar ging met een hoop mensen van mijn klas mee en die wilden allen naar de Versuz, Mac... is de beroerdste niet en gaat altijd lekker mee, in je eentje ergens anders naartoe gaan is ook maar saai.


Maar goed, on-topic:

Merk nu dat ik er weer zin in heb om weer flink te gaan feesten, mijn behoefte om te zuipen ineens weer stukken minder is geworden, nja zal toch wel blijven drinken, maar zal minder snel op stap gaan, want van 2 x stappen (ca € 50,- per avond) kan ik 1 x naar een groot feest en dat doe ik dan toch eigk net iets liever, mits ik een partner in crime heb natuurlijk. Maar toch af en toe de gezelligheid van een kroeg zal ik ook zeker niet willen missen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mac... zei:
Nja ben er later die avond uitgegooid, onterecht.. (in principe)
Maar goed, kom er normaal ook niet zo snel, maar ging met een hoop mensen van mijn klas mee en die wilden allen naar de Versuz, Mac... is de beroerdste niet en gaat altijd lekker mee, in je eentje ergens anders naartoe gaan is ook maar saai.


Maar goed, on-topic:

Merk nu dat ik er weer zin in heb om weer flink te gaan feesten, mijn behoefte om te zuipen ineens weer stukken minder is geworden, nja zal toch wel blijven drinken, maar zal minder snel op stap gaan, want van 2 x stappen (ca € 50,- per avond) kan ik 1 x naar een groot feest en dat doe ik dan toch eigk net iets liever, mits ik een partner in crime heb natuurlijk. Maar toch af en toe de gezelligheid van een kroeg zal ik ook zeker niet willen missen.
Klik om te vergroten...
waarom ben je er dan uitgegooid
en idd ga ook veel liever na goede feesten dan iedere week naar zoiet te zouden gaan
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Ik ben 17en drink bijna nooit, alleen op special occasions zoals Oud en nieuw, verjaardag enzo.

Mijn ouders drinken elke dag, ik zie hoe hun persoonlijkheid verandert na 4-6 drankjes. Toen ik 14 was dronk ik bijna elke dag, maar na mijn eerste paddo ervaring heb ik alcohol aan de kant gezet.
Ik vind het ook zonde van me geld. Je voelt er nix van, behalve dat je semi-verdooft ben.

Ik snap ook niet hoe mensen elke week zichzelf te tering in zuipen, hun ingewanden uitkotsen, en de volgende week precies hetzelfde doen.

Dan heb ik liever een pilletje, of een dikke joint.

Wat vind jij??
Klik om te vergroten...

Me ma drinkt wel eens een glaasje bier... toen ik 12was dronk ik af en toe een paar slokjes mee...
toen ik 15 was ging ik als vrijwilliger achter een bar werken dus heb toen aardig wat gedronken...
mjah, toen ik 17 was had ik zoiets van, waarom drink ik eigenlijk ik vind dr niks aan, je voelt je zo slap en je wordt er absoluut niet actief van...

toen ben ik gestopt met drinken, maar heb ongeveer een half jaar geleden weer wat gedronken en ik werd er superziek van...
hele tijd niks meer gedronken, vorige maand weer eens malibu cola gedronken en ik moet zeggen dat t niet verkeerd smaakte :P

maar, voor mij hoeft alcohol niet zo.. :)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
p
poboLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klotejunkie zei:
Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif.
Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard!

Doe mij maar een dikke baap :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Precies man :angry: ,paf je een joint dan ben je opeens een junk :confused:
maar drinken is heel normal :rolleyes: ,

Ik zelf heb nog nooit gedronken en heb ook geen behoefte aan.
doe mij maar liever een jonko :stoned:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#13
En nu zijn BobG zijn gedachten totaal omgedraaid....
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik geen drugs heb,drink ik meestal alcohol.

Maar moet er niets van hebben eigenlijk
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Klotejunkie zei:
Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif.
Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard!

Doe mij maar een dikke baap :sunglasses:
Klik om te vergroten...

waarom is alcohol vergif :rolleyes: net of dat pilletje beter voor je is dan een paar biertjes :rolleyes:

voor de rest ben ik het zeker wel met je eens, ik drink ook nauwelijks :mrgreen: :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
Klik om te vergroten...
Ik zie het niet als afhankelijk maar als aanstellen gewoon doorzetten en niet zeiken!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
slipperman zei:
BobG zei:
Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
Klik om te vergroten...
Ik zie het niet als afhankelijk maar als aanstellen gewoon doorzetten en niet zeiken!
Klik om te vergroten...

Dit is opbouwende kritiek hea...
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
mathijs zei:
slipperman zei:
BobG zei:
Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
Klik om te vergroten...
Ik zie het niet als afhankelijk maar als aanstellen gewoon doorzetten en niet zeiken!
Klik om te vergroten...

Dit is opbouwende kritiek hea...
Klik om te vergroten...
Jap :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flink gaan zuipen op vrijdagavond is altijd weer een avontuur, en bij concerten zeker :beer:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
nbaar mijn mening is alcohol ook minder schadelijk dan die chemische harddrugs als je je elk weekend zat zou zuipen tegenover elk weekend elk weekend strak slikken/snuiven..

maar iemand die jointjes rookt is zeker geen grotere junk dan iemand die drinkt.. drinken is gewoon sociaal aanvaard en aanvaard dat ook maar en wees er blij om..
ik vind drinken echt de max maar alleen op feesten (voor grote hoeveelheden geldt dit toch). maar alleen alcohol vind ik niet zo leuk want dan krijg ik enorm veel zin in weed.. en het effect op zich is niet zo leuk, maar de omgeving waar je bent en de dingen die gebeuren worden wel veel leuker.. bij weed is dat ook zo maar mnder eigenlijk, vooral als je al lang blowt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."