Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrinkgedrag

drinkgedrag

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#1
op vrijdagavond tijdens of na het sporten 2 tot 4 bier en bij feesten 8 bier ongeveer zo'n beetje half 2 keer de helft misschien zoiets.

Tijdens uitgaan niet meer, sinds ik drugs gebruik.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#2
tijdens de week nooit veel, liefst niets maar als het er toch eens van komt max. 4-5 glazen,
en dan begint het weekend en da's meestal van vrijdag middag tot zondag avond nonstop hijsen en katers verdrinken,
wat neerkomt op anderhalve à twee bakken bier en soms nog een flesje wiskey per weekend ongeveer..
zou wel al blij zijn als het lukte met ietsje minder want de zondag is dat verstandelijk niveau toch wel serieus gezakt meestal :mrgreen:
nu maar hopen dat dit een tijdelijke fase is :P

en idd, alcohol verlaagt die drempel naar andere drugs werkelijk enorm..
ik denk dat ik totaal niets meer zou pakken als ik niet meer zou zuipen
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehehe bij deze uitspraak sluit ik me volledig aan...

zo zie je maar dat de alcohol je makkelijker doet denken..

caoi
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
na werk vrijwel elke dag paar biertjes...horeca he :P in het weekend vrijwel niks...heb het niet nodig op feesten...misschien max 3 voor de gezellig maar niet meer :) liever xtc kost het ook minder geld :)
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#5
in het weekend 3 tot 8 biertjes, eens in de 2 a 3 maanden een uitschieter naar + - 15 biertjes. :smilingimp:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
vaak elke dag maar dan niet zo veel, maar zoals nu soms ook weken niet doordeweeks. In het weekend is het anders gesteld, vaak veel zuipen tot lam en kotsen toe, hoewel dat ook met andere dingen te maken had
:openmouth:
P
PsilocybeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik drink bijna nooit meer sinds ik drugs gebruik.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vorig jaar was ik minstens 3x per week goed dronken, toen ging ik weer drugsgebruiken en dat ging niet goed samen met drinken. Toen ben ik zwaar geminderd en nu drink ik al zo'n 2 maandjes niets meer :mrgreen:
B
BakkebaardLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dronk eerst elke dag wel meerdere biertjes en in het weekend nog weer meer dan meerdere. :confused:

Nu ik gewoon een volle baan heb is dat toch gezakt, doordeweek praktisch niks meer en in het weekend nog wel een paar biertjes maar de behoefte naar zuipen is weg.
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik niet ziek ben bijna elke dag zo'n 2 a 3 flesjes hertog jan.
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#11
Drink bijna niet ik vind het klote om dronken te zijn ofzo vind mezelf dan echt zo hangerig en vervelend worden tenminste als ik bier drink is dat . Als ik uitga hou ik wel es van een bacotje of een fles desperados ofzo vink wel lekker, en dan drink ik ook wel een pilsje maar, Elke dag drinken ben ik blij om dat ik dat niet doe ook echt geen behoefte toe .
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
15 pinten gemiddeld per week, vrijdag en zaterdag.

Soms drink ik de zaterdagavond het dubbele van m'n gemiddelde :rolleyes:
Gelukkig nogmaar een paar keer meegemaakt :P
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bijna niet... af en toe eens een glaasje.... liever andere drugs :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
same here eigenlijk...drink tegenwoordig echt heel weinig. hooguit 1 a 2 glaasjes per maand, en vaak nog niet eens. voorheen dronk ik echt idioot veel. ging op een normaal avondje stappen rustig 10/15 tequilia en andere troep doorheen. en dat was dan 3 keer per week...rest van de week waren vooral thuisfeestjes met bier en bourbon. ja heb echt veel gedronken, maar nu vind ik het niet meer zo prettig om dronken te zijn. ben veel liever stoned.
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#15
nicolai zei:
ben veel liever stoned.
Klik om te vergroten...

Jep, of onder invloed van iets anders leuks
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik voel me echt een alcholist als ik dit hierzo lees.

meestal op vrijdag 8 tot 12 flesjes dommelsch

zaterdag met indrinken ong. 15
en dan nog opstap, wat afhangt van het geld wat ik mee neem.
maar meestal minder, omdat ik dan een jointje rook met wat mensen
daar, en dan klapt het indrinke ook meteen extra in :stoned:

soms wel een stuk minder, kan op een stap avond ook wel
met 5 pilsjes rondkomen ^^
en heel avontoe helemaal nuchter opstap, ook wel grappig ^^

en natuurlijk avontoe een feestje, ligt eraan van wie,
bij de een blowen we heel de avond en drinken dus stukke minder.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen druppel
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
donderdag af en toe, en regelmatig zaterdag avond

biertje op een terrasje in de zomer ook natuurlijk :wave: :beer:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeker vier keer per week flink, en de andere dagen nog wel aardig hard... een dag per week standaard niet, omdat ik er dan even genoeg van heb.....
En nu wil ik minderen, want het doet me geen goed, en mijn studie en werk gaan ook naar de knoppen...
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik drink elke dag een paar biertjes, meestal na werk, om ff de dag goed te relativeren...

ik vind er niets mis mee iig, maar goed is het niet.. :beer:

proost!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."