Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het tof dat je dit soort combinaties voor me test :P Have Fun!"
"Psychedelibee zei: Nog wel iets gevoeld uberhaupt? Klik om te vergroten... Ja dat gelukkig wel vlagen van energie wisselde zich af met vlagen van ontspanning. Tropical House is echt een aanrader We hebben ook de slechtse film ooit gekeken, gangsterboys. Toch hebben we gelachen met zijn allen. Wat wel zo is is dat ik nogsteeds heel relaxed ben. Ik had trouwens een deel in capsules gedaan maar dat zou een flinke berg worden, de rest heb ik met whiskey en sinaasappelsap"
"Mooi report Ik heb dat bos in Groesbeek ook wel eens overwogen maar het is er nog nooit van gekomen helaas"
"Mooi verslag De eerste keer is echt heerlijk, ik weet nog dat ik buiten met een vriend aan het praten (extreem veel) toen het insloeg en een andere vriend ons na een kwartier snel de loods op trok, waar het feest vol aan de gang was. Wat een verschil! Misschien maakt dat het wel extra mooi"
"Fijn dat het een mooie ervaring is geweest Ik zal de volgende keer is in de gaten houden of mijn plakzak ook zo heerlijk is :P Overigens zou het geen slecht idee zijn om nog eens flink wat over xtc te lezen aangezien ik vermoed dat je dit wel vaker wilt gaan doen Ik adviseer hier te beginnen: http://nl.drugfreeworld.org/drugfacts/ecstasy.html haha, de grootste onzin die ik ooit gelezen heb :P , maar tripreports, wat feiten over mdma en de gevaren ervan zouden geen kwaad kunnen Heb je al een idee wat je volgende XTC ervaring zal zijn?"
"ekstiesie zei: ... Klik om te vergroten... Netjes dat je je beetje ingelezen hebt en ook zeker netjes dat je wat afspraken hebt gemaakt met je maat, op die manier blijf je mooi voor elkaar verantwoordelijk. ' Ik ga trouwens ook naar Sziget dit jaar en ga daar ook wel een pilletje nuttigen . Daarna gaat wel de rem erop bij mij en wacht ik tot 2016. Ik merk dat hoe minder je het doet hoe mooier het is. Quality boven Quantity is betreft XTC zeker waar, minder is meer Met een maandje ertussen zal je ervaring op Sziget duidelijk minder zijn dus ik zou je persoonlijk afraden het in Tilburg te gebruiken, aangezien Sziget me een mooiere ervaring lijkt. Puur persoonlijk, je weet zelf wat je beste kan doen Timmie94 zei: Hahaha kingdalton wat een heerlijke link heb me toch wel kostelijk vermaakt op die site Klik om te vergroten... “Op een houseparty zag ik een jongen, die zich met XTC had volgepropt, uren achter elkaar blijven herhalen: ‘Ik ben een sinaasappel, schil me niet, ik ben een sinaasappel, schil me niet.’ Een andere jongen dacht dat hij een vlieg was en bleef maar met zijn hoofd tegen het raam bonzen.” – Liz Wat een idioten"
"Voor de duidelijkheid, met idioten bedoel ik de makers van die geweldig slechte site :P Er staan quotes op zoals deze over LSD: “Op 13-jarige leeftijd dronk ik voor het eerst alcohol en spoedig daarna maakte ik kennis met marihuana. Al snel volgde LSD en ik werd eraan verslaafd; ik nam het alsof het snoep was. Op een avond raakte ik tijdens een van mijn uitspattingen bewusteloos en werd ik wakker met bloed over mijn hele gezicht en ik had ook overgegeven. Op de een of andere wonderbaarlijke manier kreeg ik mezelf wakker en maakte ik mezelf schoon. Ik klom in mijn auto, bevend als een rietje, en reed naar het huis van mijn ouders. Ik kroop bij mijn moeder in bed en huilde. Op 21-jarige leeftijd ging ik voor het eerst naar een afkickkliniek.” – Donna Klik om te vergroten... En laat iedereen inderdaad lekker doen waar ze zin in hebben verder geloof ik niet dat 90% van de bezoekers nuchter is op een houseparty :P"
"Heerlijk om te lezen Nu weer snel aan het werk"
"ekstiesie zei: een jongen van rond de 20 ziet die de tijd van z'n leven heeft en in het gezelschap is van een wat klein meisje Klik om te vergroten... Gelukkig voldoet bijna niemand daar aan dit profiel Skirre zei: Dat begreep ik niet haha, bedankt voor de toelichting :P Klik om te vergroten... Dat vermoeden had ik al, vandaar de toelichting"
"SmartieAndMe zei: ZERO- zei: Van die mensen, dat je denkt, ziet er prima uit maar verder kan ik er niks mee, die moet je dan hebben. Klik om te vergroten... Hahahaha ik moet gelijk aan Tinder denken Klik om te vergroten... Maten hebben is een Tinder date voor me geregeld vorig jaar, twee keer ontmoet en nog een derde keer om te zeggen dat het niks ging worden. Mens helemaal panja, heeft me nog maanden lang berichten gestuurd in allerlei vormen. Van ik haat je tot of ik niet een keer seks met haar wilde hebben. Man man man OT: fuckbuddies was voor mij geen succes, voor je het weet is ze boos dat je geen relatie met haar wilt hebben."