Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsf*ck de (.........) politie

f*ck de (.........) politie

138 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...

heb ik gezegt dat ik naar de middeleeuwen terug wil ?
denkje serieus dat zoiets gebeurt, ik dacht het namelijk niet het gaat er dan heel anders aan toe... en niet zon btje ook... en dat sarcasme was nergens voor nodig nodig hoor.. als je niet normaal een discussie kan houden ga hem dan ook niet aan.. we zijn toch geen kleuters

en de politie doet idd wat haar word opgedragen... maar als je er b.v. een btje anders uit ziet en er loopt polutie op straat dan houden ze je direct aan... en gaan ze je uit lachen.. en vragen ze direct om je ID, ze houden je veel te lang op, rekken dat de hele tijd met smoesjes, zijn veel te bijdehand en als je er iets op zegt van ja dit en dat klopt niet geven ze je een bekeuring. kortom ze behandelen je als een crimineel of wil jij soms zeggen dat jij het leuk vind dat jou zoiets overkomt ?
Klik om te vergroten...

Je kan van niemand vragen objectief te oordelen, de politie dus ook niet. Echter kan je er wel naar streven, en ik geloof er sterk in dat de politie haar best daarin doet.

Dat jij 1 of 2 slechte aanvaringen hebt met de politie, wilt niet zeggen dat het hele politie apparaat niet deugt. Ik bijvoorbeeld heb nog nooit een aanvaring gehad met de politie. Sterker nog, ik heb al blowend een discussie met een agent over de War on Drugs gehouden.

En dat over rdie middeleeuwen, dat was uiteraard een statement. Maar kom op, je denkt toch serieus niet dat de wereld er beter op wordt als er geen autoriteiten zijn? En stel wat jij zegt gebeurd, met die stammen enzo, leuk man, oorlogen en moorden, echt top! (sarcasme is nou eenmaal een van mijn favoriete manieren om iets uit te drukken, learn to live with it :wink:)

Het gebeurt volgens mij zelden, maar dan ook echt zelden, dat een politieagent zijn bevoegdheden misbruikt. En al valt de politie jou lastig, elke keer weer, ongeacht plaats en tijd, misschien ligt het dan wel niet aan de politie?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ fun, ja, ik zal ook nooit bij de politie gaan, omdat ik het gewoon niet eens ben met een aantal fundamentele wetten in ons land. Maar als iemand dat wel is, en ook bereid is om het volk te helpen, in zijn opzicht, door die wetten na te streven en mensen erop te wijzen, dan vind ik het gewoon belacelijk dat mensen die man daarop afrekenen.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...

heb ik gezegt dat ik naar de middeleeuwen terug wil ?
denkje serieus dat zoiets gebeurt, ik dacht het namelijk niet het gaat er dan heel anders aan toe... en niet zon btje ook... en dat sarcasme was nergens voor nodig nodig hoor.. als je niet normaal een discussie kan houden ga hem dan ook niet aan.. we zijn toch geen kleuters

en de politie doet idd wat haar word opgedragen... maar als je er b.v. een btje anders uit ziet en er loopt polutie op straat dan houden ze je direct aan... en gaan ze je uit lachen.. en vragen ze direct om je ID, ze houden je veel te lang op, rekken dat de hele tijd met smoesjes, zijn veel te bijdehand en als je er iets op zegt van ja dit en dat klopt niet geven ze je een bekeuring. kortom ze behandelen je als een crimineel of wil jij soms zeggen dat jij het leuk vind dat jou zoiets overkomt ?
Klik om te vergroten...

Je kan van niemand vragen objectief te oordelen, de politie dus ook niet. Echter kan je er wel naar streven, en ik geloof er sterk in dat de politie haar best daarin doet.

Dat jij 1 of 2 slechte aanvaringen hebt met de politie, wilt niet zeggen dat het hele politie apparaat niet deugt. Ik bijvoorbeeld heb nog nooit een aanvaring gehad met de politie. Sterker nog, ik heb al blowend een discussie met een agent over de War on Drugs gehouden.

En dat over rdie middeleeuwen, dat was uiteraard statement. Maar kom op, je denkt toch serieus niet dat de wereld er beter op wordt als er geen autoriteiten zijn? En stel wat jij zegt gebeurd, met die stammen enzo, leuk man, oorlogen en moorden, echt top! (sarcasme is nou eenmaal een van mijn favoriete manieren om iets uit te drukken, learn to live with it :wink:)

Het gebeurt volgens mij zelden, maar dan ook echt zelden, dat een politieagent zijn bevoegdheden misbruikt. En al valt de politie jou lastig, elke keer weer, ongeacht plaats en tijd, misschien ligt het dan wel niet aan de politie?
Klik om te vergroten...
dat van mij was alleen maar een theorie mischien is het idd wel beter maar dat ervaar je alleen als je het meemaakt anders niet
en mischien is het zo slecht nog niet als het hetzelfde zou zijn als de middeleeuwen ik bedoel iedereen kende toen zijn plek. weet jij b.v. wat je plek is in deze wereld op dit moment ?

en alsof moord nu niet gebeurt wistje dat er in de hele geschiedenis (voor zover bekend is) er nog maar 200 jaar intotaal is geweest dat er geen oorlog was
en het ligt zeer zeker aan de politie, als je b.v. over straat loopt je loopt er gewoon je ziet er wat "anders" uit dan de rest van de mensen (korte zwarte jas (btje bomberjack achtig), grijs witte legerbroek, pet op, sjaal om) dan stapt de politie direct naar je toe van ja dit en dat ID dit en dat..
of ze gaan je echt zo raar aanstaren van 'wtf is hij van plan ik wil hem wel aanhouden maar ik ben te bang'
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
^lol :mrgreen:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Politie is achterlijk, laat ze boeven gaan vangen.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
En dan zeg je tegen mij dat ik geen discussie kan voeren? Wat zijn dit voor kul argumenten?

Tuurlijk is er altijd moord geweest, alleen enig idee hoe ontzettend veel meer het was in de middeleeuwen? Ik denk dat je in de richting van de 100-voud moet gaan denken.

Als jij nu fijn mijn stukje tekst leest, er even over nadenkt, en vervolgens met fatsoenlijke tegenargumenten komt, wil ik nog wel verder gaan hiermee..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bal0n zei:
En dan zeg je tegen mij dat ik geen discussie kan voeren? Wat zijn dit voor kul argumenten?
Klik om te vergroten...
ey rustig ik zeg alleen hoe ik er over denk.

en hoe weet je zo zeker dat het in de 100voud is ik bedoel tegenwoordig is alles geheim en weet niemand nergens iets over... we hebben massa moord wapens dat hebben ze toen nog niet. ok chemische oorlogs voering hadden ze toen ook wel maar komop het was een stuk eerlijker... nu zit iedereen in zijn eigen land en killen ze die peeps van zoveel honderd kilometer afstand... of ze zitten in het land en doordat een bepaald leger verder is killen ze gewoon 5x zoveel... ik vind deze tijd gewoon belachelijk...
het is nu veel harder als toen
ok de mensen leefden minder lang, maar nu leven de mensen veel te lang zonder enige bijdrage aan de maatschappij

en voor alsnog nog een keer het was een theorie van mij... ik zeg niet dat ik er alleen maar zo over denk

en als zowieso als er een echte grote oorlog weer komt krijgt iedereen ermee te maken
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
..
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zeg ook niet dat het goed is...
ik vind de mensheid in het algemeen niet goed...
slapeloosheid, stress, gifgassen, ozonlaag kapot, nucleare oorlogs voering, ieder kind heeft pddnos etc etc lange leve de technologie!

we bieden niks anders dan vernietiging, moord, genocide

en zowieso ik mag toch wel m'n eigen mening geven in een discussie zonder dat er dan iemand bij komt met sarcasme en persoonlijke aanvallen
als je dat altijd zo blijft doen krijg je nog een hoop problemen (geen bedreiging, gewoon hoe het is en hoe ik het heb ervaren) een discussie hoort relaxt te gaan en gewoon zeggen hoe je er over denkt en niet met je "wat een kul argumenten" ik hoop echt dat je in het echte leven niet zo bent... :confused:

en als jij mij dan is uitlegt wat jij goeie argumenten vind

survival of the fittest
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zucht :)

Ik heb geen persoonlijke aanvallen geplaatst, ik post alleen scherpe kritiek. Een discussie hoeft niet relaxt te zijn, een pittige discussie kan ook erg leuk zijn, zolang mensen maar niet persoonlijk worden :wink:.

En nee, de mens heeft veel meer te bieden dan vernietiging. Liefde, blijdschap, hoop, barmhartigheid. Het is wat je er zelf van maakt. Vroeger wilde ik ook nooit de mooie kanten van de mens/het leven zien, maar man, het is zoooo mooi :).

And for your information, je hebt echt geen idee hoe ik in het echt bent, dus begin daar ook niet over :wink:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Zucht :)

Ik heb geen persoonlijke aanvallen geplaatst, ik post alleen scherpe kritiek. Een discussie hoeft niet relaxt te zijn, een pittige discussie kan ook erg leuk zijn, zolang mensen maar niet persoonlijk worden :wink:.)
Klik om te vergroten...
"Wat zijn dit voor kul argumenten?"



Bal0n zei:
And for your information, je hebt echt geen idee hoe ik in het echt bent, dus begin daar ook niet over Wink
Klik om te vergroten...
"ik hoop echt dat je in het echte leven niet zo bent...

Bal0n zei:
de mens heeft veel meer te bieden dan vernietiging. Liefde, blijdschap, hoop, barmhartigheid. Het is wat je er zelf van maakt. Vroeger wilde ik ook nooit de mooie kanten van de mens/het leven zien, maar man, het is zoooo mooi
Klik om te vergroten...
ik zeg ook niet dat ik de goeie kanten niet zie
ik zeg ook niet dat ik niks van het leven maak
dat doe ik ook wel daarom kan ik er nog wel tegen zijn
ik doe het gewoon omdat ik toch een mens ben

ik zeg ook niet dat het niet mooi is maar ik heb gewoon iets tegen de mensheid in het algemeen en ik zal ff uitleggen waarom
we bieden de natuur niks
we vernietigen de planeet
we leven onnodig lang
we zijn tegen genocide maar moorden wel diersoorten uit
we zeuren altijd van ja het moet beter met de natuur (is ook zo)
maar we doen er niks aan.. ja we gooien koelkasten en spuitbussen niet meer zo weg omdat het schadelijk is voor de ozonlaag.. maar pak het dan direct goed aan met alleen dat schiet je ook niks op

we zijn tegen moord maar vermoorden dieren wel om hun "mooie" vacht zodat wij er jassen van kunnen maken terwijl een dierenleven net zo veel waard is als dat van een mens
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Zucht :)

Ik heb geen persoonlijke aanvallen geplaatst, ik post alleen scherpe kritiek. Een discussie hoeft niet relaxt te zijn, een pittige discussie kan ook erg leuk zijn, zolang mensen maar niet persoonlijk worden :wink:.)
Klik om te vergroten...
"Wat zijn dit voor kul argumenten?"
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb ik het over je argumenten, niet over jou.

Bal0n zei:
And for your information, je hebt echt geen idee hoe ik in het echt bent, dus begin daar ook niet over Wink
Klik om te vergroten...
"ik hoop echt dat je in het echte leven niet zo bent...
Klik om te vergroten...

Je begint er toch over, of niet soms?
Bal0n zei:
de mens heeft veel meer te bieden dan vernietiging. Liefde, blijdschap, hoop, barmhartigheid. Het is wat je er zelf van maakt. Vroeger wilde ik ook nooit de mooie kanten van de mens/het leven zien, maar man, het is zoooo mooi
Klik om te vergroten...
ik zeg ook niet dat ik de goeie kanten niet zie
ik zeg ook niet dat ik niks van het leven maak
dat doe ik ook wel daarom kan ik er nog wel tegen zijn
ik doe het gewoon omdat ik toch een mens ben

ik zeg ook niet dat het niet mooi is maar ik heb gewoon iets tegen de mensheid in het algemeen en ik zal ff uitleggen waarom
we bieden de natuur niks
we vernietigen de planeet
we leven onnodig lang
we zijn tegen genocide maar moorden wel diersoorten uit
we zeuren altijd van ja het moet beter met de natuur (is ook zo)
maar we doen er niks aan.. ja we gooien koelkasten en spuitbussen niet meer zo weg omdat het schadelijk is voor de ozonlaag.. maar pak het dan direct goed aan met alleen dat schiet je ook niks op

we zijn tegen moord maar vermoorden dieren wel om hun "mooie" vacht zodat wij er jassen van kunnen maken terwijl een dierenleven net zo veel waard is als dat van een mens
Klik om te vergroten...

Handel er dan naar.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bal0n zei:
Jezus christus..


Ok, ik geef me gewonnen, we zijn idd beter af zonder politie.
Klik om te vergroten...
das het beste denk ik
ze moesten maar eens weten hoe de wereld er zou uitzien zonder die wetten en zonder politie
v
victoryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb ook geen goed woord over voor de woutte zijn er altijd als je ze niet nodig hebt en heb je ze wel echt nodig kun je een half uur wachten of zeggen ze dat het te gevaarlijk is. Ik dacht dat het hun werk was om mensen te beschermen maar als ze ook maar even bang zijn blijven ze veilig in hun auto zitten leuk hoor die woutte.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij heb ik het over je argumenten, niet over jou.
Klik om te vergroten...
die argumenten zijn hoe ik er over denk en dat kraak je af aldus een aanval op mijn persoonlijke stelling hoe ik er over denk

Je begint er toch over, of niet soms?
Klik om te vergroten...
jij zei dat ik niet wist hoe je bent en er aldus niet over moet beginnen wat ik niet doe ik zeg gewoon dat ik het hoop en dat is een groot verschil

Handel er dan naar.
Klik om te vergroten...
ik kan er bij sommige dingen niet naar handelen vanwege mijn "extreme" ideeen
en bij andere kan het wel en doe ik het ook
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jezus christus..


Ok, ik geef me gewonnen, we zijn idd beter af zonder politie.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
Jezus christus..


Ok, ik geef me gewonnen, we zijn idd beter af zonder politie.
Klik om te vergroten...
ik zeg ook niet dat we beter af zijn zonder politie maar ik kan die wouten gewoon niet uitstaan :)

ga verder dan, mischien kan je me nog wel overtuigen :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je bij een scene gaat horen die zogenaamd anarchistisch is en zich afzet tegen het systeem en de politie, moet je niet gaan mekkeren dat de politie niet leuk tegen je doet.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik wou een baan bij de politie,maar werd afgewezen omdat ik met een jongen had samengeleefd die regelmatig met hun in aanraking kwam.
tot de dag van vandaag vindt ik dit nog steeds(begrijpelijk)maar niet erg eerlijk....
zo in dat opzicht kan justitie wat mij betreft de pot op.......
wil ik ook ff vermelden dat er een aantal kennissen van vroeger nu bij de politie werken....die op dit moment niet van erg onbesproken gedrag zijn :rolleyes: :rolleyes:
wil wel ff vermelden......mevr. v dijk top mens.......
waar de heren politie agenten me naar huis stuurden als ik aangifte deed van huiselijk geweld,onder t motto "zo maak je t alleen maar erger"
nam zij mij onder haar hoede.
en dat terwijl ze dat niet hoefde te doen aangezien ze bij jeugdzaken werkte,en ik al dik 18 was geweest.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!

De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
Klik om te vergroten...
idd das mijn mening ook dervan
die mannen hebben een fijn jobke
als ge da fijn vind voor de wet te overtreden moet ge de gevolgen ook maar dragen als ze u pakken
ik weet ge hebt der echt eikels tussen zitten ma ge hebt er ook echt goeie tussen zitten
en als gij normaal reageert tegen die als die iets vragen zullen die ook wel normaal terug doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."