#1
ik bedoel dat je heus niet zo vaak hoeft te kotsen als je er een beetje gewend aan raakt

BobG zei:Ik kreeg afgelopen zaterdag 2 flessen drank van me collega's, ik was jarig.
Ik d8 echt van, pff wat moet ik daarmee. 'Dankjeweeeeel!!!!!'
Ik had die wel wat gedronken maar bij lange na niet wat me collega's wegdronken.


mathijs zei:Ik hou ook wel van drinken. Het is gewoon heel dom en ongecompliceerd vermaak. Prima opzich, alleen klote dat je dingen gaat zeggen/doen waar je de dag later spijt van hebt.
mathijs zei:Ja. schaamte ken ik op die momenten niet. Kan prima keihard losgaan in een of andere bar waar echt niemand zit :P Moet je wel met meerdere zin trouwens.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."