SmartieAndMe zei:
Nee zo kort door de bocht bedoelde ik het niet :P Wellicht een beetje verkeerd verwoord.
Gelukkig maar, drugs in het buitenland kunnen zo gaaf zijn
Spoiler
[youtube]HqftXYG6fwk?t=1h7m54s[/youtube]
SmartieAndMe zei:
Ik heb zelf ook wel eens drugs in het buitenland gebruikt, maar ik ga het gewoon niet over de grens verplaatsen.
Als ik iemand op locatie ken die het verkoopt haal ik het daar wel, maar breng het er zelf niet heen. Dan wacht ik liever tot ik weer thuis ben
Ik test graag alles en ik ben toch wat wantrouwig op het gebied van drugs in het buitenland dus ik neem het liever zelf mee
Daarnaast valt het met de auto allemaal nog wel mee denk ik, vooral met een beetje xtc.
Met wiet ben ik wel voorzichtiger, dit gaat eigenlijk bijna altijd in een strijkzak in een sok of een slaapzak ofzo. Tot nu toe altijd nog goed gegaan,
Sinds ik toen in een potje moest pissen en mijn hele auto overhoop is gehaald ben ik wel voorzichtiger geworden. Ik blow sowieso paar dagen niet voordat ik op heenreis ben. Mochten ze dan iets kom ik iig door drugstest heen.
Daarnaast heb ik bij de laatste keer vloeibare 4-fmp meegenomen naar Tjechie, Toen hebben we maar een Duitse auto gehuurd en zijn we express paar uur omgereden om niet door Polen te hoeven rijden.
Je zou trouwens misschien nog uit kunnen zoeken welke mdma achtige analoog niet verboden is in Duitsland, ben je niet strafbaar lijkt me
![:grin:]()