Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee,natuurlijk zit er geen opium in hash;dan zou je er fysiek verslaafd aan raken en zou het ook een stuk duurder zijn. Ooit kleine pupillen van een joint gekregen? Ik zou bijna zeggen: was het maar waar..."
"Als je dopeziek bent kun je blowen wat je wil;je blijft ziek;zou er opium in zitten dan zou ik dat zeker gemerkt hebben. Ik heb ook in de handel gezeten en ik kan echt met zekerheid garanderen dat er geen opiaten in hasj of weed zit. Er zijn veel sprookjes [nog zo één:je zou minder vruchtbaar worden];allemaal bedacht door [amerikaanse] tegenstanders om mensen bang te maken. De ''stepping stone'' theorie:je begint met hash en eindigt in de goot met een spuit in je arm;bullshit natuurlijk,er zijn ontzettend veel hasjgebruikers die nooit op harddrugs overgaan,elke alcoholist is met moedermelk begonnen=precies hetzelfde. Wat ik maar wil zeggen is dat er erg veel onzin wordt geschreven,toen ik begon met drugs heb ik alle boeken verslonden die over drugs/druggebruik gingen en ik kwam er al snel achter dat 90% gewoon onzin is... Da's jammer want iemand die eerlijk en oprecht voorgelicht wil worden gelooft al snel niets en niemand meer omdat je er als gebruiker al snel achterkomt dat je alleen op je eigen ervaringen [of die van andere gebruikers] kunt bouwen."
"Toch zijn amfetaminen niet te vergelijken met hasj/weed;thc is geestverruimend op een emotieversterkende manier,kan ook een downgevoel versterken terwijl amfetaminen wel geestverruimend zijn,maar nooit op een voor je beleving negatieve manier;je voelt je heel wat,bent zeker,maakt een hoop plannen,etc.;in die zin zijn amf. bij iemand die geestelijk in de knoop zit of een minderwaardigheidscomplex heeft verslavingsgevaarlijker dan thcprodukten. Mij ging speed me vanzelf tegenstaan,je voelt je zo ''lijkerig'';je ervaart goed dat het slecht voor je is,dat is trouwens ook het verneukerative van smack;het voelt absoluut niet lichaamsvreemd,itt speed voelt horse juist heel ''zacht'' waardoor er zand in je ogen gestrooid wordt. Ik vind speed en coke meer bij elkaar passen dan stuff en speed[hoewel blowen op de speed erg lekker is] ,heroine en hasj passen daarentegen heel goed bij mekaar;hetzelfde ''mellow'' gevoel. Overigens heb ik m'n rijbewijzen[a+b] en m'n opleidingen ''gewoon'' gedaan terwijl ik heroinegebruiker was,het vergt alleen een enorm ''organiseringsvermogen'' [en tijd]."
"Wat zou weed kosten als er opium in zou zitten? 25 ervaring en inderdaad nooit opium in hasj of weed aangetroffen,ook in de handel niet... [niet in India,Griekenland,Oostenrijk,Duitsland,Spanje en Engeland...] Héél toevallig of het komt gewoon niet voor... Ik denk 't laatste. Newsflash:wisten jullie dat er singlemalt Whisky in Cola zit??"
"leveldesigner zei: Lijkt wel alsof Fentanyl nu ook zijn intrede doet in Nederland, want de dope is nu slecht maar je zakt na 10 minuten wel in een diepe slaap. Voelt alsof je al 3 dagen niet geslapen hebt en je gewoon je ogen niet meer open kunt houden. Snap nu hoe die figuren zich voelen in die filmpjes van Amerika, waar al die junks slapend op straat hangen. Dacht dat dat wel lekker zou voelen. Maar weet nu dat je gewoon niets voelt, enkel dat je je ogen gewoon niet meer open kunt houden. Je MOET slapen! Verder voel je geen zak, echt helemaal niets. Of beter gezegd, heb je pech dan voel je verder enkel hoofdpijn, want dat kreeg ik er 2 keer van, van verschillende batches. Dus, allemaal rotzooi! Klik om te vergroten... Fentanyl, of Fetty, is zo gehaat onder gebruikers dat zelfs DW markets het (proberen te) weren. Toch heb ik het ook een paar keer gehad, gemixt in de dope. Geen warmte, geen rush, geen happy zingend door huis, geen kunstige invallen zoals gedichten of teksten schrijven, geen energie; dus geen van de effecten die goede H mij wel geeft, alleen maar een diepe slaap. Wat een k**middel. Gelukkig is er nog steeds kwaliteitsdope te vinden want fetty heb ik al zowat een jaar niet meer gekregen."
"Ik heb 40 jaar ervaring en kan je garanderen dat er nog steeds goeie dope te krijgen is, maar dan wel op het DW. Ik doe dat om de paar weken, om het leuk te houden en niet weer hooked te raken."
"Voor mij persoonlijk werkt methadon perfect. Ik gebruik al 30 jaar (sinds mijn 18e) methadon en voel me er prima bij; je kan er 100 mee worden volgens de vele artsen en begeleiders die ik in al die jaren ontmoet heb. Ik vind de werking nog altijd erg prettig, dat aangename ontspannende opiatengevoel zeg maar. Verder geslaagd in het leven, nieuwe motor en BMW cabrio onder m'n kont, het 1x per week bij de apotheek afhalen staat mijn (goede) leven niet in de weg. Heb ook gewoon opleidingen gedaan vroeger toen ik nog dope er bij gebruikte. Er zijn er meer zoals ik, maar weinigen maken hun habit openbaar, ze blijven liever onder de radar. Als je het niet weet merk je niks aan me . Rook sinds 5 jaar geen tabak meer (daarom na 25 jaar ook van de ene op de andere dag gestopt met blowen-geen centje pijn overigens dus hier geen interessant ''hoe ik 'afkickte' van de wiet verhaal''; stoppen met shag was echt lastiger ) , leef verder vrij gezond dus ik zie geen probleem. Nogmaals, dat is voor mij persoonlijk. Ik heb geen behoefte om te stoppen (waarom zou ik)"
"Ik heb van m'n 18e tot en met mijn 30e dope gebruikt (geshot) ; de laatste jaren van gebruik ging de lol er af vanwege een bijkomende benzodiazepinen verslaving (da's pas echt troep, een hel van een afkick ook) en ben toen met alles gestopt (behalve tabak en blowen) en overgegaan op een onderhoudsdosis methadon 18 jaar geleden. Sindsdien ''clean'' Heroine gebruik was voor mij was een unieke, leerzame periode en echt spijt heb ik dan ook niet (dat horen mensen nooit graag maar het is de waarheid); pas de laatste paar jaar overtroffen de negatieve ervaringen de positieve wat mij uiteindelijk deed besluiten te stoppen met illegale opiaten . Met base (coke) heb ik nooit problemen gehad; lekker als het voorbij kwam maar voor mij niet verslavend; ik zei zelfs wel eens ''nee bedankt'' als het mij vanwege werk oid niet uitkwam. Iedereen is uniek; wat voor de een werkt of gevaarlijk is, hoeft het voor de ander niet per se te zijn; zo woonde ik indertijd samen met mijn vriendin die af en toe mee gebruikte (heroine) maar nooit verslaafd is geraakt. Het gebruik/experimenteren van/met harddrugs is wel spelen met vuur uiteraard."
"En daarbij gaan drank en opiaten verdomd slecht samen... Provoceren met goede argumenten is inderdaad erg vermakelijk."
"Alcohol is mijn minst favoriete drug;ik prefereer ALLE andere middelen boven dat domme gezuip;ik drink al jaren geen druppel. Ook in de dopescene zijn alcoholgebruikers een heel andere groep dan wit/bruin gebruikers;misschien hypocriet maar we keken op ze neer als ze weer 's bezopen en luidruchtig zichzelf belachelijk maakten. Als je high van bruin bent val je in ieder geval niet anderen lastig met je gebral."