Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDubbel zien

Dubbel zien

49 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
heerlijk :hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk, heerlijk, verre van fokking heerlijk als je 't goed hebt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ik wel eens gehad ja, vooral in combinatie met vermoeid en stonedheid, het is niet precies dubbel, et overlapt elkaar in het midden nog een beetje. Meestal is dit een teken dat ik maar eens moet gaan slapen.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
of op tripmiddelen zie ik soms 3 dubbel, maar dan is de afstand van de 3 beelden echt wel dicht bij elkaar, zodat het eigenlijk eerder iets is dat buiten de lijnen komt :)

moet je zien om te begrijpn eigenlijk
M
MichelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik dubbel zie, dan weet ik dat ik echt teveel gedronken heb en stop ik dus.

Michel
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zodra ik dubbel ga zien wordt ik misselijk.. en ga kotsen..... :flushed:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha das wel een goeie :d
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog maar een paar keer dubbel gezien en dat was altijd als ik TE veel gedronken had
op zich is het wel leuk maar als het 3-4-5dubbel word en je het beeld echt totaaaaal niet meer juist krijgt is het wel irritant
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#9
Achja dubbelzien is nog helemaal niet zo vervelend vind ik :P , ik word ook naiden nooit ziek ofzo, meetstal val ik dan wel gewoon ergens in slaap, grond of niet dat maakt niet uit dan :P , maar langs de andere kant ben ik nog maar 1 keer ziek geweest van de alcohol en dat was eerder te wijten aan de hoeveelheid/tijds verhouding, ik het als het water had geweest ook alles er terug uit gebarft hoor :openmouth: :)
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dubbel

Ik zie dus overdag wel eens dubbel, nuchter.
Nah, das me een partij kut!
Ik fietste vroeger dan ook altijd twee meter bij de stoeprand vandaan, om zeker te zijn dat ik er geen van twee zou raken.
Ik heb er een leesbril voor, bewegende beelden kunnen niet gecorrigeerd worden.

Ik heb een vriend die laatst na de wodka Buzz zat te spelen met 1 hand voor zijn oog omdat ie dubbel zag.
Tien minuten later lag hij te kotsen in een bed.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubbel zien is cool dan weet je dat je tenmisnte ene beetje dronken ben :beer:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zie alleen dubbel als ik XTC heb gehad :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeker wel. Mits je gewoon op een bank tv zit te kijken oid.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dacht altijd dat dubbelzien meer beeldspraak was voor dronken zijn, ik had nog nooit "dubbel gezien", maar ik heb al een paar biertjes achter over geslagen en damn, ik zie echt dubbel, en voel me niet eens zo bezopen..

Hebben jullie wel eens dubbel gezien?
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja, gaat bij mij gepaart met duizeligheid als ik ga staan :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
een beetje? :beer:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
nog nooit dubbel gezien, maar wel al achtbaantjes afgelegd :wink:
Klik om te vergroten...

Same here.


Het was op topniveau toen ik na een veels te bierig feest thuis kwam, en heel mijn kamer draaide (of gewoon, alles, als ik mijn ogen dicht deed) op 1 zwart plek van 10 bij 10 cm op mijn behang na ofzo.

30 minuten op dat ding zitten staren om niet knettergek te worden van de draai. Erna geloof ik toch nog kunnen slapen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ohja...rampzalig is dat inderdaad. Wat daartegen schijnt te helpen, maar ik altijd vergeet uit te testen, is één voet op de grond zetten. Dan snapt het eenwichtsding in je hersenen het allemaal iets beter.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh, ga ik zeker eens testen de volgende keer.

Laatste half jaar weinig gepilst eigenlijk, en ik verwacht komend weekend wel een mooi weekend. Het zou er dus nog wel eens van kunnen komen :sunglasses:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
*heeft erg veel zin in z'n kistje Brand voor vanavond.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."