Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsf*ck de (.........) politie

f*ck de (.........) politie

138 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
I got my black shirt on.
I got my black gloves on.
I got my ski mask on.
This shit's been too long.
I got my twelve gauge sawed off.
I got my headlights turned off.
I'm 'bout to bust some shots off.
I'm 'bout to dust some cops off.

I'm a COP KILLER, better you than me.
COP KILLER, fuck police brutality!
COP KILLER, I know your family's grieving,
(FUCK 'EM!)
COP KILLER, but tonight we get even, ha ha.

I got my brain on hype.
Tonight'll be your night.
I got this long-assed knife.
and your neck looks just right.
My adrenaline's pumpin'.
I got my stereo bumpin'.
I'm 'bout to kill me somethin'.
A pig stopped me for nuthin'!

COP KILLER, better you than me.
COP KILLER, fuck police brutality!
COP KILLER, I know your momma's grieving,
(FUCK HER!)
COP KILLER, but tonight we get even, yeah!


:P :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen die de politie haten moeten echt eens wakker worden..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Mensen die de politie haten moeten echt eens wakker worden..
Klik om te vergroten...
uitleg zou handig zijn :rolleyes:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat doe de politie fout in jouw ogen?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Wat doe de politie fout in jouw ogen?
Klik om te vergroten...
ze zijn raar ze willen politie agent zijn om het misdaad te bestrijden maar als er geen misdaad is is er geen politie meer... nogal dubbelzijdig

de politie pakt de verkeerde mensen aan
ze doen alsof ze alles mogen
ze voelen zich beter

en dan denk je wel van ja maar zonder politie word er op los gemoord en dat soort shit.. maar volgens mijn theorie heb je het daar mis
het is als volgt
stel er is geen politie, andere vorm van macht of er heerst anarchy
tuurlijk in het begin is er chaos, doodslag, plunderingen etc etc
maar op den duur word het structureel... groeperingen krijgen eigen territoria met eigen regels. bepaalde groepen kunnen elkaar niet uitstaan en hebben daarom altijd ruzie... tuurlijk het word dan voor ons hard.. maar er is in feite niks nieuws ik bedoel die regering van nu heeft ook zo z'n vijanden en die hebben ook oorlogen.. het enige verschil is dat de oorlog hier heen komt dan in een kleinere schaal...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...

heb ik gezegt dat ik naar de middeleeuwen terug wil ?
denkje serieus dat zoiets gebeurt, ik dacht het namelijk niet het gaat er dan heel anders aan toe... en niet zon btje ook... en dat sarcasme was nergens voor nodig nodig hoor.. als je niet normaal een discussie kan houden ga hem dan ook niet aan.. we zijn toch geen kleuters

en de politie doet idd wat haar word opgedragen... maar als je er b.v. een btje anders uit ziet en er loopt polutie op straat dan houden ze je direct aan... en gaan ze je uit lachen.. en vragen ze direct om je ID, ze houden je veel te lang op, rekken dat de hele tijd met smoesjes, zijn veel te bijdehand en als je er iets op zegt van ja dit en dat klopt niet geven ze je een bekeuring. kortom ze behandelen je als een crimineel of wil jij soms zeggen dat jij het leuk vind dat jou zoiets overkomt ?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehehhehe leuk dit hoor :wink:

Je hebt goede en slechte politie agenten. That's it...

De rotte appeltjes mogen er wel eens uitgegooit worden! (Ik offer me wel op als motor agent :smoke: )
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...

Dat klopt, en ik ben het ook met sommige regels niet eens, maar dat schuif ik niet af op de politie.

Toch is bv. een verkeersagent het wél eens met deze regels, anders zou hij niet de uitvoerende kracht zijn.
En het is steeds vaker zo dat er meteen geschreven wordt (ook door de schuld van de overheid met hun quotum<--- ja dat bestaat!) ipv waarschuwen.
Nou vind ik het niet zo erg om wat geld op te hoesten als je een overtreding begaat, maar de bedragen in NL gaan echt te ver.
Kijk naar Belgie en Duitsland, daar betaal ik bijna met plezier.

Allemaal de schuld van de overheid dus.
Maar om precies die reden zou ik nooooit bij de politie gaan, bekeuringen schrijven voor overtredingen die ik zelf ook wel eens maak.
De mensen die hier wel voor kiezen moeten het niet gek vinden dat ze daarvoor door een groot deel van de bevolking met de nek worden aangekeken.
Ik vind dat het huidige beleid van de overheid heel hard zuigt.

Haten, tja dat is bij mij aanwezig tegen enkele agenten waarmee ik in aanraking ben geweest, en geloof me bij de politie zitten genoeg corrupte of mannetjes die heel stoer zijn als ze in dienst zijn.
Er zijn genoeg voorbeelden die ik persoonlijk heb meegemaakt die het rechtvaardigen haat tegen sommige van deze agenten te hebben.

Maar ok, er zijn ook goede agenten die zich niet 100% blindstaren op het quotum halen en promotie maken, maar gewoon de maatschappij willen veranderen.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...

heb ik gezegt dat ik naar de middeleeuwen terug wil ?
denkje serieus dat zoiets gebeurt, ik dacht het namelijk niet het gaat er dan heel anders aan toe... en niet zon btje ook... en dat sarcasme was nergens voor nodig nodig hoor.. als je niet normaal een discussie kan houden ga hem dan ook niet aan.. we zijn toch geen kleuters

en de politie doet idd wat haar word opgedragen... maar als je er b.v. een btje anders uit ziet en er loopt polutie op straat dan houden ze je direct aan... en gaan ze je uit lachen.. en vragen ze direct om je ID, ze houden je veel te lang op, rekken dat de hele tijd met smoesjes, zijn veel te bijdehand en als je er iets op zegt van ja dit en dat klopt niet geven ze je een bekeuring. kortom ze behandelen je als een crimineel of wil jij soms zeggen dat jij het leuk vind dat jou zoiets overkomt ?
Klik om te vergroten...

Je kan van niemand vragen objectief te oordelen, de politie dus ook niet. Echter kan je er wel naar streven, en ik geloof er sterk in dat de politie haar best daarin doet.

Dat jij 1 of 2 slechte aanvaringen hebt met de politie, wilt niet zeggen dat het hele politie apparaat niet deugt. Ik bijvoorbeeld heb nog nooit een aanvaring gehad met de politie. Sterker nog, ik heb al blowend een discussie met een agent over de War on Drugs gehouden.

En dat over rdie middeleeuwen, dat was uiteraard een statement. Maar kom op, je denkt toch serieus niet dat de wereld er beter op wordt als er geen autoriteiten zijn? En stel wat jij zegt gebeurd, met die stammen enzo, leuk man, oorlogen en moorden, echt top! (sarcasme is nou eenmaal een van mijn favoriete manieren om iets uit te drukken, learn to live with it :wink:)

Het gebeurt volgens mij zelden, maar dan ook echt zelden, dat een politieagent zijn bevoegdheden misbruikt. En al valt de politie jou lastig, elke keer weer, ongeacht plaats en tijd, misschien ligt het dan wel niet aan de politie?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
@ fun, ja, ik zal ook nooit bij de politie gaan, omdat ik het gewoon niet eens ben met een aantal fundamentele wetten in ons land. Maar als iemand dat wel is, en ook bereid is om het volk te helpen, in zijn opzicht, door die wetten na te streven en mensen erop te wijzen, dan vind ik het gewoon belacelijk dat mensen die man daarop afrekenen.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...

heb ik gezegt dat ik naar de middeleeuwen terug wil ?
denkje serieus dat zoiets gebeurt, ik dacht het namelijk niet het gaat er dan heel anders aan toe... en niet zon btje ook... en dat sarcasme was nergens voor nodig nodig hoor.. als je niet normaal een discussie kan houden ga hem dan ook niet aan.. we zijn toch geen kleuters

en de politie doet idd wat haar word opgedragen... maar als je er b.v. een btje anders uit ziet en er loopt polutie op straat dan houden ze je direct aan... en gaan ze je uit lachen.. en vragen ze direct om je ID, ze houden je veel te lang op, rekken dat de hele tijd met smoesjes, zijn veel te bijdehand en als je er iets op zegt van ja dit en dat klopt niet geven ze je een bekeuring. kortom ze behandelen je als een crimineel of wil jij soms zeggen dat jij het leuk vind dat jou zoiets overkomt ?
Klik om te vergroten...

Je kan van niemand vragen objectief te oordelen, de politie dus ook niet. Echter kan je er wel naar streven, en ik geloof er sterk in dat de politie haar best daarin doet.

Dat jij 1 of 2 slechte aanvaringen hebt met de politie, wilt niet zeggen dat het hele politie apparaat niet deugt. Ik bijvoorbeeld heb nog nooit een aanvaring gehad met de politie. Sterker nog, ik heb al blowend een discussie met een agent over de War on Drugs gehouden.

En dat over rdie middeleeuwen, dat was uiteraard statement. Maar kom op, je denkt toch serieus niet dat de wereld er beter op wordt als er geen autoriteiten zijn? En stel wat jij zegt gebeurd, met die stammen enzo, leuk man, oorlogen en moorden, echt top! (sarcasme is nou eenmaal een van mijn favoriete manieren om iets uit te drukken, learn to live with it :wink:)

Het gebeurt volgens mij zelden, maar dan ook echt zelden, dat een politieagent zijn bevoegdheden misbruikt. En al valt de politie jou lastig, elke keer weer, ongeacht plaats en tijd, misschien ligt het dan wel niet aan de politie?
Klik om te vergroten...
dat van mij was alleen maar een theorie mischien is het idd wel beter maar dat ervaar je alleen als je het meemaakt anders niet
en mischien is het zo slecht nog niet als het hetzelfde zou zijn als de middeleeuwen ik bedoel iedereen kende toen zijn plek. weet jij b.v. wat je plek is in deze wereld op dit moment ?

en alsof moord nu niet gebeurt wistje dat er in de hele geschiedenis (voor zover bekend is) er nog maar 200 jaar intotaal is geweest dat er geen oorlog was
en het ligt zeer zeker aan de politie, als je b.v. over straat loopt je loopt er gewoon je ziet er wat "anders" uit dan de rest van de mensen (korte zwarte jas (btje bomberjack achtig), grijs witte legerbroek, pet op, sjaal om) dan stapt de politie direct naar je toe van ja dit en dat ID dit en dat..
of ze gaan je echt zo raar aanstaren van 'wtf is hij van plan ik wil hem wel aanhouden maar ik ben te bang'
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
^lol :mrgreen:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Politie is achterlijk, laat ze boeven gaan vangen.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
En dan zeg je tegen mij dat ik geen discussie kan voeren? Wat zijn dit voor kul argumenten?

Tuurlijk is er altijd moord geweest, alleen enig idee hoe ontzettend veel meer het was in de middeleeuwen? Ik denk dat je in de richting van de 100-voud moet gaan denken.

Als jij nu fijn mijn stukje tekst leest, er even over nadenkt, en vervolgens met fatsoenlijke tegenargumenten komt, wil ik nog wel verder gaan hiermee..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
En dan zeg je tegen mij dat ik geen discussie kan voeren? Wat zijn dit voor kul argumenten?
Klik om te vergroten...
ey rustig ik zeg alleen hoe ik er over denk.

en hoe weet je zo zeker dat het in de 100voud is ik bedoel tegenwoordig is alles geheim en weet niemand nergens iets over... we hebben massa moord wapens dat hebben ze toen nog niet. ok chemische oorlogs voering hadden ze toen ook wel maar komop het was een stuk eerlijker... nu zit iedereen in zijn eigen land en killen ze die peeps van zoveel honderd kilometer afstand... of ze zitten in het land en doordat een bepaald leger verder is killen ze gewoon 5x zoveel... ik vind deze tijd gewoon belachelijk...
het is nu veel harder als toen
ok de mensen leefden minder lang, maar nu leven de mensen veel te lang zonder enige bijdrage aan de maatschappij

en voor alsnog nog een keer het was een theorie van mij... ik zeg niet dat ik er alleen maar zo over denk

en als zowieso als er een echte grote oorlog weer komt krijgt iedereen ermee te maken
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zeg ook niet dat het goed is...
ik vind de mensheid in het algemeen niet goed...
slapeloosheid, stress, gifgassen, ozonlaag kapot, nucleare oorlogs voering, ieder kind heeft pddnos etc etc lange leve de technologie!

we bieden niks anders dan vernietiging, moord, genocide

en zowieso ik mag toch wel m'n eigen mening geven in een discussie zonder dat er dan iemand bij komt met sarcasme en persoonlijke aanvallen
als je dat altijd zo blijft doen krijg je nog een hoop problemen (geen bedreiging, gewoon hoe het is en hoe ik het heb ervaren) een discussie hoort relaxt te gaan en gewoon zeggen hoe je er over denkt en niet met je "wat een kul argumenten" ik hoop echt dat je in het echte leven niet zo bent... :confused:

en als jij mij dan is uitlegt wat jij goeie argumenten vind

survival of the fittest
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zucht :)

Ik heb geen persoonlijke aanvallen geplaatst, ik post alleen scherpe kritiek. Een discussie hoeft niet relaxt te zijn, een pittige discussie kan ook erg leuk zijn, zolang mensen maar niet persoonlijk worden :wink:.

En nee, de mens heeft veel meer te bieden dan vernietiging. Liefde, blijdschap, hoop, barmhartigheid. Het is wat je er zelf van maakt. Vroeger wilde ik ook nooit de mooie kanten van de mens/het leven zien, maar man, het is zoooo mooi :).

And for your information, je hebt echt geen idee hoe ik in het echt bent, dus begin daar ook niet over :wink:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bal0n zei:
Zucht :)

Ik heb geen persoonlijke aanvallen geplaatst, ik post alleen scherpe kritiek. Een discussie hoeft niet relaxt te zijn, een pittige discussie kan ook erg leuk zijn, zolang mensen maar niet persoonlijk worden :wink:.)
Klik om te vergroten...
"Wat zijn dit voor kul argumenten?"



Bal0n zei:
And for your information, je hebt echt geen idee hoe ik in het echt bent, dus begin daar ook niet over Wink
Klik om te vergroten...
"ik hoop echt dat je in het echte leven niet zo bent...

Bal0n zei:
de mens heeft veel meer te bieden dan vernietiging. Liefde, blijdschap, hoop, barmhartigheid. Het is wat je er zelf van maakt. Vroeger wilde ik ook nooit de mooie kanten van de mens/het leven zien, maar man, het is zoooo mooi
Klik om te vergroten...
ik zeg ook niet dat ik de goeie kanten niet zie
ik zeg ook niet dat ik niks van het leven maak
dat doe ik ook wel daarom kan ik er nog wel tegen zijn
ik doe het gewoon omdat ik toch een mens ben

ik zeg ook niet dat het niet mooi is maar ik heb gewoon iets tegen de mensheid in het algemeen en ik zal ff uitleggen waarom
we bieden de natuur niks
we vernietigen de planeet
we leven onnodig lang
we zijn tegen genocide maar moorden wel diersoorten uit
we zeuren altijd van ja het moet beter met de natuur (is ook zo)
maar we doen er niks aan.. ja we gooien koelkasten en spuitbussen niet meer zo weg omdat het schadelijk is voor de ozonlaag.. maar pak het dan direct goed aan met alleen dat schiet je ook niks op

we zijn tegen moord maar vermoorden dieren wel om hun "mooie" vacht zodat wij er jassen van kunnen maken terwijl een dierenleven net zo veel waard is als dat van een mens
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Zucht :)

Ik heb geen persoonlijke aanvallen geplaatst, ik post alleen scherpe kritiek. Een discussie hoeft niet relaxt te zijn, een pittige discussie kan ook erg leuk zijn, zolang mensen maar niet persoonlijk worden :wink:.)
Klik om te vergroten...
"Wat zijn dit voor kul argumenten?"
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb ik het over je argumenten, niet over jou.

Bal0n zei:
And for your information, je hebt echt geen idee hoe ik in het echt bent, dus begin daar ook niet over Wink
Klik om te vergroten...
"ik hoop echt dat je in het echte leven niet zo bent...
Klik om te vergroten...

Je begint er toch over, of niet soms?
Bal0n zei:
de mens heeft veel meer te bieden dan vernietiging. Liefde, blijdschap, hoop, barmhartigheid. Het is wat je er zelf van maakt. Vroeger wilde ik ook nooit de mooie kanten van de mens/het leven zien, maar man, het is zoooo mooi
Klik om te vergroten...
ik zeg ook niet dat ik de goeie kanten niet zie
ik zeg ook niet dat ik niks van het leven maak
dat doe ik ook wel daarom kan ik er nog wel tegen zijn
ik doe het gewoon omdat ik toch een mens ben

ik zeg ook niet dat het niet mooi is maar ik heb gewoon iets tegen de mensheid in het algemeen en ik zal ff uitleggen waarom
we bieden de natuur niks
we vernietigen de planeet
we leven onnodig lang
we zijn tegen genocide maar moorden wel diersoorten uit
we zeuren altijd van ja het moet beter met de natuur (is ook zo)
maar we doen er niks aan.. ja we gooien koelkasten en spuitbussen niet meer zo weg omdat het schadelijk is voor de ozonlaag.. maar pak het dan direct goed aan met alleen dat schiet je ook niks op

we zijn tegen moord maar vermoorden dieren wel om hun "mooie" vacht zodat wij er jassen van kunnen maken terwijl een dierenleven net zo veel waard is als dat van een mens
Klik om te vergroten...

Handel er dan naar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."