Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe kon dit topic me zijn ontgaan xD.

Ik drink de laatste tijd regelmatig Zubrowka. :beer: :grin:
Zalige mix met Appelsientje en naarmate je verder de fles in drinkt veranderen de sap/wodka verhouding dramatisch :wink:.



+



=

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben toch eens benieuwd hoe appelsap en wodka smaakt, moet toch wel lekker zijn blijkbaar :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wil er dan wel aan toevoegen dat elke wodka met appelsap wel lekker is, maar dat Zubrowka met appelsap toch echt een gevalletje apart is. :beer:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
8 euro de fles bij de Gall² :grin:

D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
die had ik vorige keer ook maar volgens mij was het 9 euro
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
die had ik vorige keer ook maar volgens mij was het 9 euro
Klik om te vergroten...

Ik haal hem altijd voor 8.30
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gall & Gall @ spijk
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik drink het bijna nooit koud
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
ik drink het bijna nooit koud
Klik om te vergroten...
:(
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
en ook niet met ijs :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh miene hiemel ..., dan moest ik braken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waarom kotsen?

Kou verdoezelt de smaak dus als je het niet op kamer temp kunt drinken dan is het gewoon vies.

Ik drink Red Bull ook nooit koud. Alles op kamer temp.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Men zegt dat de smaak van wodka het beste tot smaak komt als het bevroren is. Of dat echt zo is weet ik niet. Ik drink het liefste alles koud :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
Klik om te vergroten...
haha herkenbaar of dat of hij haalt het niet lang genoeg om koud te worden
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ivoos zei:
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
Klik om te vergroten...

Mij ook! :hearteyes:
Liefst puur; soms mixxen :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wodka = Polen = Ik

Ik hou van wodka, een van de weinige alcoholische dranken die ik graag drink.

Ik had van lieve familie uit Polen ook 36 flessen hier thuis staan, deze zijn helaas wel allemaal op... Cadeautje voor mijn ouders, rebelse zoon maakte misbruik hiervan. Deed het altijd goed als verjaardagscadeau voor vrienden.

van Zoladkowa gorzka, Wyborowa tot Zubrówka hadden we hier thuis staan.

Die zuipschuiten daar tanken zich wel wat naar binnen, die 3 weken dat ik daar geweest ben hebben mijn oudooms élke ochtend bij het ontbijt al 100 ml naar binnen gewerkt...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
sow, en hoe functioneren die polen daarop?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Uh????????? Don't ask me


N beetje zoals mijn gestresste leraren leven op koffie I guess? Door de dag heen dronken ze niet zo veel, bij het opstaan 1 of 2 goeie glaasjes, 's middags 'n paar goeie glaasjes, en 's avonds nog een inslapertje.

Het was n vraag die ik eigenlijk aan jullie wilde stellen, is er een biologische verklaring dat deze kerels van 80 nog functioneren terwijl ze al hun hele leven zo ziekelijk veel sterke drank zuipen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."