Nou nee, dubbel zien heb ik nog nooit gehad,
jaaa okay, als me lens scheef zit en zo ><" oO
#3
Zeker wel. Mits je gewoon op een bank tv zit te kijken oid.
#4
Ik dacht altijd dat dubbelzien meer beeldspraak was voor dronken zijn, ik had nog nooit "dubbel gezien", maar ik heb al een paar biertjes achter over geslagen en damn, ik zie echt dubbel, en voel me niet eens zo bezopen..
Hebben jullie wel eens dubbel gezien?
#5
ja, gaat bij mij gepaart met duizeligheid als ik ga staan :P
#6
jaa al een paar keer
ergste keer was dronken naar de cinema. shock, zag 4 ondertitels, kon gwn de ondertiteling niet meer lezen. alles wazig en draaien.
en dan gwn op feestjes, zo dronken zijn dat je elk moment op de grond vallen kan en ook dubbel zien.
#7
nee maar wel heel vaag zicht soms
#8
aaaaah, het fenomeen dubbel zien.
als je dat bereikt, zit je goed
#9
óf niet
Meestal een teken dat je niet veel later passed out thuis op de bank ligt
#10
heb het wel eens gehad
maar heb vaker dat alles draait waar ik ook kijk ( achtbaan gevoel )
duurt dan ook niet vaak lang of ik kotst het dan uit en ben dan vaak voor 1 maand weer van de alcohol af
#11
nog nooit dubbel gezien, maar wel al achtbaantjes afgelegd
Ja, ik heb wel eens dubbel gezien. Jaren terug voor het laatst. Ontstaat voornamelijk als je in een hoog tempo hard aan het zuipen bent, denk ik, of als je erg dronken bent. Komt gelukkig nauwelijks meer voor bij mij.
#15
ik zie nooit dubbel, maar als ik echt te dronken ben draaien mijn ogen vliegensvlug naar boven, en dan probeer ik weer recht vooruit te kijken maar draaien ze weer omhoog, en dat dan heel snel. Ongeveer 2 keer per seconde ofzo :P
#16
Ik zag gisteren nog dubbel; dat was wel weer eens grappig.
#17
Heb ook wel eens driedubbel gezien, lache..maarja toen was ik al neer
Zie wel vrij vaak dubbel of heel erg vaag als ik veel gedronken en geblowd heb. Komt denk ik ook wel omdat ik niet hele goede ogen heb (-1,5 dus verder ook niets ernstigs ofzo..) en geen bril draag.
Als ik alleen heb gedronken heb ik dat veel minder, maar dat komt eigenlijk bijna nooit voor.
#20
je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden
maar stoned auto rijden is geen probleem hoor
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.