Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiever sterke drank of geen sterke drank?

Liever sterke drank of geen sterke drank?

39 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kleine voorkeur voor sterke drank, met name jenever. Om o.a. ook de rede van de topicstarter; van bier zit je zo snel vol.
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#2
geef mij maar bier, met sterke drank vervaagt de grens voor mij te snel en drink ik alles weg of het cola is.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vodka on the rocks in long drink glazen (met maar 2 a 3 ijsklontjes natuurlijk :flushed:) :rolleyes:

Maar hertoch jan, grolsch en malibu cola mogen er ook best wezen :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
vroeger dronk ik sterke voor door de week en overdag met name tequilla dan en voor de uitgaansavonden bier wat dan snel overging in mixen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heerlijke koude Jack Daniels :hearteyes:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles behalve bier, smerig goedkoop brouwsel laat ik mijn keel niet meer inlopen
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bacardi cola..
Whisky cola
Rum cola
Hennessy cola/Hennessy Red Bull

Malibu.. najah das niet zo heel sterk, 21%..

Ik hou gewoon van cola + sterke drank :hearteyes:
N
NadiaaahLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sterke Drank: Wiskey :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
033Amnesia zei:
Bacardi cola..
Whisky cola
Rum cola
Hennessy cola/Hennessy Red Bull

Malibu.. najah das niet zo heel sterk, 21%..

Ik hou gewoon van cola + sterke drank :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Bacardi is rum? Van het merk bacardi dus
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
pinheadlarry zei:
Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in :beer:
Klik om te vergroten...

het komt er bij jou ook lekker puur weer uit :tearsofjoy:
r
ravageLid
01-01-2024, 00:00
#12
pinheadlarry zei:
Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in :beer:
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!. :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Geef mij maar gewoon een biertje. Krijg altijd van die vervelende katers van sterke drank. :)
Klik om te vergroten...
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Moker zei:
pinheadlarry zei:
Tequila of Black Label Whiskey (Johnnie Walker) gaat er bij mij wel puur in :beer:
Klik om te vergroten...

het komt er bij jou ook lekker puur weer uit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

hahaha,,stil jij. was niet mijn schuld :P
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben een bier drinker maar een wodkaatje gaat er zeker in
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nope voor mij geen sterke drank als Whisky of Vodka o.i.d.
Hoewel rode vodka met red bull er wel ingaat haha :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
liever geen sterke drank, bier is veel makkelijker te doseren. Ik houd er ook niet van om dronken te zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik drink eigenlijk nooit, het enigste wat ik soms wel kan waarderen is een Flesje Bokma Graanjenever, maar dan wel gemixed met Bitter Lemon (STRAALJAGER)

BOKMA!!!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rokertje zei:
Nope voor mij geen sterke drank als Whisky
Klik om te vergroten...

Idem hier, nooit meer haha.
Heb ooit op een studentenfeest wat veel wiskey gedronken. Achteraf gezien teveel, dahm wat een kater. Al lang geleden maar zal het niet zo gauw vergeten. Bier is doseerbaar inderdaad, maar zoiets als wiskey kan ik niet doseren. Dan ken ik me grens niet en is het te laat
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Famous Grouse :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."