#1
omdat het goedkoper is als drugs.
Dat valt ook wel weer mee.ik doe mijn best zei:omdat het goedkoper is als drugs.
ik doe mijn best zei:omdat het goedkoper is als drugs.
dus een paar blikjes bieris duurder dan de gram pep van 5-euro.KoxBox zei:ik doe mijn best zei:omdat het goedkoper is als drugs.Nooit van pep gehoord ofzo...
Als ik speed neem dan doe ik wel een uurtje of 8 met een lijntje. Zeg een lijntje van 20-30 mg kost dan 10 cent. Daar doe je geen 8 uur met een biertje mee.ik doe mijn best zei:dus een paar blikjes bieris duurder dan de gram pep van 5-euro.KoxBox zei:ik doe mijn best zei:omdat het goedkoper is als drugs.Nooit van pep gehoord ofzo...
![]()
En een zegel LSD dan? 12 uur trippen voor 5euro? Dat lukt je niet met drank.ik doe mijn best zei:dat kan,maar,..dat geld voor jouw ja,een ander nift alles in een paar uur weg.Het is allebei niks,.toch!!![]()
KoxBox zei:Maddo17 zei:drug.
waneer zal de maadschapij eindelijk roken en alcohol verbieden ?MaaTschappij dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."