Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vroeg me af als iemand ervaring heeft met een mix van benzo en opiaat Heb hier etizolam en tramadol liggen maar ik vroeg me af hoe dat high zou voelen."
"Eve's drop zei: Nog nooit gedaan vanwege de risico's die daaraan hangen. Onafhankelijk wel en bij beide heb ik sterk het gevoel dat deze toch wel wat zorgt voor lage bloeddruk en zwaarder ademhalen. Hoewel tramadol in het begin een beetje "speedy" werkt zet dat later om in een iets traditionele opioïde high, maar duurt wel langer dan etizolam. Ik merk altijd wel dik 8 uur effecten met wat na effecten de volgende dag van tramadol maar van etizolam ongeveer 6 uur met nagenoeg geen tot nauwelijks na-effecten. Wanneer je deze gaat combineren ontstaat er ook wel een beetje een enhanched effect. Het staat er ook om bekend dat men een soort high gaat chasen en vaak resulteert dat in als een blok in slaap vallen en je ontzettend kut voelen als je wakker word. Ik zal deze twee combineren nooit echt interressant vinden omdat ik mezelf graag blijf, dat gezegd hebbende is dat hoe ik ben. Ik raad het af maar in ieder geval als je het wel besluit te doen de dosis laag houden, begin met maximaal 100 mg tramadol en 1 mg etizolam, zo blijft het gevaar tot het minimale beperkt, maar nogmaals raadt ik het af. Klik om te vergroten... m'n tolerancie is best hoog met tramadol ( en had 10 pillen gehaalt maar kon niet echt high worden van 2 of 3 dus ja. thanks voor het advies tho"
"Eve's drop zei: Geen dank, er zijn er meer die lezen namelijk. Harm R. Is mijn vriend, ook de jouwe hoop ik! Klik om te vergroten... Ik heb het genomen en holy shit. Ik voel me zo relaxed en ik kan me ogen niet open laten 😂 maar ja jammer dat ik niet meer tramadol heb sinds ik het gratis heb gekregen"
"Is het waar dan er een ban komt op: etizolam , flu alprazolam?"
"Sheaira zei: Kreeg net ook mailtje ja (van de verkoper), kutzooi. Kan alleen op Google niks vinden maar ik zoek vast verkeerd. Klik om te vergroten... Dit is erg jammer. Ik snap niet waarom tenminste de benzos? tis wel kut nieuws die ik krijg"
"Stonologie zei: Omdat de benzos zo'n beetje de allergevaarlijkste drugs zijn die er zijn. Juist goed dat ze van alle goede RC's die groep wat verminderen. Al hadden ze beter clonazolam enzo kunnen verbieden. Beste is alles legaliseren, Maar beter benzo's weg dan de psychedelics! Klik om te vergroten... Ja ik hoop dat ze geen psychdelics gaan bannen want dan moet ik street blotters kopen 😥"
"Hoi allemaal, Ik vroeg me af als je in een khole kan komen op 2F-Ketamine? en als het een verschillende heavy dose is voor een khole op 2f? Thanks in advance"
"Ik ga het volgend keer wel proberen met hoge dosis in een khole te komen, thanks."
"vroeg me af als iemand ervaring had met diclazepam / bromazolam en of het euforisch is?"
"Alle benzos gaan tegen hallucinaties dusss ik weet niet echt als je zeker een benzo slikte."