Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubbel zien

Dubbel zien

49 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zie alleen dubbel als ik XTC heb gehad :P
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou nee, dubbel zien heb ik nog nooit gehad,
jaaa okay, als me lens scheef zit en zo ><" oO
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker wel. Mits je gewoon op een bank tv zit te kijken oid.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht altijd dat dubbelzien meer beeldspraak was voor dronken zijn, ik had nog nooit "dubbel gezien", maar ik heb al een paar biertjes achter over geslagen en damn, ik zie echt dubbel, en voel me niet eens zo bezopen..

Hebben jullie wel eens dubbel gezien?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja, gaat bij mij gepaart met duizeligheid als ik ga staan :P
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaa al een paar keer :mrgreen:
ergste keer was dronken naar de cinema. shock, zag 4 ondertitels, kon gwn de ondertiteling niet meer lezen. alles wazig en draaien.
en dan gwn op feestjes, zo dronken zijn dat je elk moment op de grond vallen kan en ook dubbel zien.
R
RobLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee maar wel heel vaag zicht soms :rolleyes:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
aaaaah, het fenomeen dubbel zien.
als je dat bereikt, zit je goed :beer:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
óf niet :mrgreen:

Meestal een teken dat je niet veel later passed out thuis op de bank ligt :beer:
G
GozurLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb het wel eens gehad
maar heb vaker dat alles draait waar ik ook kijk ( achtbaan gevoel )
duurt dan ook niet vaak lang of ik kotst het dan uit en ben dan vaak voor 1 maand weer van de alcohol af
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit dubbel gezien, maar wel al achtbaantjes afgelegd :wink:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer :grin: ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen :grin: dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden

maar stoned auto rijden is geen probleem hoor :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#13
yellowmoon zei:
je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer :grin: ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen :grin: dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden

maar stoned auto rijden is geen probleem hoor :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat is heel erg dom van je, gelukkig waren er geen doden gevallen..
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pkoeiaard zei:
yellowmoon zei:
je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer :grin: ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen :grin: dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden

maar stoned auto rijden is geen probleem hoor :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat is heel erg dom van je, gelukkig waren er geen doden gevallen..
Klik om te vergroten...
nou ik denk alcohol geeft een beetje moed van ik kan alles enzo daarom doe je zulke dingen
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
yellowmoon zei:
Pkoeiaard zei:
yellowmoon zei:
je moet een keer dronken auto rijden laatst toen ik het deed (en nooit meer :grin: ) zat ik bij stoplicht en wist niet meer welke waarnaartoe enzo alles dubbel en opelkaar en het een stoplicht met flitsen dus probeer ik toch met een oog te kijken lukt wel rij ik door daarna begonnen autos allemaal dubbel naar me toe te komen :grin: dacht ik gewoon parkeren even en slapen heb nooit meer onder invloed van alcohol auto gereden

maar stoned auto rijden is geen probleem hoor :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat is heel erg dom van je, gelukkig waren er geen doden gevallen..
Klik om te vergroten...
nou ik denk alcohol geeft een beetje moed van ik kan alles enzo daarom doe je zulke dingen
Klik om te vergroten...

Ja maar het is nog steeds fokking dom!
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het fenomeen is meegemaakt. Ik ga slapen.


:(


:beer: :mrgreen:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
khad zondag iets of wat teveel gedronken en begreep maandag alweer waarom ik niet moet drinken. Ik zag niet dubbel maar wel troebel beeld
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net 4 dagen achter elkaar in Duitsland elke dag gemiddeld 6 liter bier naar binnen gewerkt. Nu toch wel een klein beetje genoeg gedronken :beer:
A
Alfred HeinLid
01-01-2024, 00:00
#19
need^weed zei:
ja, gaat bij mij gepaart met duizeligheid als ik ga staan :P
Klik om te vergroten...

Dat heb je ook als je helemaal nix gedronken hebt. Moet je maar is 3 de trap op en af gaan rennen, op de onderste tree gaan zitten je hoofd een poosje omlaag houden. (bloed stroomt naar je hoofd) en dan ineens opstaan (bloed stroomt weg). Dan wordt je ff duizelig ziet dubbel of soort van tunneleffect. Als ik veel gezopen heb krijg ik wel eens een soort tunneleffect. Dan wordt je gezichtsveld rond en smelten alle lichtjes die in de buitenste hoeken zitten samen maar als je dan naar zown lichtje kijkt dan wordt ie weer gewoon helder. Als je dan in het bos staat of in een boomrijk gebied worden de bomen aan de buitenkant van je gezichtsveld ook krom. Het wordt erger als je heel hard rijdt ( fiets of scooter). Maar dubbelzien heb ik vrijwel nooit.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb het al 2x meegemaakt, maar elke keer was het gewoon met blowen, als ik niet zou blowen heb ik echt nooit dat dubbelgedoe, als ik zou blowen kank gewoon totaal niets meer volgen, zoals die ene keer vrijdag in de morgen, kging met kameraad naar z'n thuis om te maffen, want khad die nacht goe gaan geven in ne discotheekske, kgeloof 5 pinten en stuk of 7 gedeelde joints in m'n bakkes gehad ofzo, en toen naar huis gaan, was dat zo moeilijk. Kloopte gewoon in zigzagjes en toen zag ik mensen verderop 100 meter van ver was dat precies gewoon ne stuk of 20 man en ik kon niet eens zien of ze naar ons toe kwamen of van ons weg gingen en toen stopten die mensen ergens en waren dat 4 ofzo? straat oversteken lol, auto's zie je moeilijk aankomen enal.

Zelfs stomdronken op de dansvloer gaan geven, echt, ogen toe doen en goe flippe, khad wel niet het gevoel dak neerging gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."