Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubbel zien

Dubbel zien

49 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie alleen dubbel als ik XTC heb gehad :P
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou nee, dubbel zien heb ik nog nooit gehad,
jaaa okay, als me lens scheef zit en zo ><" oO
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker wel. Mits je gewoon op een bank tv zit te kijken oid.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht altijd dat dubbelzien meer beeldspraak was voor dronken zijn, ik had nog nooit "dubbel gezien", maar ik heb al een paar biertjes achter over geslagen en damn, ik zie echt dubbel, en voel me niet eens zo bezopen..

Hebben jullie wel eens dubbel gezien?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, gaat bij mij gepaart met duizeligheid als ik ga staan :P
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaa al een paar keer :mrgreen:
ergste keer was dronken naar de cinema. shock, zag 4 ondertitels, kon gwn de ondertiteling niet meer lezen. alles wazig en draaien.
en dan gwn op feestjes, zo dronken zijn dat je elk moment op de grond vallen kan en ook dubbel zien.
R
RobLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee maar wel heel vaag zicht soms :rolleyes:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
aaaaah, het fenomeen dubbel zien.
als je dat bereikt, zit je goed :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
óf niet :mrgreen:

Meestal een teken dat je niet veel later passed out thuis op de bank ligt :beer:
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb het wel eens gehad
maar heb vaker dat alles draait waar ik ook kijk ( achtbaan gevoel )
duurt dan ook niet vaak lang of ik kotst het dan uit en ben dan vaak voor 1 maand weer van de alcohol af
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit dubbel gezien, maar wel al achtbaantjes afgelegd :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga van dubbelzien nooit kotsen, wordt er ook niet misselijk bij, ik zie dan gewoon dubbel. Ik heb trouwens ook nog nooit gekotst van drank, wel uren met mijn ogen dicht opgerolt op de grond gzeeten omdat ik té duizelig was, maar zelfs dan niet gekotst.
Om precies te zijn, ik heb al 10 jaar niet gekotst, van niks. Zal wel aan mij liggen dus.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
dubbel zien? nog nooit meegemaakt :beer:
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, ik heb wel eens dubbel gezien. Jaren terug voor het laatst. Ontstaat voornamelijk als je in een hoog tempo hard aan het zuipen bent, denk ik, of als je erg dronken bent. Komt gelukkig nauwelijks meer voor bij mij.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zie nooit dubbel, maar als ik echt te dronken ben draaien mijn ogen vliegensvlug naar boven, en dan probeer ik weer recht vooruit te kijken maar draaien ze weer omhoog, en dat dan heel snel. Ongeveer 2 keer per seconde ofzo :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zag gisteren nog dubbel; dat was wel weer eens grappig.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ook wel eens driedubbel gezien, lache..maarja toen was ik al neer
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jaah, gisteren weer heerlijk alles dubbel gezien :beer:
En dan als een debiel één oog dichtknijpen en vage bekken trekken :beer:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zie wel vrij vaak dubbel of heel erg vaag als ik veel gedronken en geblowd heb. Komt denk ik ook wel omdat ik niet hele goede ogen heb (-1,5 dus verder ook niets ernstigs ofzo..) en geen bril draag.
Als ik alleen heb gedronken heb ik dat veel minder, maar dat komt eigenlijk bijna nooit voor.
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#20
je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer :grin: ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen :grin: dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden

maar stoned auto rijden is geen probleem hoor :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."