Gek genoeg dronk ik tussen mijn 13e-15e veel meer dan ik nu doe. Sinds ik blow ben ik erachter gekomen dat (zoals gezegd) je door alcohol niet bepaald wijzer wordt, maar juist simpeler.
Heb vaak wel, dat ik meer ga drinken als ik bij nieuwe mensen kom, of mensen waar ik tegen op kijk. (uit onzekerheid dus) Altijd als ik ga minderen met blowen, ga ik ook meer drinken.
Ik kom er dan altijd weer achter dat je je veel lekkerder voelt onder alcohol. Maja, ook best vaak verrot de volgende dag. En verder moet ik best vaak kotsen van alcohol. Ik drink dikwijls te snel achter elkaar, of ga gekke dingen doen waardoor ik duizelig wordt! (zoals gister, ik vond het echt vet om rondjes te draaien, alles leek zo super snel te gaan!
![:grin:]()
)
Maja, ik kan wel zeggen dat ik een beetje gek ga doen onder invloed :P De meeste meisje heb ik gezoend onder invloed. (mijn mannelijke en agressieve kant komt dus tevoorschijn onder invloed?)
En mijn ouders drinken best vaak, maar nooit heel veel. M'n ma lust wel een glaasdje wijn, net als mijn pa, die ook wel een glas bier/wisky lust...
M'n broertje is pas 12 en is er gelukkig niet zo vroeg bij als ik
![:)]()