Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnieuwe rc ban

nieuwe rc ban

251 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
:grimacing:
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Klik om te vergroten...

Die grotere verpakkingen zijn nog maar even half legaal voordat ze op de opiumlijst komen dus ik zal met deze uitspraken voorzichtig zijn ghehe
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Carlitos zei:
Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.
Klik om te vergroten...

Kan Je Straks Nog Clonazolam & Etizolam kopen?​

Kun je straks nog steeds clonazolam en etizolam kopen?. Ja, natuurlijk blijven de benzodiazepines waaronder ook clonazolam valt legaal. Etizolam valt nu nog wel buiten het nieuwe research chemicals verbod. Echter in oktober vorig jaar is er een evaluatie geweest van etizolam door de WHO. De WHO (ja die zelfde World Health Organisation van het coronavirus en de economie) heeft tussen 2 en 6 maart in Wenen op een UNODC (United Nations Office on Drugs & Crime) congres een beslissing genomen om etizolam op lijst IV te plaatsen.

Dat is een lijst waarvan je stoffen alleen in bezit mag hebben als die voorgeschreven zijn door een arts.


alstu.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Carlitos zei:
Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.
Klik om te vergroten...
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
АЛ-90 zei:
Ik wilde je taggen man, naar zit op mobiel, helaas zonder exotische letterstelsels, dit is lekker makkelijk zo 🤣
Klik om te vergroten...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Klik om te vergroten...
De komende ban waarvan wordt gespeculeerd dat die in augustus gaat plaatsvinden betreft alleen Etizolam, Flualprazolam, 3-MMC, Hexen, a-PHP en DOC, misschien mis ik nog wat maar dan is het sowieso niet interessant.

Echter komt de ban vanuit het WHO heb ik begrepen en het is niet zo alsof de WHO bepaald wat er in elk land verboden wordt, de regering moet alsnog voor hunzelf beslissen of zij dat advies op volgen geloof ik. 3-MMC is zeker, maar de rest nog niet volgens mij. RC vendors pushen bovenstaande producten wel met sales, maar dat is vooral marketing denk ik. Als je een van die producten lief heb zou ik gewoon langzaamaan een levensvoorraad inschalen, maar tegen de tijd dat de definitieve datum bekend is heb je nog wel genoeg tijd.

De geopperde groepstoffen ban lijkt vooralsnog buiten beschouwing.

Ik ben eigenlijk alleen fan van Etizolam dus heb daar een shitload aan poeder van gehaald. Verder is 3-MMC ok dus voor de dumpprijs maar een levensvoorraad gekocht. Hexen en a-PHP trekken me niet zo maar heb daar toch maar wat sampeltjes van gehaald. Heb liever een stash voor als ik het toch ooit wil proberen dan dat ik over een jaar baal. Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Klik om te vergroten...
Dat… Ja laten we daar wel vanuit gaan 🤣 We zijn nog jong ✌🏻
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Hexen en a-PHP trekken me niet zo maar heb daar toch maar wat sampeltjes van gehaald. Heb liever een stash voor als ik het toch ooit wil proberen dan dat ik over een jaar baal. Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Klik om te vergroten...
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.
Klik om te vergroten...
Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
Klik om te vergroten...
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
LucidLucy zei:
Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
Klik om te vergroten...
Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) is
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Klik om te vergroten...
3mmc nog legaal dus minder pak kans+weet niet of de grondstoffen voor 4mmc duurder is dan die 3mmc
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) is
Klik om te vergroten...
Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
Klik om te vergroten...
Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blauweaap zei:
Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.
Klik om te vergroten...
Als ze het onder meow meow verkopen klopt het gewoon.
Verkopen ze het onder Mephedrone klopt het niet.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hardcore_frk zei:
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Klik om te vergroten...
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.

Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.

Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
Klik om te vergroten...
Wat verwachtte je dan?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Afgaande op de reports die ik heb gelezen 3mmc maar dan meer piekend. Maar dit leek juist een afgevlakte versie van 3mmc. Maargoed, kan aan de kwaliteit liggen. Kan ook zijn dat het geen 4mmc was.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Wat verwachtte je dan?
Klik om te vergroten...
Van het weekend hadde ze ook miauw op de spiegel liggen maar ze wisten niet of het 3m of 4m was. Kan je wel zeggen die smaak ervan is wel ranzig beetje beton achtig alsof ik beton me neus in heb gejaagt. Dat gevoel/geur bleef ook wel een tijdje hangen.
Tijdje geleden hadden mensen 3m en die rook niet zo goor en brande niet zo raar.
А
АЛ-90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flualhamdulillam zei:
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Klik om te vergroten...
Installeren dus!

Maar 4-aminopiperidine zal als doel hebben om fentalogues te blanket bannen ja. Alle fentalogues zijn al jaren van de aardbodem verdwenen though, omdat ze een aantal jaar geleden in China al gebanned zijn. Vrij zinloos dus die ban, maar dat het kabinet maar wat doet was al langer bekend. Één van de weinige stofjes die geraakt zal worden door een eventuele 4-aminopiperidine ban is brorphine, een verkapte fentaloog. Maar dat stofje is zo oninteressant dat de meeste vendors er toch al mee gestopt zijn.

De nieuwste generatie sub-milligram potente opioïden zijn benzimidazool opioïden. Maar daar wordt dus niks mee gedaan, die blijven gewoon legaal. Die stoffen zijn sowieso weinig populair in Nederland/Europa ondanks dat ze al even bestaan. Ze worden meer gebruikt in de US omdat daar meer verslaafden zijn met een onmenselijke tolerantie omdat de meeste heroïne daar versneden is met fentanyl of andere ultra potente opioïden.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
Klik om te vergroten...
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."