#1
Ik omdat 'k bezopen wil worden
Oom Klaas zei:Omdat het fijn is
Miepje91 zei:mensen drinken omdezelfde reden als andere drugs gebruiken.
a, of voor de gezelligheid, b, of door probemen, of c, ze simpel weg niets beters te doen hebben. [/i]
(ik vind het best wel kut om dronken te zijn)
Heb ik ook geen probleem mee , maar of dat werkelijk zoveel zou uithalen ?ImmortalTech zei:Het verhogen van de leeftijdsgrens naar 18 jaar heb ik dan weer geen problemen mee.
ImmortalTech zei:Het is mijn lichaam en leven en zolang ik er niemand mee lastig val, moet ik ook niet lastig gevallen worden.
Greenlabs zei:ImmortalTech zei:Het is mijn lichaam en leven en zolang ik er niemand mee lastig val, moet ik ook niet lastig gevallen worden.
Met een stomdronken kop valt iedereen al wel eens iemand lastig......................
SchilDpadDo zei:Heb ik ook geen probleem mee , maar of dat werkelijk zoveel zou uithalen ?ImmortalTech zei:Het verhogen van de leeftijdsgrens naar 18 jaar heb ik dan weer geen problemen mee.
Oom Klaas zei:Omdat het kan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."