Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi! Ik heb (weer) een vraagje. Als ik blow, haal ik altijd voorgedraaide, ik kan niet draaien (ik rook niet en zo). Maar nu hebben laatst twee vrienden losse wiet gehaald, en ik heb wel sigaretten, duss.. In principe zou ik m'n eigen jointje kunnen draaien, dat moet ik sowieso ooit een keertje kunnen. Mijn vraag is HOE? Ik haal de shag uit de sigaret, doe 't in bigflu, maar hoeveel wiet moet erbij? Ik zou dat opzich nog wel in kunnen schatten.. Maar ook, hoe kom je aan zo'n filtertje weet je wel? 'k Hoop dat je me ff help ^^ Edit;; Zelf filtertje maken, da's toch gewoon mogelijk ?"
"Precies Thank youu"
"GewoonVOL zei: 1/3 van een gram is wel voldoende. En helaas kan ik via het internet jou niet laten zien hoe je een blowtje moet draaien. In het begin vond ik het ook moeilijk, ik rookte toen al shag maar draaien met lange vloei leek mij veel moeilijker. Na 15 minuten was mijn eerste zelfgedraaide blowtje een feit. En hij zag er nog redelijk goed uit moet ik zeggen, niet te vergelijken met hoe ik nu draai, maar voor een eerste keer was het zeker weten een mooie blow. Filtertjes, oftewel tippies, ken je kopen bij de coffeeshop, of zelf maken van eens tukje hard papier. Gebruik je duimen, dat zijn je 2 belangerijkste werktuigen. En probeer de blow zo strak mogelijk te maken, dat rookt fijner en dan valt ie niet uit elkaar; En nu ga ik deze rakker eens lekker fijn oproken, ajuus! Klik om te vergroten... Zo, die ziet er goed uit ja 15 minuten? Zoo nou ik ga m'n best doen.. Bedankt."
"Nou nee, dubbel zien heb ik nog nooit gehad, jaaa okay, als me lens scheef zit en zo ><" oO"
"Yuppie 2 Waste zei: Gevoelens van dank overspoelen mijn hart. Nog een tippie. Maak van te voren duidelijke afspraken met jezelf. Hier zijn de mijne : - Nooit doordeweeks (tenzij vakantie) - Nooit op je werk of school (dat werkt echt niet) - Nooit bijhalen als het op is. - Nooit in je eentje op je kamer of in je huis - Nooit in je eentje als er anderen bij zijn - Nooit waar kinderen bij zijn - Nooit meer dan je kan betalen - Altijd op een gegeven moment naar huis gaan, niet blijven hangen - Hoe je je ook voelt de volgende dag, toch bijtijds opstaan en "face the music" Klik om te vergroten... Goede afspraken ja.. ^^"
"Yuppie 2 Waste zei: Wat ik ervan weet is dat het idd verslavend is, maar niet lichamelijk. Dus als je verslaafd raakt is het een kwestie van geestkracht en gewoon niet doen. Ik heb het weleens moeilijk gevonden om eraf te blijven en stak dan een joint op, dan verlies ik alle zin erin. De ervaring is voor iedereen anders, bij mij ligt het aan het tijdstip, de mensen die erbij zijn, en de sos die je in je handen hebt. Een avond met vrienden waarbij iedereen het doet of tijdens het uitgaan loopt heel anders dan wanneer er bijv. mensen bij zijn die het niet doen, minder prettig is het als mensen het beter maar niet kunnen weten. Dat doe ik niet meer, dan word ik para, al is er geen rede toe. De top van een snuiffie zit op een half uurtje ongeveer, al heeft het daarna nog zeker effect. Op een gegeven moment is het weg en kan je weer naar de WC of niet. Na zo'n avondje sos meteen gaan slapen lukt bij mij alleen als het goeie zuivere is, dan snuif ik ook minder. 1 tip. Als je wilt gaan slapen ga iig niet blowen, dat houdt je alleen maar (al zei het comfortabel) wakker met denken enzo. beetje sterke drank, 2 glazen water en je word lachend wakker. Ik moet wel zeggen dat het voor mij wel een eyeopener is geweest qua omgang met mensen. Ik ben er, ook in nuchtere toestand, minder verlegen door geworden. Maar daarvoor moet je t niet doen. Klik om te vergroten... Okay dan"
"xxmasterxx zei: Grrl zei: Wat ik graag wil weten, wat doet cocaïne nou met je? Wat voel je? Ik las dat je veel energie had, je zorgen vergeet? En klopt het dat het na een kwartier tot een half uur is uitgewerkt en je daarna een sterk gedeprimeerd gevoel krijgt?? Ik weet dat Cocaïne erg verslavend is, is het één van de meest verslavende harddrugs? 'k Heb beetje op internet rond gesearched en zo.. Ik stel wel veel vragen he, ja ik weet het, maar ik ben stiekem de laatste tijd heel geïnteresseerd in coke.. Ik ben 15 en ik zou er als ik even m'n best doe er aan kunnen komen, maar ik weet het nog niet zeker. Misschien dat ik er even mee wil wachten, meer over wil weten etc. En beter niet tijdens een drukke schoolperiode. I'm just curiousss Klik om te vergroten... wat je voelt !!! je kan het beschrijven als the king of the world gevoel je kan alles en iedereen aan ( denk je ) en ja voelt je DE MAN van het moment duur van het witte goud +- ( licht een beetje aan de hoeveel hijd je op snuift) tussen de 20 a 45/60 min ( en natuurlijk aan de kwaliteit) of je een dipje krijgt er na !!! mmm de eerste paar een denk ik niet want dan is de spanning nog te groot ma na een paar keer denk an keer of 5 a 6 dan heb je het gevoel dat als het uit begint te werken dat je snel weer nieuwe moet pakken want dat gevoel VIND je dan op dat moment zo MASTER dat je dat nog maal wil beleven of het een van de meeste verslavende drugs is ???? licht een beetje aan je eigen persoonlijkheid ivm hoe sterk sta je in je schoenen ik lust zelf graag een paar lijnen mja ik heb ook weken dat ik helemaal niks aan raak en soms wel een paar keer per week licht een beetje aan de momenten mja als je je zelf ma in de hand kan houden het is niet zo verslavend als je het zelf maakt je kan ook 2 pakjes peuken op rooken en dan jezelf af vragen of je verslaafd bent !!! je moet er gewoon goed mee uit kijken dan kan je niks geks overkomen en als je het toch wilt doen ga dan na een paar oudere ( wijzere) gebruikers en vraag het daar aan ipv zelf aan de slag gaan met meschien slechte coke das sonde van je geld en minder goed voor de eerste keer dan denk je dat je gelijk genaait bent en zo mja kijken uit en hou je koppie er bij want je bent nog jong dus laat je niet voor de gek houden Klik om te vergroten... Thnx a lot"
"space scientist zei: ik raad het je ook sterk af, je bent nog jong. gewoon voor je lichamelijke kant maar ook je geestelijk. Ik ben er zelf de mist mee in gegaan Klik om te vergroten... Ik zal nu ook niks meer 'ondernemen' dan alleen informatie. Maar ik weet van mezelf dat ik het vroeg of laat ga proberen. Niet nu, niet nu ik 15 nog 15 ben, maar misschien straks als ik wat ouder en inmiddels wijzer ben. 16, 17, 18.. ? Het gaat goed op school, prima thuis, en prima met mij en m'n gezondheid, ik wil niks beschadigen, daarom wacht ik er sowieso mee . Anders heb ik in één jaar 3 verschillende soorten drugs gebruikt op m'n 15! Ik doe rustig aan"
"Hoi, Wat zijn de verschillen nou eigenlijk tussen al die soorten wiet (Silver, White Widow, Super Skunk, etc. weet ik het)? Vroeg ik me af, ik kon het niet echt duidelijk op internet vinden en 'n vriend van me waar ik nu mee praat, kon het me ook niet echt uitleggen Duuusss.. -xx"
"paupie zei: ze verschillen in hoe ze eruit zien, hoe sterk ze zijn en hoe ze smaken. Als je haze wiet koopt van 12 euro per gram is dat een totaal ander verhaal dan als je wiet koopt voor 5 euro per gram. Wil je echt de verschillen zelf merken dan zal je ze zelf uit moeten proberen Klik om te vergroten... Okay, ik verwachtte al zoiets als verschil in sterkte, maar indd, wat je zelf het lekkerst vind zal ik zelf uitvogelen"