ik voel me echt een alcholist als ik dit hierzo lees.
meestal op vrijdag 8 tot 12 flesjes dommelsch
zaterdag met indrinken ong. 15
en dan nog opstap, wat afhangt van het geld wat ik mee neem.
maar meestal minder, omdat ik dan een jointje rook met wat mensen
daar, en dan klapt het indrinke ook meteen extra in
soms wel een stuk minder, kan op een stap avond ook wel
met 5 pilsjes rondkomen ^^
en heel avontoe helemaal nuchter opstap, ook wel grappig ^^
en natuurlijk avontoe een feestje, ligt eraan van wie,
bij de een blowen we heel de avond en drinken dus stukke minder.