Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrinkgedrag

drinkgedrag

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#1
nicolai zei:
ben veel liever stoned.
Klik om te vergroten...

Jep, of onder invloed van iets anders leuks
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik voel me echt een alcholist als ik dit hierzo lees.

meestal op vrijdag 8 tot 12 flesjes dommelsch

zaterdag met indrinken ong. 15
en dan nog opstap, wat afhangt van het geld wat ik mee neem.
maar meestal minder, omdat ik dan een jointje rook met wat mensen
daar, en dan klapt het indrinke ook meteen extra in :stoned:

soms wel een stuk minder, kan op een stap avond ook wel
met 5 pilsjes rondkomen ^^
en heel avontoe helemaal nuchter opstap, ook wel grappig ^^

en natuurlijk avontoe een feestje, ligt eraan van wie,
bij de een blowen we heel de avond en drinken dus stukke minder.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen druppel
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
donderdag af en toe, en regelmatig zaterdag avond

biertje op een terrasje in de zomer ook natuurlijk :wave: :beer:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker vier keer per week flink, en de andere dagen nog wel aardig hard... een dag per week standaard niet, omdat ik er dan even genoeg van heb.....
En nu wil ik minderen, want het doet me geen goed, en mijn studie en werk gaan ook naar de knoppen...
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik drink elke dag een paar biertjes, meestal na werk, om ff de dag goed te relativeren...

ik vind er niets mis mee iig, maar goed is het niet.. :beer:

proost!!
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
TechNora zei:
Zeker vier keer per week flink, en de andere dagen nog wel aardig hard... een dag per week standaard niet, omdat ik er dan even genoeg van heb.....
En nu wil ik minderen, want het doet me geen goed, en mijn studie en werk gaan ook naar de knoppen...
Klik om te vergroten...

Herkenbaar dit. Al drink ik gemiddeld drie dagen per week (vrijdag t/m zondag). Het maakt niet uit hoe vaak of hoe lang ik ga, ik ben altijd flink dronken als ik weer thuis ben. Het is nu woensdag en ik voel me nog steeds brak van het weekend (hoofdpijn, last van maag etc.)

Ook ik wil (flink) minderen, wetende in mijn achterhoofd dat er vanavond weer een feestje is in mijn favortiete kroeg en morgen een festival van 11.00 t/m 18.00 uur. Ik vraag me af hoe ik me vrijdag weer zal voelen :rolleyes: .

Ik heb veel drugs gebruikt in mijn leven, maar de enige drug waar ik in mijn ogen echt problemen mee heb en ik echt niet kan laten is toch alcohol vrees ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."