Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs in vliegtuig mee op EU-vlucht

Drugs in vliegtuig mee op EU-vlucht

48 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
k
kingdaltonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Auto geen optie?

Alleen in het zuiden van Duitsland doorzoeken ze graag je auto voor een beetje drugs. In de rest van Duitsland - inclusief 2 tripjes naar Berlijn - heb ik hier nog nooit last van gehad. :stoned:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor tien 'standaardeenheden' is de boete best hoog ja. :P

Voor het dealen van schijf 1 (1-60 pillen) krijg je 8/3 punt per pil, dat komt voor 10 pillen neer op bijna 27 punten. 27*29 (de boete is 29 euro per punt) komt neer op €783. Ook krijg je 20 extra punten omdat je harddrugs dealde, dat komt neer op €580, totaal van 1363 euries dus.
T
T-BoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het gewoon ginder kopen, genoeg underground keten waar je deftig spul kunt kopen.
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey,
Ga van de zomer klein weekje naar Duitsland.Ben van plan om 1 xtc pil mee te nemen en een halve gram sos. Heb een aantal vraagjes:

- wat gebeurt er als je in Duitsland wordt gepakt met die hoeveelheden?
- is een halve gram detecteerbaar als je dat in je koffer doet door x-rays?
- of kan je het beter bij je hebben ipv het in je koffer te stoppen?
- of is het slimmer om met de trein te gaan?

Vlucht is waarschijnlijk van Amstetdam naar Berlijn.

En ja, natuurlijk kan ik het leuk hebben zonder drugs en ik kan best paar dagen zonder, maar het maakt het tripje nog leuker :grin:
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou gewoon lekker met de trein gaan, scheelt een hoop piekeren lijkt me :) Ik ben wel van de ' worst case scenarios' inbeelden, en zal net zo'n hond langslopen en sos ruiken, het is natuurlijk wel een kleine hoeveelheid, maar toch :)
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou het er ook niet op gokken. Óf met de trein gaan, óf het niet meenemen. Het is het niet waard om gepakt te worden als je het mij vraagt.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Klopt het is gelegaliseerd. Er is daar ook een heel erg vet festival genaamd: boom festival. Alles kan en alles mag, je kan op het terrein zelf je drugs laten testen.

Spuiten en slikken heeft daar nog een aflevering over, echt een aanrader!
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijkt me idd vet om in Berghain of Tresor wat te gebruiken, ga waarschijnlijk wat coke opsturen en allemaal 1 xtc pil meenemen met de trein. Misschien lukt het om met de auto te gaan, dan uiteraard met de auto mee.

En verder had ik geen idee hoe streng er werd gecontroleerd op een EU-vlucht, ik had zelf het gevoel dat dit wel te doen was als je een halve gram luchtdicht ergens in je koffer verstopt. Maar het wordt dan lekker zes uurtjes in de trein.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
kokosmakroon900 zei:
Ik moet nog steeds de eerste persoon tegenkomen die binnengelaten bij Berghain.
Klik om te vergroten...
Echt? Ik ken zat mensen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij is het belangrijker dat je wat in het Duits terug kunt zeggen dan dat je er goed uitziet hoor. :P
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
kokosmakroon900 zei:
Ik moet nog steeds de eerste persoon tegenkomen die binnengelaten bij Berghain.
Klik om te vergroten...
Echt? Ik ken zat mensen.
Klik om te vergroten...

Dan heb jij de X-factor :grin: . Nu ben ik denk ik ook wat jonger dan jou (1:sunglasses:. En ga ik dus ook voornamelijk om met jongeren van deze leeftijd. 18 is niet echt de ideale leeftijd om naar binnen te mogen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ken ook genoeg mensen inderdaad.
Alle moderators zijn gewoon fucking lekker :wave: :tearsofjoy:
kokosmakroon900 zei:
18 is niet echt de ideale leeftijd om naar binnen te mogen.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik me voorstellen.. Iedereen die ik ken is ook wel in de tweede helft van de 20 die daar geweest is. Geen jong grut gewenst :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
kleine hoeveelheden drugs de grens overbrengen is hardstikke dom. betaal liever 2x zoveel terplekke.

als je overstapt op de duitse trein bij venlo bijvoorbeeld lopen er meestal 2 gestapo met een hond door de coupe's, als je er een beetje verdacht uitziet kijken ze vaak extra in de prullenbakjes om je heen. het is veiliger dan vliegen, maar het risico niet waard lijkt mij.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
2 gestapo met een hond
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een beetje drugs in je koffer moet geen probleem zijn. Ik heb zelf een keer gebeld naar de duane voor een grapje die ik op vakantie wou uithalen met viagra pillen. Heb gebeld of dat er misschien een kans was dat ik zou worden opgepakt omdat ik wat pillen in m'n koffer zou hebben. Die beste man zei me toen dat dat zeer onwaarsschijnlijk was omdat er nagenoeg geen controles meer worden uitgevoerd binnen europese vluchten (dit was vorig jaar zomer, misschien dat het nu allemaal net iets strenger is met die IS enzo maar dat weet ik niet). Risico loop je natuurlijk altijd, maar daar ben je zelf bij.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
wie rijd er in hemelsnaam via polen naar tsjechie?

met het [dom modus]verdrag van sjengen :confused: [/dom modus] kun je meestal zo doorrijden, naar duitsland eigenlijk altijd, maar als ze je aanhouden in bepaalde deelstaten en ze reden hebben, of zin, kunnen ze je speeksel, zweet of het zweet van je stuur controleren. als je wegrijdt bij een feestje willen ze dat nog wel eens doen.

in frankrijk vragen ze ooit of je cannabis bijhebt, afhankelijk van je kleur nummerplaat en de leeftijd en staat van je voertuig en inzittenden. belgie is geen probleem, luxemburg niet, italie niet. eigenlijk kun je met de auto redelijk veilig door europa crossen, alleen als je nederland of portugal verlaat moet je oppassen.

naar tsjechie vlieg ik tegenwoordig, want dat is echt lang rijden(helemaal via polen), als er geen apparatuur mee moet.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
MeejheM zei:
Alleen als je nederland of portugal verlaat moet je oppassen.
Klik om te vergroten...

Wat word er in Portugal geproduceerd dan?
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
bobsacamano zei:
MeejheM zei:
Alleen als je nederland of portugal verlaat moet je oppassen.
Klik om te vergroten...

Wat word er in Portugal geproduceerd dan?
Klik om te vergroten...
Ik Portugal zijn drugs (dacht ik) min of meer gelegaliseerd, dus vandaar!
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ow serieus !! wow dan lopen ze in één keer voor op Nederland.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb me meteen geabonneerd op de nieuwsbrief. Ziet er vet uit :)

kokosmakroon900 zei:
Klopt het is gelegaliseerd. Er is daar ook een heel erg vet festival genaamd: boom festival. Alles kan en alles mag, je kan op het terrein zelf je drugs laten testen.

Spuiten en slikken heeft daar nog een aflevering over, echt een aanrader!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."