#1
het zal hun doel niet zijn maar t lijkt er wel op.
spacekonijn zei:vvd komt er opzich wel eerlijk voor uit hoe asociaal ze zijn , beter dan de achterbakse pvda die links lullen maar t valt allemaal wel mee
Mary zei:Ik vind met name dat de Nederlandse politie een beetje zwak bezig is. Om alle wetten en regels even buiten beschouwing te laten; de agenten die op straat lopen zouden aanzien moeten hebben. Natuurlijk overwicht. Er zijn maar weinig mensen die die h'm knijpen als er een stel agenten aan komt lopen. Er is meer zo'n houding van: hè shit die losers weer en dan even een praatje maken en na de hand achter hun rug uitlachen. Dan doen ze het in bijv. Spanje in mijn ogen wel beter. Daar komt het niet eens in je op zo'n houding aan te nemen tegenover een agent.
pasquali zei:Oja idd spaanse en franse politie moet je echt voor oppassen!!!
Vooral franse zij n erg bevooroordeeld en corrupt ( als in wiet afpakken en ff later zelf opsmoken en of doorverkopen)
ik dacht dat blowen buiten gewoon mocht .. ?Dzy zei:Ik heb ook een hekel aan politie. Ben een keer gepakt met openbaar blowen, 125 euro boete... en zondag kreeg ik 20 euro boete voor geen licht op m'n fiets hebben, waar ik iets beter in kan komen, hoewel je dan op die radio ook hoort dat er mensen in elkaar worden geslagen in de stad en dat zij mij 10 minuten in de kou laten staan omdat ze hun bonnenboekje niet kunnen vinden... HAAT.

uitleg zou handig zijnBal0n zei:Mensen die de politie haten moeten echt eens wakker worden..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."