takedown84 zei:
chrzz zei:
Overcome zei:
ik vind het lelijk dat alcohol zo geacepteerd word, terwijl andere drugs uit den boze zijn, alsof de meeste mensen alcohol gewoon niet als drugs zien, dat vind ik verschrikkelijk, laatst nog, was op een verjaardag, iedereen zo lam als een balletje, tot kotsen aan toe, maar omdat ik 1 pilletje op had was ik daar echt de satan zelf...
![:confused:]()
.
100% mee eens, alcohol is soms wel tof, ik drink het niet vaak, en bijna nooit voor zat te worden. Meestal samen met speed als ik op café ben. Maar ik haat het feit dat alcohol legaal is en bv wiet niet. Ik heb bijna alle bekende drugs, en een hele hoop minder bekende drugs geprobeerd en ik heb me van niks zo rot gevoeld de dag erna als van alcohol (behalve DXM, daar was ik echt ziek van achteraf). Echt bullshit.
Dag erna wel jah, maar op lange termijn heeft andere drugs meestal toch meer schade toegebracht aan je
Takedown84, ik ga nu toch echt even op je reageren.
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.
Alcohol is de schadelijkste drug die er bestaat.
Dit is een FEIT.
Hiermee probeer ik niet te suggereren dat het
ook de meest verslavende drug is, nee dat is wat anders.
Mensen gaan vaak kapot aan coke etc. omdat
ze het niet meer kunnen betalen en niet meer zonder
kunnen, dit heeft direct niks te maken met de schadelijkheid ervan.
Alcohol is puur vergif, het breekt hersencellen af.
Coke bv zorgt er slechts voor dat je hersenen
anders gaan functioneren.
Coke blokkeert de opname van een bepaalde
neurotransmitter ( dopamine ) , maar het breekt niks af.
Onderbouw je redeneringen voortaan,
over welke "andere drugs" heb je het eigenlijk?