Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrinkgedrag

drinkgedrag

46 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi mensen, ik zou graag willen horen van jullie hoe het is gesteld met jullie drinkgedrag..

met andere woorden: wanneer, waar, elke dag, hoeveelheid enz..

ik zelf drink elke dag :flushed: wanneer ik klaar ben met werken

in het weekend zwaar aangeschoten uit cafe maar kan ook thuis zijn

hoor t wel

laters :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik drink sowieso alleen in weekenden en lang niet elk weekend, ik denk gemiddeld ongeveer om de week en dan gemiddeld 2-4 biertjes, en eens in de zoveel maanden een keer wat meer (7-10 standaard glazen van wat dan ook), ik drink niet veel, maar ik vind de smaak lekker en heel af en toe is het wel leuk om zwaar aangeschoten te zijn, maar niet vaak.
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bijna elke week ben ik op de zaterdag wel redelijk aangeschoten, tot bijna zat. Wel weet ik altijd nog wat ik doe enzo. Buiten de zaterdag drink ik zo goed als niet.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
1-2x in de maand een biertje of 2 :P
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Paar keer per maand, 2-6 glazen..
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat ik nu al een tijdje niet mag werken drink ik iedere dag s'avonds 1 a 2 biertjes, maar normaal gesproken drink ik eigenlijk bijna helemaal niet.
Een enkele keer als er een feestje is word ik wel flink aangeschoten maar meer ook niet.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#7
Helemaal gestopt, gister al 3 weken, en voelt goed!!! Ik stop sowieso tot het echt zomer is en ik zin heb om buiten in de zon een biertje te doen, maar dan niet meer dan 3...

Heb een jaar van mijn leven zoveel gezopen dat dat wel goed was voor de rest van m'n leven hehe :P

Adreno
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#8
nu 2 maanden nix gedronken heb er geen behoefte aan daarvoor ging ik elke week uit en was ik elk weekend bezopen+kater.
alleen in de zomer maak ik een uitzondering als je gewerkt hebt en thuis nog een koud biertje drinken in de zon..
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
vrijdag goed aangeschote, 12 pintjes fzo
zaterdag gwn naar de klote zuipe, soms ook andersom
in de week zo goed als niet buiten alser iet special is ofzo 1 x per maand ofzo,
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
drink paar dagen per week ga ik naar de kroeg of ergens buiten zitten met maten en hoeveelheid ligt eraan ene keer wat meer andere keer maar paar glazen
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
In het weekend wel altijd een paar pinten (5 ofzo) of een duvel. Af en toe als ik er zin in heb dan zijn het er een tiental (pinten) en enkele zware bieren. Dat is maar soms, meestal drink ik niet veel.

Door de week drink ik soms wel op een avond een pintje.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik drink tegenwoordig nog maar minimaal. Er was een tijd (tot ongeveer een jaar geleden) dat ik gemiddeld vier keer per week uitging en me dan helemaal vol liet lopen met wodka's (tien tot twaalf per nacht was geen uitzondering).

Inmiddels ben ik mezelf een paar keer goed tegengekomen en heb ik besloten de drankfles links te laten liggen. Als ik nu vier glazen per week drink, is dat al veel..... Zo heeeel af en toe laat ik me nog wel eens gaan, maar dat is dan lekker thuis met wat vrienden of alleen met Tyler, echter de kater de volgende dag is dan wel weer vervelend genoeg, om dan weer weken achter elkaar geen druppel tot me te nemen!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
alleen doordeweeks en in het weekend
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik drink eigenlijk nauwelijks. Op de zondag gaat er vaak wel een rosétje of een wijntje in tijdens het eten en zaterdag avond soms ook een wijntje. Als ik uit ga drink ik meestal wel een paar wijntjes, maar niet overdreven veel. In een café drink ik nooit meer dan 2 alcoholische dranken. Ik stap dan vaak over op de ijsthee. Het heeft geen reden. Wijn is lekker, maar soms heb ik liever een ijsthee. Daarnaast kan ik ook de grootste lol hebben zonder onder invloed te zijn, en dat houd ik graag zo. :P
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik drink nauwelijks als ik weggà eens. Maar als ik drink is het altijd veel dus niet meer op benen kunnen staan.

Daarom doe ik het niet veel (2x in de maand)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#16
lang leven de alcohol maar goed wel beetje speed erbij anders hou je t niet vol.. :openmouth:

caoi
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij drugs is het standaard alcohol, en als ik alcohol drink heb ik al gauw een drang naar drugs.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
alleen doordeweeks en in het weekend
Klik om te vergroten...

respect man, echt..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik drink gemiddeld denk ik ongeveer 20 glazen..... per jaar :)
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#20
2-3 biertjes per dag meestal 's avonds, in 't weekend meestal wat meer. Af en toe een cocktail in 't weekend. Zeker met een jointje erbij :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."