#1
ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen

af en toe van die gastendoopie zei:een paar simpele vorbeelden.
een politie agent dubbel parkeerd terwijl er parkeer plekken vrij zijn
of als ze even door het rood rijden of even een stukje trambaan meepakken als dit niet nodig is.
dit zijn maar kleine dingetjes maar andere mensen zien dit wel en daardoor veranderd het beeld ten opzichte van bijv de politie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."