wie rijd er in hemelsnaam via polen naar tsjechie?
met het [dom modus]verdrag van sjengen
![:confused:]()
[/dom modus] kun je meestal zo doorrijden, naar duitsland eigenlijk altijd, maar als ze je aanhouden in bepaalde deelstaten en ze reden hebben, of zin, kunnen ze je speeksel, zweet of het zweet van je stuur controleren. als je wegrijdt bij een feestje willen ze dat nog wel eens doen.
in frankrijk vragen ze ooit of je cannabis bijhebt, afhankelijk van je kleur nummerplaat en de leeftijd en staat van je voertuig en inzittenden. belgie is geen probleem, luxemburg niet, italie niet. eigenlijk kun je met de auto redelijk veilig door europa crossen, alleen als je nederland of portugal verlaat moet je oppassen.
naar tsjechie vlieg ik tegenwoordig, want dat is echt lang rijden(helemaal via polen), als er geen apparatuur mee moet.