Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zò veel liever een joint of een pilletje dan alcohol, alcohol is gewoon vergif. Ik haat mensen die zichzelf de tering zuipen en maar klagen over drugsgebruikers, ze doen het zelf even hard! Doe mij maar een dikke baap"
"Jawel, een biertje gaat er bij mij heus ook wel in. Maar meer dan dat ook niet."
"Ik heb echt vaak heel raar gedroomd over wiet, echt te raar gewoon :P"
"Ik draai standaard altijd met shag, vrienden van me ouwehoeren altijd over mijn shag joints, maarhey graag of niet meeroken natuurlijk!"
"Alcohol is vergif man.. Neem liever een jointje"
"Jaaaaa"
"Ik ga zo lekker uitgebreid mijn jointje oproken"
"Ik haat politie"
"Ach voor mij is blowen ook een gewoonte.. Beter dan zo'n saai, braaf leventje zonder drugs"