#1
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Die grotere verpakkingen zijn nog maar even half legaal voordat ze op de opiumlijst komen dus ik zal met deze uitspraken voorzichtig zijn ghehe
die heb ik uiteraard ook in groteren verpakking.
gebruik zelf nooit 3-mmc poeder
Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.
Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?Ik heb niet alles gelezen maar ik meen me te herrineren dat etizolam wel gewoon verkrijgbaar blijft ondanks het verbod op RCs. Weet alleen de source ff niet meer, misschien dat iemand anders dat kan bevestigen.
Ik wilde je taggen man, naar zit op mobiel, helaas zonder exotische letterstelsels, dit is lekker makkelijk zo 🤣
De komende ban waarvan wordt gespeculeerd dat die in augustus gaat plaatsvinden betreft alleen Etizolam, Flualprazolam, 3-MMC, Hexen, a-PHP en DOC, misschien mis ik nog wat maar dan is het sowieso niet interessant.Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Dat… Ja laten we daar wel vanuit gaan 🤣 We zijn nog jong ✌🏻Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.Hexen en a-PHP trekken me niet zo maar heb daar toch maar wat sampeltjes van gehaald. Heb liever een stash voor als ik het toch ooit wil proberen dan dat ik over een jaar baal. Drugs blijft toch langer goed dan wij leven.
Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.Ik denk dat 3mmc door zijn grote populairiteit niet van de markt verdwijnt. De prijs per gram zou hierdoor waarschijnlijk wel omhoog gaan. Maar als ik het zo hoor en zie van vrienden groepen zitten voortaan nog alleen maar aan de 3mmc. Dus ik denk dat de vraag tegroot is en het in het iligale circuit verder gaat net als alle andere hard drugs.
Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.Ja, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) isJa, ik zie het al vaak voorbijkomen op de niet RC markt. Dit is een blijvertje.
3mmc nog legaal dus minder pak kans+weet niet of de grondstoffen voor 4mmc duurder is dan die 3mmcDan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Technisch gezien niet.Zeker en vooral omdat het verkocht word onder de naam miauw miauw terwijl de echte miauw 4mmc (mephedrone) is
Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.Technisch gezien niet.
Mephedrone heette Meow Meow omwille van "MMC" in de naam.
Gezien 4mmc niet meer verkocht wordt, maar 3mmc wel is 3mmc gewoon de nieuwe "meow meow".
Hetzij wel minderwaardig aan 4mmc.
Als ze het onder meow meow verkopen klopt het gewoon.Vandaar dat ik dit geniepige verkoop trucje ook niet mag. Want stiekem word het toch onder de zelfde naam verkocht hoe je het went of keert. Zelfde als je pep als meth gaat verkopen onder de naam tina.
't circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.Dan kunnen ze net zo goed 4-MMC weer nieuw leven inblazen. Daar is uiteindelijk veel meer vraag naar, denk ik.
Wat verwachtte je dan?'t circuleert hier anders beiden rond hoor. En dan wordt 4mmc de echte miauw genoemd en 3mmc de designer miauw. Of het echt 3- en 4mmc zijn weet ik niet, heb ze nooit laten testen. 4mmc is wel iets lastiger te vinden though.
Werkzaam was het wel. Al had ik van 4mmc meer verwacht haha Ik heb de gloriedagen wat dat betreft gemist.
Van het weekend hadde ze ook miauw op de spiegel liggen maar ze wisten niet of het 3m of 4m was. Kan je wel zeggen die smaak ervan is wel ranzig beetje beton achtig alsof ik beton me neus in heb gejaagt. Dat gevoel/geur bleef ook wel een tijdje hangen.Wat verwachtte je dan?
Installeren dus!Er gaan verschillende plannen heen en weer in Den Haag, volgensmij. ‘De grote RC ban’, die niet de stoffen zelf op de lijst plaatst, maar alle stoffen die vallen onder een bepaald kopje. Ik herinner me dat het hold voor afgeleiden stoffen uit 2-phenetylamine (bye amfetamines), synthetische cannabinoiden en stoffen afgeleid uit als in het goed onthouden heb: 4-aminopiperidine. Ik kwam er maar moeilijk achter welke research chemicals hier dan uit afgeleid worden, misschien de fentanyl-analogen waar het hierboven eerder over ging? @Buu of A-90, misschien weet jij het?
Dat de meerderheid van het forum hier polyverlsaafd is an allerlei pyro's betekent dat niet dat anderen wel weten hoe ze normaal moeten gebruiken.Als ik je een tip mag geven. Doe die sampletjes lekker weg. Ik denk dat ik namens meerdere leden hier kan zeggen dat je die beter niet aan kan raken. zowel de hexen als de a-php, maar toch zeker die laatste.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."