Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik drink ook bijna wel elke dag wel een paar biertje na het werk. Echter is dit wat meer geworden nadat ik een einde heb gemaakt aan mijn 4 jarige THC "verslaving". Meestal kom ik nu uit op zo'n 4 biertjes per dag"
"Ik heb dat onlangs ook gehad. Ik had zelf 2 maanden niet geblowed.. Toen ik slaagde voor mn rijbewijs ben ik gaan blowen om het te vieren.. xD Ik had 4 jaar ervaring met het blowen.. Maar ik wist ook niet wat me overkwam xD Gwoon net weer als de eerste keer. Je lichaam/geest is het na die tijd gwoon niet meer gwend."
"Njah wat me eigenlijk het meeste opvalt nadat ik gestopt ben, is dat ik nu gwoon grenzen heb op het gebied van blowen xD Had ik eerder nooit. Blowen is niet zo'n probleem, maar je moet het "met mate" doen. En voor iemand die lange tijd intensief heeft geblowd is het moeilijk om je aan je grens te houden. Althans.. in mijn geval iig wel"
"Baoh, dit herken ik ook wel. Ik heb 4 jaar dagelijks geblowed en kon aardig wat hebben. Meerdere keren geprobeerd te stoppen en dit lukte niet. Was ik er een maand vanaf, en kon ik alsnog smoken wat ik wou, helamaal geen problemen. Maar nu ben ik er al dik 4 maanden "vanaf" ( rook misschien 1 keer in de 2 weken een jointje ), en heb dat ook wel ns. Dat het effect gwoon niet meer zo fijn is. En idd, dat ademhalen *lol*. Dat heb ik s avonds in bed dan ook: "tim, denk eraan dat je ademhaalt" lol. Ik snapte het ook niet echt omdat ik zolang had geblowed, was al bang dat ik er idd allergisch voor was geworden, ben dus nu "blij" dat meer mensen het hebben. Tim."
"Pff, inderdaad beetje een lange tekst xD Maar heb m gelezen, en hoop dat mijn eerste ervaring ook zo gaat worden. Heerlijk."
"Hmm, Ik heb dat ook een keer meegemaakt, dat trillen, en dat ongecontroleerde bewegen van armen en benen. Bij mij was het bij een combinatie van verschillende dingen. Anyways, It scared the shit out of me."