Heerlijk, heerlijk, verre van fokking heerlijk als je 't goed hebt.
#3
Heb ik wel eens gehad ja, vooral in combinatie met vermoeid en stonedheid, het is niet precies dubbel, et overlapt elkaar in het midden nog een beetje. Meestal is dit een teken dat ik maar eens moet gaan slapen.
#4
of op tripmiddelen zie ik soms 3 dubbel, maar dan is de afstand van de 3 beelden echt wel dicht bij elkaar, zodat het eigenlijk eerder iets is dat buiten de lijnen komt
moet je zien om te begrijpn eigenlijk
#5
Als ik dubbel zie, dan weet ik dat ik echt teveel gedronken heb en stop ik dus.
Michel
#6
Zodra ik dubbel ga zien wordt ik misselijk.. en ga kotsen.....
#7
haha das wel een goeie :d
#8
nog maar een paar keer dubbel gezien en dat was altijd als ik TE veel gedronken had
op zich is het wel leuk maar als het 3-4-5dubbel word en je het beeld echt totaaaaal niet meer juist krijgt is het wel irritant
#9
Achja dubbelzien is nog helemaal niet zo vervelend vind ik :P , ik word ook naiden nooit ziek ofzo, meetstal val ik dan wel gewoon ergens in slaap, grond of niet dat maakt niet uit dan :P , maar langs de andere kant ben ik nog maar 1 keer ziek geweest van de alcohol en dat was eerder te wijten aan de hoeveelheid/tijds verhouding, ik het als het water had geweest ook alles er terug uit gebarft hoor
#10
Dubbel
Ik zie dus overdag wel eens dubbel, nuchter.
Nah, das me een partij kut!
Ik fietste vroeger dan ook altijd twee meter bij de stoeprand vandaan, om zeker te zijn dat ik er geen van twee zou raken.
Ik heb er een leesbril voor, bewegende beelden kunnen niet gecorrigeerd worden.
Ik heb een vriend die laatst na de wodka Buzz zat te spelen met 1 hand voor zijn oog omdat ie dubbel zag.
Tien minuten later lag hij te kotsen in een bed.
#11
Dubbel zien is cool dan weet je dat je tenmisnte ene beetje dronken ben
#12
Ik zie alleen dubbel als ik XTC heb gehad :P
#13
Zeker wel. Mits je gewoon op een bank tv zit te kijken oid.
#14
Ik dacht altijd dat dubbelzien meer beeldspraak was voor dronken zijn, ik had nog nooit "dubbel gezien", maar ik heb al een paar biertjes achter over geslagen en damn, ik zie echt dubbel, en voel me niet eens zo bezopen..
Hebben jullie wel eens dubbel gezien?
#15
ja, gaat bij mij gepaart met duizeligheid als ik ga staan :P
#16
een beetje?
#17
Jeller zei:
nog nooit dubbel gezien, maar wel al achtbaantjes afgelegd
Het was op topniveau toen ik na een veels te bierig feest thuis kwam, en heel mijn kamer draaide (of gewoon, alles, als ik mijn ogen dicht deed) op 1 zwart plek van 10 bij 10 cm op mijn behang na ofzo.
30 minuten op dat ding zitten staren om niet knettergek te worden van de draai. Erna geloof ik toch nog kunnen slapen.