#1
Kleine voorkeur voor sterke drank, met name jenever. Om o.a. ook de rede van de topicstarter; van bier zit je zo snel vol.



033Amnesia zei:Bacardi cola..
Whisky cola
Rum cola
Hennessy cola/Hennessy Red Bull
Malibu.. najah das niet zo heel sterk, 21%..
Ik hou gewoon van cola + sterke drank![]()
pinheadlarry zei:Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in![]()
pinheadlarry zei:Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in![]()
Immo zei:Geef mij maar gewoon een biertje. Krijg altijd van die vervelende katers van sterke drank.![]()
Moker zei:pinheadlarry zei:Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in![]()
het komt er bij jou ook lekker puur weer uit![]()
Rokertje zei:Nope voor mij geen sterke drank als Whisky
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."