Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsf*ck de (.........) politie

f*ck de (.........) politie

138 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
In andere woorden Totale Puinhoop, nog erger dan het al is. Waarom eigenlijk ook niet.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:
Als je bij een scene gaat horen die zogenaamd anarchistisch is en zich afzet tegen het systeem en de politie, moet je niet gaan mekkeren dat de politie niet leuk tegen je doet.
Klik om te vergroten...

Jij weet dus écht niets van anarchisme, verdiep je er eerst eens in voordat je begint te roepen.
Klik om te vergroten...

Dusss....

Anarchisme zet zich NIET af tegen het systeem en de politie?!? Dan vraag ik mij ernstig af wat er zo anarchistish aan jou idee van het anarchisme is, en geloof mij, ik heb me er in verdiept... het heeft mij teleurgesteld.

Sorry als ik dat verkeerd begrepen heb.
Klik om te vergroten...

Anarchisme zet zich af tegen alle regels en wetten. In andere woorden Totale Vrijheid.
Klik om te vergroten...


Anarchisme zet zich nergens tegen af, tenzij het onderdruk is, een anarchist kan prima tussen regels en weten leven, en erkent deze ook. maar er zijn meerdere stromen anarchisme en je zou dus moeilijk kunnen zeggen dat anarchisten bommengooiers zijn.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
zommes zei:
WildChild zei:
zommes zei:
Als je bij een scene gaat horen die zogenaamd anarchistisch is en zich afzet tegen het systeem en de politie, moet je niet gaan mekkeren dat de politie niet leuk tegen je doet.
Klik om te vergroten...

Jij weet dus écht niets van anarchisme, verdiep je er eerst eens in voordat je begint te roepen.
Klik om te vergroten...

Dusss....

Anarchisme zet zich NIET af tegen het systeem en de politie?!? Dan vraag ik mij ernstig af wat er zo anarchistish aan jou idee van het anarchisme is, en geloof mij, ik heb me er in verdiept... het heeft mij teleurgesteld.

Sorry als ik dat verkeerd begrepen heb.
Klik om te vergroten...



Een anarchist hoeft zich helemaal niet tegen het systeem en politie af te zetten, de meeste anarchisten van nu zijn anarcho pacifisten, en die bekijken het net op een wat andere manier dan jouw gestigmatiseerde beeld van anarchist als iemand met een grote A op het voorhoofd.
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#4
WildChild zei:
Gala zei:
WildChild: " De taak van de politie is niet misdaad oplossen."

Goh, als zij dat niet moeten doen, wie dan wel?
En denk je nou echt dat de politie vaker "óns" pakt dan mensen die er niet uitzien als punkers?
Stel je niet zo aan!

Ik zeg niet dat de politie onbevooroordeeld is, zeker niet, maar niet alleen punkers moeten ze vaak hebben. Wat dacht je van allochtonen?
En die pretenderen niet eens per se tegen de maatschappij aan te schoppen en 'n hekel te hebben aan politie terwijl dat voor punkers toch wel geldt toch?
Klik om te vergroten...

dat is een béétje kort door de bocht, waarschijnlijk omdat jij een standaard beeld van punkers hebt als leren jacky hanekammetje en kapotte kleren bier zuipend en kut roepend over straat, nou zo zijn wij helemaal niet en zien we er ook niet uit, als kraker in een klein stadje waar ze het niet eens kennen DOEN ze gewoon anders
Klik om te vergroten...

Ik loop al 10 jaar rond in de punkscene, heb met verschillende punkbands getoerd door heel Europa en woon in een kraakpand dus ik denk dat ik niet zo'n standaard beeld van punkers heb als jij denkt.

Ik begrijp trouwens niet waarom je over 'wij' spreekt; niet alle punkers zijn hetzelfde toch?

WildChild zei:
en dat over die allochtonen van je is dikke onzin dat dat erbij haalt, ik weet heus wel van hun problemen maar dat heeft inprincipe geen nut om erbij te halen want ik ben geen allochtoon, dus dat staat er totaal los van
Klik om te vergroten...

Volgens mij gaat deze topic niet alleen over de houding van de politie tegenover jou of tegenover punkers maar over (de houding van) de politie in het algemeen, dus waarom mag ik dan niet zeggen dat allochtonen (ook) niet altijd eerlijk worden beoordeeld/benaderd?

WildChild zei:
als jij denkt dat anarchisme tegen wetten leven is, dan heb je het ook verkeerd. dus onbevooroordeeld? sorry hoor maar IEDEREEN heeft voor oordelen, en jij uit ze zelfs hier in een zogenaamde poging om een discussie te beginnen over het zelfde onderwerp? :wave:
Klik om te vergroten...

Jij weet helemaal niet hoe ik over anarchie denk; daar heb ik 't namelijk helemaal nooit over gehad.
Ga niet zeggen wat ik denk of vind want je kent mij niet. En bovendien kan ik dat heel goed zelf vertellen!

Ik pretendeer niet onbevooroordeeld te zijn (dat is niemand volgens mij) en ook probeer ik niet hier een discussie te beginnen; dit IS al een discussie.
Het enige wat ik doe is reageren op een topic, daar zijn forums nl. voor bedoeld.

Jammer alleen dat jij zo opgefokt reageert....
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
WildChild zei:
Een anarchist hoeft zich helemaal niet tegen het systeem en politie af te zetten, de meeste anarchisten van nu zijn anarcho pacifisten, en die bekijken het net op een wat andere manier dan jouw gestigmatiseerde beeld van anarchist als iemand met een grote A op het voorhoofd.
Klik om te vergroten...

Ok. Een "Anarcho Pacifist" dan...

Die bekijken het "op een wat andere manier"...

kan je iets duidelijker zijn?
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anarchisme gaat uit van totale vrijheid en het feit dat er geen regels nodig zouden moeten zijn, wel slimme mensen en normen :wink: vandaar een onhaalbaar ideaal, als ik heel ver nadenk(hehe.....my head hurts!) is anarchisme hoe het zou moeten zijn, als ik realistisch ben is dit naar mijn mening (helaas) onmogelijk en probeer ik er op de manier hoe het nu gaat maar et beste van te maken,cheers :beer:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gala zei:
WildChild zei:
Gala zei:
WildChild: " De taak van de politie is niet misdaad oplossen."

Goh, als zij dat niet moeten doen, wie dan wel?
En denk je nou echt dat de politie vaker "óns" pakt dan mensen die er niet uitzien als punkers?
Stel je niet zo aan!

Ik zeg niet dat de politie onbevooroordeeld is, zeker niet, maar niet alleen punkers moeten ze vaak hebben. Wat dacht je van allochtonen?
En die pretenderen niet eens per se tegen de maatschappij aan te schoppen en 'n hekel te hebben aan politie terwijl dat voor punkers toch wel geldt toch?
Klik om te vergroten...

dat is een béétje kort door de bocht, waarschijnlijk omdat jij een standaard beeld van punkers hebt als leren jacky hanekammetje en kapotte kleren bier zuipend en kut roepend over straat, nou zo zijn wij helemaal niet en zien we er ook niet uit, als kraker in een klein stadje waar ze het niet eens kennen DOEN ze gewoon anders
Klik om te vergroten...

Ik loop al 10 jaar rond in de punkscene, heb met verschillende punkbands getoerd door heel Europa en woon in een kraakpand dus ik denk dat ik niet zo'n standaard beeld van punkers heb als jij denkt.

Ik begrijp trouwens niet waarom je over 'wij' spreekt; niet alle punkers zijn hetzelfde toch?

WildChild zei:
en dat over die allochtonen van je is dikke onzin dat dat erbij haalt, ik weet heus wel van hun problemen maar dat heeft inprincipe geen nut om erbij te halen want ik ben geen allochtoon, dus dat staat er totaal los van
Klik om te vergroten...

Volgens mij gaat deze topic niet alleen over de houding van de politie tegenover jou of tegenover punkers maar over (de houding van) de politie in het algemeen, dus waarom mag ik dan niet zeggen dat allochtonen (ook) niet altijd eerlijk worden beoordeeld/benaderd?

WildChild zei:
als jij denkt dat anarchisme tegen wetten leven is, dan heb je het ook verkeerd. dus onbevooroordeeld? sorry hoor maar IEDEREEN heeft voor oordelen, en jij uit ze zelfs hier in een zogenaamde poging om een discussie te beginnen over het zelfde onderwerp? :wave:
Klik om te vergroten...

Jij weet helemaal niet hoe ik over anarchie denk; daar heb ik 't namelijk helemaal nooit over gehad.
Ga niet zeggen wat ik denk of vind want je kent mij niet. En bovendien kan ik dat heel goed zelf vertellen!

Ik pretendeer niet onbevooroordeeld te zijn (dat is niemand volgens mij) en ook probeer ik niet hier een discussie te beginnen; dit IS al een discussie.
Het enige wat ik doe is reageren op een topic, daar zijn forums nl. voor bedoeld.

Jammer alleen dat jij zo opgefokt reageert....
Klik om te vergroten...

bah wat een semi intellectueel gelul van jou zeg?
In welk pand woon je ergens dan? misschien
ben ik je weleens tegen het lijf gelopen en als
ik in de "wij" term spreek, dan spreek ik
uiteraard over de mensen waar ik mee omga?
zo moeilijk was Die toch niet? en dat over de
allochtonen heb ik in mijn vorige post gezegd?
waarom betrek je dat op Mijn post? ALSOF ZWERVERS
HET MAKKELIJK HEBBEN? of de hond van de buren ja.
Ik beweer ook niet dat ik weet hoe jij denkt
ik reageer alleen maar op wat ik uit jouw post opmaak
als je het dan allemaal wél weet, leg het dan uit?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar what the fuck is nou een Anarcho Pacifist?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een soort van anarchist. Ze hebben er een stelsel in gemaakt.
G
GalaLid
01-01-2024, 00:00
#10
WildChild zei:
bah wat een semi intellectueel gelul van jou zeg?
In welk pand woon je ergens dan? misschien
ben ik je weleens tegen het lijf gelopen en als
ik in de "wij" term spreek, dan spreek ik
uiteraard over de mensen waar ik mee omga?
zo moeilijk was Die toch niet? en dat over de
allochtonen heb ik in mijn vorige post gezegd?
waarom betrek je dat op Mijn post? ALSOF ZWERVERS
HET MAKKELIJK HEBBEN? of de hond van de buren ja.
Ik beweer ook niet dat ik weet hoe jij denkt
ik reageer alleen maar op wat ik uit jouw post opmaak
als je het dan allemaal wél weet, leg het dan uit?
Klik om te vergroten...

Waarom reageer je nou alweer zo opgefokt?
Je kan toch wel normaal een discussie voeren? In een discussie komt het nogal eens voor dat mensen het niet met jou eens zijn, kan je daar niet zo goed tegen ofzo?

Ach, laat ook maar, ik zal in jouw ogen wel weer semi-intellectueel lopen te lullen.
Misschien dat je het zo begrijpt:

ik denk niet dat ik het allemaal wél weet,
dus ik GA OOK NIKS UITLEGGEN?
zeker niet aan jou.
volgens Mij is Dat namelijk verspilde moeite
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gala zei:
WildChild zei:
bah wat een semi intellectueel gelul van jou zeg?
In welk pand woon je ergens dan? misschien
ben ik je weleens tegen het lijf gelopen en als
ik in de "wij" term spreek, dan spreek ik
uiteraard over de mensen waar ik mee omga?
zo moeilijk was Die toch niet? en dat over de
allochtonen heb ik in mijn vorige post gezegd?
waarom betrek je dat op Mijn post? ALSOF ZWERVERS
HET MAKKELIJK HEBBEN? of de hond van de buren ja.
Ik beweer ook niet dat ik weet hoe jij denkt
ik reageer alleen maar op wat ik uit jouw post opmaak
als je het dan allemaal wél weet, leg het dan uit?
Klik om te vergroten...

Waarom reageer je nou alweer zo opgefokt?
Je kan toch wel normaal een discussie voeren? In een discussie komt het nogal eens voor dat mensen het niet met jou eens zijn, kan je daar niet zo goed tegen ofzo?

Ach, laat ook maar, ik zal in jouw ogen wel weer semi-intellectueel lopen te lullen.
Misschien dat je het zo begrijpt:

ik denk niet dat ik het allemaal wél weet,
dus ik GA OOK NIKS UITLEGGEN?
zeker niet aan jou.
volgens Mij is Dat namelijk verspilde moeite
Klik om te vergroten...
is ook verspilde moeite voor aan die iet uit te leggen
hij weet namelijk toch alles beter (alle denkt hem toch)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
BobG zei:
Een soort van anarchist. Ze hebben er een stelsel in gemaakt.
Klik om te vergroten...

Whahahaha... Een systeem dus?

Achja.. het blijven gefrustreerde, gepeste types die hun minderwaardigheidscomplex proberen te compenseren met masochisme en puberaal gedrag...
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De politie is je beste vriend, maar toch zijn ze wel een beetje stom :wink:.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
yep maak ze dat maar eens wijs daar bij de "heren" in Den Haag.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#15
een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#16
doopie zei:
een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie
Klik om te vergroten...

Ooit bij nagedacht dat het misschien voor een spoedgeval is. Mensen zien maar denken niet verder na. Hoe kan je dan invullen voor zulke mensen als jij niet eens weet hoe het werk daadwerkelijk in mekaar steekt, jij ziet dat, jij krijgt er een beeld van. Maar je denkt niet na waarom ze het doen, Noodgeval, wie weet doopie.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#17
als het een noodgeval is zetten ze wel sirenes aan
kijk ik heb niets tegen de poilitie maar er is toch zeker een aanzienelijk deel dat zich toch echt met vreemde praktijken bezig houd
overal zijn corrupte en niet eerlijke mensen dus ook bij de politie

ken een paar mensen die bij justitie werken en daar schrok ik toch wel ff van wat die soms doen

dus om het maar steeds goed te praten vind ik een beetje schijnheilig
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#18
een beetje stom :P soms doen ze wat zinnigs, andere keren lopen ze weer beetje kleine jongetjes op te pakke die aant belletje trekke zijn ofzo
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien moet je eens opoeken bij welke soort noodgevallen deze sirenes aanmogen volgens de wet. Anders neem je even een kijkje in de wet, dan zie je vanzelf het een en ander beschreven over deze bevoegdheden, en ook wanneer deze gebruikt mogen worden, want ze kunnen deze namelijk niet zomaar gebruiken.

Mensen bij justitie zijn geen agent, en aanzienelijk vind ik dat dom gezwets, maar mijn mening!!
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zeg niet dat er geen politie zou moeten zijn want ze doen ook goede dingen (het is niet veel maar er moet toch wel iets zijn). Maar toch moet ik er niets van hebben en haat ik ze als de pest. De meeste onder ons zijn namelijk drug-gebruikers en drugs zijn tegen de wet m.a.w. ze zullen er alles voor doen om te vermijden dat wij aan spul komen en het gebruiken (of verkopen). En trouwens politie in Antwerpen zijn bijna allemaal wijsneuzen en racisten waar ik een hekel aan heb :kots: POLITIE :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."