Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiever sterke drank of geen sterke drank?

Liever sterke drank of geen sterke drank?

39 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Calvados of cognac vind ik nog wel lekker na het eten bij de koffie, maar in de kroeg maak je me met een biertjetoch echt gelukkiger :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jamaican Rum! :stoned:
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamWeaver zei:
Famous Grouse :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Famous Gross zul je bedoelen kankersmerige whiskey dat het is bah.

Dan veel liever Jameson !!
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
KNIFTIGEKARELTJE zei:
DreamWeaver zei:
Famous Grouse :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Famous Gross zul je bedoelen kankersmerige whiskey dat het is bah.

Dan veel liever Jameson !!
Klik om te vergroten...

Nee niet Gross, Grouse!


Jameson dronk ik vroeger ook veel, maar vind het te duur in vergelijking met Grouse.
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nooit zin in heel de avond bier, dus het liefste heb ik drank zo rond de 15%, niet te sterk maar ook niet zo dat je heel de avond door moet kappen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hangt van mijn mood af, soms wil ik gewoon een lekker wijntje drinken, soms wil ik gewoon aan een wodka'tje nippen...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik aan de sterke drank begin gaat het altijd fout. Maar wodka ging er vroeger wel in, whiskey vind ik echt niks.. nooit leren drinken ook.
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmmm vind beide wel lekker. als ik toch moet kiezen dan kies ik voor sterke drank. ook al drink ik vaker bier. :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
pure cola is sterk genoeg voor mij.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Whisk(e)y natuurlijk!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
BlackRobBlunt zei:
Jamaican Rum! :stoned:
Klik om te vergroten...

Ook heerlijk :hearteyes: Captain morgan blacklabel ofzo had ik laatst.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb laatst een keer voor de dure black label Johnny Walkers gekozen en mannnn.... Alsof er een engeltje over je tong heen piest :hearteyes:
De kater daarvan was overigens wel absurd.... :(
w
willem telLid
01-01-2024, 00:00
#13
advocaat en sherry vind ik niet lekker en vjeu bevalt me niet
maar de rest !!!!!!!!!!!
het is afhankelijk van tijd plaats en moment op stap bier of speciaal bier
van het werk in de winter sterke drank
als het mooier weer word ook gewoon bier en en neutje
uit eten na het eten borreltje met zoet bij de koffie ,of soms ook sterk
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#14
geef mij maar rossia ice
en bacardi breezer (die groene dan)
^.^
sterke drank heb ik veel moeite mee om te drinke =\\
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
amstel bier en bacardi lemon cola
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vodka on the rocks in long drink glazen (met maar 2 a 3 ijsklontjes natuurlijk :flushed:) :rolleyes:

Maar hertoch jan, grolsch en malibu cola mogen er ook best wezen :beer:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
vroeger dronk ik sterke voor door de week en overdag met name tequilla dan en voor de uitgaansavonden bier wat dan snel overging in mixen
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heerlijke koude Jack Daniels :hearteyes:
B
BADJASMANLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alles behalve bier, smerig goedkoop brouwsel laat ik mijn keel niet meer inlopen
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bacardi cola..
Whisky cola
Rum cola
Hennessy cola/Hennessy Red Bull

Malibu.. najah das niet zo heel sterk, 21%..

Ik hou gewoon van cola + sterke drank :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."