#1
ik bedoel dat je heus niet zo vaak hoeft te kotsen als je er een beetje gewend aan raakt
mathijs zei:Ja. schaamte ken ik op die momenten niet. Kan prima keihard losgaan in een of andere bar waar echt niemand zit :P Moet je wel met meerdere zin trouwens.
idd groot gelijkKlotejunkie zei:Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif.
Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard!
Doe mij maar een dikke baap![]()
toch nie naar de versuz heMac... zei:Nja ik ken het wel. Dronk bijna nooit meer toen ik ging gebruiken en als ik dronk was dat altijd in combi met pep. Nu ik mss een beetje verstandiger ben geworden kan ik het niet laten om meer te gaan drinken. Kan 's weekends nog wel eens uit de hand lopen. Vanavond ook trouwens. Gezellig naar de Versuz in Hasselt. Biertje? 1 euri. En ik ben niet de BOB![]()
waarom ben je er dan uitgegooidMac... zei:Nja ben er later die avond uitgegooid, onterecht.. (in principe)
Maar goed, kom er normaal ook niet zo snel, maar ging met een hoop mensen van mijn klas mee en die wilden allen naar de Versuz, Mac... is de beroerdste niet en gaat altijd lekker mee, in je eentje ergens anders naartoe gaan is ook maar saai.
Maar goed, on-topic:
Merk nu dat ik er weer zin in heb om weer flink te gaan feesten, mijn behoefte om te zuipen ineens weer stukken minder is geworden, nja zal toch wel blijven drinken, maar zal minder snel op stap gaan, want van 2 x stappen (ca € 50,- per avond) kan ik 1 x naar een groot feest en dat doe ik dan toch eigk net iets liever, mits ik een partner in crime heb natuurlijk. Maar toch af en toe de gezelligheid van een kroeg zal ik ook zeker niet willen missen.
BobG zei:Ik ben 17en drink bijna nooit, alleen op special occasions zoals Oud en nieuw, verjaardag enzo.
Mijn ouders drinken elke dag, ik zie hoe hun persoonlijkheid verandert na 4-6 drankjes. Toen ik 14 was dronk ik bijna elke dag, maar na mijn eerste paddo ervaring heb ik alcohol aan de kant gezet.
Ik vind het ook zonde van me geld. Je voelt er nix van, behalve dat je semi-verdooft ben.
Ik snap ook niet hoe mensen elke week zichzelf te tering in zuipen, hun ingewanden uitkotsen, en de volgende week precies hetzelfde doen.
Dan heb ik liever een pilletje, of een dikke joint.
Wat vind jij??
Precies manKlotejunkie zei:Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif.
Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard!
Doe mij maar een dikke baap![]()
,
Klotejunkie zei:Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif.
Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard!
Doe mij maar een dikke baap![]()
net of dat pilletje beter voor je is dan een paar biertjes
Ik zie het niet als afhankelijk maar als aanstellen gewoon doorzetten en niet zeiken!BobG zei:Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
slipperman zei:Ik zie het niet als afhankelijk maar als aanstellen gewoon doorzetten en niet zeiken!BobG zei:Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
Japmathijs zei:slipperman zei:Ik zie het niet als afhankelijk maar als aanstellen gewoon doorzetten en niet zeiken!BobG zei:Ja kun je zien wat nuchter-zijn met me doet. Ben acuut 'afhankelijk' van alcohol!
Dit is opbouwende kritiek hea...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."