Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Winehouse zei: Jonge dit hele forum verBelgt. Klik om te vergroten... Wacht maar tot Belgie splitst, dan ben je van ons af"
"Ik heb het altijd al gezegd, Gent loopt vol met gekken!"
"Tuurlijk niet, ik zei het maar omdat alle anti-NVA'ers lijken te denken dat we morgen gaan splitsen nu Bart op zijn monsteroverwinning afstevent. Ze hebben zelfs een persconferentie moeten geven aan de internationale pers omdat de beurs eronder begon te leiden :P Ik vind België goed zoals het nu is. Ligt Dour tenminste nog in men eige land hé endor"
"En over een maand lezen we dan dat de vrouw stinkend rijk is omdat ze de producent van de methadon heeft aangeklaagd. De rechtbank beslist dan dat ze uitdrukkelijk op de bijsluiter moeten vermelden dat je geen baby's mag kalmeren met methadon :P"
"Ik zat dus op een feesje bij een vriend met nog iets van een 30mg Rilatin over. Eventjes naar het toilet Rilatin door men neus gejaagd (ja het waren gecrushte pillen, niet bashe want oraal was het niet sterk genoeg geweest) en dan terug naar binnen in de zetel gaan zitten. Ik had al een fles champagne op eerder die avond dus ik was al wat beschonken en toen de rilatine insloeg werd ik natuurlijk helemaal euforisch. Daarna begonnen we een drankspelletje en ik wou met men lompe kop natuurlijk meespelen (wist ik veel dat rilatine en alcohol voor blackouts zorgen). Daarna is het zwart . Ik word de volgende dag in een kamer wakker die ik niet ken (geen aangename ervaring btw ), ik heb zo'n "ik ga nooit meer drinken kater" en ben nog steeds een beetje dronken door het huis terwijl ik de weg naar de woonkamer zoek. Daar hoopte ik men vriend te vinden waarmee ik naar het feesje gekomen was zodat hij me kon vertellen wat er gebeurt was. Nu bleek het dat ik daar helemaal alleen was (mijn maat was "snachts vertrokken, ik heb hem blijkbaar nog uitvoerig uitgewuifd) en ik ben dus maar halfdronken naar huis gefietst. Eenmaal thuis aangekomen bel ik dus om te vragen wat er gebeurt is, zegt mijn maat me dat ik ff naar de gastheer moet belle omdat ik in zijn kleerkast had gezeken Hier wist ik dus niks meer van, ook heb ik liggen verkondigen dat ik homo was (wat niet waar is voor zover ik weet) en stond dit op gsm. Een vrij grote drugsblunder van mij dus"
"nachtje door op rilatine, mede-stoners zijn pissed omdat ik niet kan stoppen met praten, onmogelijk"
"Biertje, pammetje en jointje de heilige drievuldigheid en morge lere"
"KoxBox zei: Pandaboy zei: Rilatin Ik moet stoppen met mezelf voor te houden dat ik het neem om te leren, ik doe toch geen fuck En door kox heb ik ongelooflijk veel zin gekregen in een Duvel Klik om te vergroten... Mmmm Duvel! Dat is al even geleden. Dat is echt geen normaal bier, je krijgt er zo'n coke gevoel van.... OT: Carlsberg verandering in spijs doet drinken. Klik om te vergroten... Cheers En je hebt gelijk, rilatin en alcohol krijg ik echt een coke-achtige rush van, zolang ik maar genoeg neem"
"Ik denk dat kox hier morgen wel een uitgebreid antwoord op zal geven, maar misschien kan ik je al wat helpen 1. Jazeker, alles kan. Je moet jezelf niet binden aan een religie om de cosmische energie te voelen in je trip 2. Je moet die spirituele wandeling de hele tijd als rode draad zien door je trip, zodat je hem bijna kan visualiseren. En als je je hierop concentreert doet je brein de rest wel 3. Natuurlijk, je kan het doen op LSD of Paddo's maar dan zal je wel een beetje meer dan normaal moeten eten. Ik zou gaan voor DMT, reizen door universa terwijl je met de goden praat is vrij spiritueel 4. Dit kan perfect in groep of alleen, zolang iedereen maar in dezelfde mindset is."
"Klopt, als je een uur na je eerste portie gaat bijnemen bestaat de kans dat je hier niet veel meer van gaat voelen. Je kan met paddo's dus niet blijven bijnemen om de trip telkens te versterken, op een bepaald moment zal je je trip enkel nog verlangen. Ik raad overigens af om dit te doen want de eerste ( en meteen ook de laatste) keer dat ik dit deed was ik helemaal uitgedroogd met barstende hoofdpijn tot gevolg (je lichaam heeft vocht nodig om het gif uit de paddo's te verwerken). Dat was wel bij 4,5g eten en dan nog eens 2 die mijn vrienden niet meer moesten hebben (droog), was overigens wel een supertrip. Beter verhoog je je dosis bij elke volgende trip, dat is wat ik zou doen Veel succes nog"