Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsf*ck de (.........) politie

f*ck de (.........) politie

138 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
d
druksloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik moet toegeven dat ze niet altijd met even nuttige dingen bezig zijn :stoned:
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
In plaats van blowers aan te pakken kunnen die gasten beter op criminelen gaan jagen (geldt ook voor het uitdelen van verkeersboetes) :kots: af en toe van die gasten
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben het helemaal met moonflower eens, het is echt kansloos om jongeren van 17 op te gaan pakken omdat ze blowen, soms lijkt het echt alsof ze niks nuttigs te doen hebben, maarja als je daar wat van zegt :angry::grin:, meteen weer gezeik :openmouth:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
de politie doet alleen wat hun opgedragen wordt, en als het uit de hand loopt doen ze "irritant" omdat zij jou tegenhouden van je lol. Maar ik denk zonder politie... :openmouth:
Beter de wet iets aanpassen, zodat de politie vrolijk door kan gaan met vechten voorkomen, parkeerbonnen uitschrijven en seriemoordenaars oppakken. Maar niet de "slechte" jeugd irriteren door ze weg te sturen enzo... :smilingimp:
s
siepeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je ze nodig hebt zijn ze er niet maar als je gewoon een beetje lol maakt dan komen ze etteren , WAARom : Omdat ze het niet kunnen velen dat ze bij de politie geen lollige dingen meemaken !!!!!!!!
T
TutjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De politie is echt zo stom niet. Ze moeten alleen bezig zijn met echte zaken, moord geweld doodslag en alle andere ellende. Dan zijn de slachtoffers ook tevreden.
Jongeren die blowen enzo pakken ze dan maar aan als ze echt niks te doen hebben....
a
adelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Politie is er om mensen op de regels te attenderen.
Als je wil blowen doe je dat toch lekker binnen.
Heb je ook geen gezeik
T
TikkelbikkeRLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben het wel met adelaar eens. De politie doet alleen maar hun werk. Als ze jongeren niet wegjagen van hun hangplekken, hun jointjes afpakken enz enz krijgen ze weer gezeur van de oudere bevolking van de gemeente. Daar licht het probleem !!! Die oudere moeten niet zo snel bang zijn. Als we met z'n 10en op straat staan durven ze er niet langs, maar als wij in de supermarkt vragen of we er even langs mogen als er 2 ouwe taarten midden in het gangpad staan te beppen krijgen we een negatieve blik !!!! :smilingimp:

laterSS, Daniël...
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik reageer laat zie ik. Maar zonder politie is er geen veiligheid. Geen veiligheid en orde. Het zou een chaos worden.
Er zullen agenten zijn die niet allemaal oke zijn, maar niet iedereen is oke. Er zullen ook wel agenten zijn die wel oke zijn.
Ik ben blij dat ze er zijn.
Een agent die een mevrouw kan overtuigen dat zelfmoord geen optie is verdiend echt een schouderklopje!!
Dan kan je wel naar al de negatieve dingen kijken, maar probeer ook naar de positieve kanten te kijken!!

:grin: later
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#11
daar sluit ik me bij aan
maar als mensen eenmaal iets meer macht hebben dan andere dan stijgt het soms naar je bol en dat moeten we natuurlijk niet hebben
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik noem het geen macht, ik noem het bevoegdheden. Bevoegdheden om het doel te kunnen bereiken. Het doel heiligd tenslotte de middelen, oftewel in deze de bevoegdheden.
Macht zal er enigszins wel aanwezig zijn, maar tot op een bepaalde hoogte totzoverre dat nodig zal zijn. Je zou kunnen zeggen dat kennis macht is, met macht sta je dus sterker en kan je beter handelen, aangezien veel mensen hier kritiek op hebben zou je ook kunnen zeggen dat ze daar jaloers op zijn.
Als de macht echt zo ver was doorgevoerd dan zouden we leven in een politiestaat, en Nederland is geen politiestaat.

Vriendelijke Grtjes josh.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja maar is het wel de bedoeling dat deze bevoegdheden op de juiste manier worden gehandteerd en hier dus geen misbruik van maken
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Noem eens een voorbeeld.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#15
een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#16
doopie zei:
een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie
Klik om te vergroten...

Ooit bij nagedacht dat het misschien voor een spoedgeval is. Mensen zien maar denken niet verder na. Hoe kan je dan invullen voor zulke mensen als jij niet eens weet hoe het werk daadwerkelijk in mekaar steekt, jij ziet dat, jij krijgt er een beeld van. Maar je denkt niet na waarom ze het doen, Noodgeval, wie weet doopie.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#17
als het een noodgeval is zetten ze wel sirenes aan
kijk ik heb niets tegen de poilitie maar er is toch zeker een aanzienelijk deel dat zich toch echt met vreemde praktijken bezig houd
overal zijn corrupte en niet eerlijke mensen dus ook bij de politie

ken een paar mensen die bij justitie werken en daar schrok ik toch wel ff van wat die soms doen

dus om het maar steeds goed te praten vind ik een beetje schijnheilig
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#18
een beetje stom :P soms doen ze wat zinnigs, andere keren lopen ze weer beetje kleine jongetjes op te pakke die aant belletje trekke zijn ofzo
c
caribbeanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien moet je eens opoeken bij welke soort noodgevallen deze sirenes aanmogen volgens de wet. Anders neem je even een kijkje in de wet, dan zie je vanzelf het een en ander beschreven over deze bevoegdheden, en ook wanneer deze gebruikt mogen worden, want ze kunnen deze namelijk niet zomaar gebruiken.

Mensen bij justitie zijn geen agent, en aanzienelijk vind ik dat dom gezwets, maar mijn mening!!
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
De politie is je beste vriend, maar toch zijn ze wel een beetje stom :wink:.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."