Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#1
drink gewoon wat je wil..wat maakt het nou uit...
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe mij die voorste maar :hearteyes:
M
Melanie1Lid
01-01-2024, 00:00
#3
breezer is voor kleintjes of voor meiden die geen echte drank durven te drinken
P
PRINCEZS_Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
M
Mesh5Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tja ligt denk ik ook aan de omgeving.

Hockey feest? Bier!
Boerenbijeenkomst? Bier!
Date in een restaurant? Wijn of een non-alcoholische drank!


Persoonlijk maakt het me niet uit, als het maar niet ongepast is.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mesh5 zei:
Persoonlijk maakt het me niet uit, als het maar niet ongepast is.
Klik om te vergroten...

Eensch.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat maakt het uit wie wat drinkt? Bier is voor mannen? Nee dat denk ik niet. Is het dan ook zo dat mannen die breezers drinken homo's zijn?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tot nu toe ben ik maar 1 man tegengekomen die breezer dronk.

En Ja, hij was homo.


:wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind trouwens dat meer meiden zo zouden moeten denken, wordt het een stuk leuker op. Ik hou niet van die tutten die nuffig van hun damesdrankje staan te nippen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PRINCEZS_ zei:
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:
Klik om te vergroten...


Wanneer gaan we samen stappen?? Lekker aan het bier... :beer:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat een onzin zeg; dat vrouwen en bier niet zouden staan.
Ik drink gewoon bier en heb er nooit commentaar op gekregen dat het ongepast zou zijn maar dat zou ik ook niet verwchten in mijn sociale kringen. Maar haast alle meisjes en vrouwend ie ik ken die drinken drinken ook gewoon bier.
Wat maakt het nou weer uit?

(die 2 dingen tegelijk complot theorie eerder gepost is trouwens erg grappig; daar moest ik hardop om lachen)
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik drink altijd bier tijdens het uitgaan, wat interesseert mij het. Nee, met al die mixdrankjes staan te kutten, die dingen zijn nog duur ook. En nee, ik ben geen manwijf, want ik draag tijdens het uitgaan altijd hoge hakken en andere vrouwelijke kledij. Bier is gewoon het beste, al smaakt het niet het beste :wink: Het ligt er trouwens wel aan met wie ik uitga. Met mijn mannelijke vrienden is het automatisch bier terwijl ik met mijn vriendinnen de laatste tijd vaker los ga op moesel en shotjes, is ook lekker.
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ?
bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit. :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bier. Hertog Jan het liefst. Grolsch mag ook. Heineken is schijt. Met heinenken is het altijd kotsen opt eind van de avond. Ja, en dan voel ik me een manwijf, dus géén heineken voor mij :grin:

Alhoewel witte wijn tegenwoordig ook goeeeed in trek is. Fijne rode wangetjes enzo :tearsofjoy:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het een meisje/vrouw juist sieren als ze bier drinkt, shag rookt, boeren laat, ruft, etc. en gewoon schijt heeft en ondanks alles toch op haar eigen classy stijl doet zegmaar. But then again, datzelfde geld ook voor mannen..

tis net als kleding; Als je het vaak draagt is prio1 gewoon dat het lekker zit.


Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens buien dat ik in mn overseas met 5 kettingen, in een soulfly vest en met een hanenkam ineens de hele avond smirinoff ice wil drinken in de plaatselijke Skihut. Dan kijken ook alle oogjes van 'hey dat kan toch niet', maar dat moet niet uitmaken vind ik. Is lichtelijk hetzelfde principe.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vrouwen met bier==sexy
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrouwen moeten gewoon aan de WHISKY

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."