Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik een van de weinige niet-drinkers in NLD?

Ben ik een van de weinige niet-drinkers in NLD?

76 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik bedoel dat je heus niet zo vaak hoeft te kotsen als je er een beetje gewend aan raakt
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
het enige dat ik aan alcohol lust is bacardi cola daar kan ik wel een liter op een avond van opzuipen (de bacardi heh) gelukkig komt het niet zo heel veel voor 4 a 5 x per jaar geef mij maar een goede X en G en wiet, heerlijke combinatie :grin: :smoke:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kreeg afgelopen zaterdag 2 flessen drank van me collega's, ik was jarig.
Ik d8 echt van, pff wat moet ik daarmee. 'Dankjeweeeeel!!!!!'
Ik had die wel wat gedronken maar bij lange na niet wat me collega's wegdronken.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
vond je? ik heb in tsjechie echt flessen weggewerkt, maar niet echt iets anders gevoeld dan van gewone alcohol. De laatste nacht met een maat 2 flessen leeggezopen die we mee naar huis wouden nemen. Kwas wel teringzat, maar verder? Didn't see the Green Fairy
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Ik kreeg afgelopen zaterdag 2 flessen drank van me collega's, ik was jarig.
Ik d8 echt van, pff wat moet ik daarmee. 'Dankjeweeeeel!!!!!'
Ik had die wel wat gedronken maar bij lange na niet wat me collega's wegdronken.
Klik om te vergroten...

geef maar aan mij dan :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb nog een liter absint staan ( 70%)

daarvan kom je echt een in leipe droomtoestand knettergek
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
okay dan, is ook chill...
ik weet niet als ik zuip word ik gewoon zat, totdat mn coordinatie enzo helemaal misgaat en als k dan nog doorga, dan maak k er niet eens meer veel van mee...
Dus de alcohol doe ik alleen nog op feestjes, en met mate
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
naja van bijna alle sterke drank kan ik in flink lijpe droomtoestanden komen hoor :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja ik ken het wel. Dronk bijna nooit meer toen ik ging gebruiken en als ik dronk was dat altijd in combi met pep. Nu ik mss een beetje verstandiger ben geworden kan ik het niet laten om meer te gaan drinken. Kan 's weekends nog wel eens uit de hand lopen. Vanavond ook trouwens. Gezellig naar de Versuz in Hasselt. Biertje? 1 euri. En ik ben niet de BOB :grin:
l
lieky speedfreakyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik drink ook bijna nooit hurzz doe mij maar pep :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
drinken is toch leuk :) beter alcol dan spieejt volgens mij
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
drinken is best leuk ja! :beer:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na het werk een wijntje....maar ik kan ook prima zonder
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen voor de smaak meestal, zat worden doe ik 1 keer per jaar heel goed, met carnaval
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
het enige wat ik er minder eluk aan vind is dat het zo lang duurt tegen wanneer je echt zat wordt (kan ook wel voordelig zijn natuurlijk, voor als je niet zat wilt zijn)

Dat je geen alcohol drinkt heb ik gene problemen mee, totaal niet.. maar als je dan wel veel smoort of zeker pillen neemt dan is het maar hypocriet om op drinkers neer te kijken (ik beschldig niemand hoor)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hou ook wel van drinken. Het is gewoon heel dom en ongecompliceerd vermaak. Prima opzich, alleen klote dat je dingen gaat zeggen/doen waar je de dag later spijt van hebt.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
Ik hou ook wel van drinken. Het is gewoon heel dom en ongecompliceerd vermaak. Prima opzich, alleen klote dat je dingen gaat zeggen/doen waar je de dag later spijt van hebt.
Klik om te vergroten...

En dat je jezelf vaak de man voelt. Je kan iedereen wel aan op dat moment.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja. schaamte ken ik op die momenten niet. Kan prima keihard losgaan in een of andere bar waar echt niemand zit :P Moet je wel met meerdere zin trouwens.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#19
mathijs zei:
Ja. schaamte ken ik op die momenten niet. Kan prima keihard losgaan in een of andere bar waar echt niemand zit :P Moet je wel met meerdere zin trouwens.
Klik om te vergroten...

kan ook een voordeel zijn toch
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oh zeker. Ik vermaak me altijd erg goed :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."