#1

Dreuge zei:die had ik vorige keer ook maar volgens mij was het 9 euro
Dreuge zei:ik drink het bijna nooit koud
haha herkenbaar of dat of hij haalt het niet lang genoeg om koud te wordenChris Pontius zei:Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
Ivoos zei:Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naarZonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...
Nee, geef mij maar
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."