Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang.. Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15) Ik rook sinds e halfjaar XTC elk weekend, sinds juni 2005 Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt )"
"Bal0n zei: Party_Princezz zei: Uhm .. ik doe alles nog ni zo lang.. Dus kheb ook nog ni zo veel ervaring :P Ben ook nog ma 14 (volgende maand 15) Ik rook sinds e halfjaar XTC elk weekend, sinds juni 2005 Speed 4 keer gedaan (doe ik alleen ask getrakteerd wordt ) Klik om te vergroten... Oh my gawd.. Zou je niet even wachten tot je lichaam helemaal ontwikkelt is, voordat je jezelf elk weekend drogeert met iets wat je hersenen helemaal sloopt als je het met die frequentie gebruikt? Klik om te vergroten... Mja .. Et is gwn begonne sinds ik zo vaak uitga Ikzelf ben 14 .. maar ga elk weekend naar discotheek (Kgeraak der binne omdak de baas/portiers goe ken) Ma al mn vriende zen tusse de 16 en de 25 En de meesten gebruiken zelf ook .. Mn beste vriendin gebruikt xtc, ask e lief hebt ist altijd eentje da gebruikt.."
"Bal0n zei: Je hoeft toch niet te gebruiken omdat je vrienden het doen? Je moet echt oppassen hoor, zoveel MDMA gebruiken is echt funest voor je lichaam. Zeker op jouw leeftijd.. Klik om te vergroten... Mja .. Kzou zelf ook wel zegge dat je ni moet gebruike omda je vriende et doen.. Maar uhm .. Ooit een zo gedacht : Stel je voor dat je 2 keer per weekend naar e discotheek gaat En egt à l je vriende pakke xtc (of speed) Dan is da best verleidelijk .. Ik pak zelf ook ma maximum 3 per weekend en tis ni egt e zware pil (Kweet zelf ni hoeveel er in zit, mor e paar van mn vriende wel ze) En tis ook best wel verleidelijk as ik voor xtc maar 1 euro moet betale (ook al koop je ma 1 pil), speed krijgk meestal gratis en coke ook maar van de coke blijfk af (nog nooit gedaan)"
"Mja ik begrijp jullie reacties ook wel .. Ma mn leven is egt wel hard veranderd tov een half jaar gelede .. Kben 14 en ben verhuisd, sinds de verhuis magk uitgaan .. Eerst waren et gewone fuiven en dronk ik alcohol en rookte ik. Maar ik leerde een aantal mense kenne en zo kwam ik in die discotheek.. Als je 14 bent, geraak je daar ni zomaar binne, maar ik kende die mense.. Als 14-jarige in e discotheek verander je wel denkek.. Kga normaal 2 keer per weekend uit en mag van mn ouders tot half 5 blijve Ma ask vraag om bij iemand te blijve slape, magk da gwn ook hoor .. Zelf hebk heeel veeel mense lere kenne toenk aant flashe was .. En egt al mn beste vriende (ong. 30 man) pakt (en vooral pille) En ong. 6 van die vriende zen dealerkes .. Ik amuseer me egt wel en elke zondag kijk ik al uit naart weekend.. Ni zozeer voor die pille hoor, gwn de combinatie .. Muziek, mn vriende, et effect,.. Tis ook ni ask e weekendje ni aan pille geraak, dak zot wordt ofzo En mn lichaam .. Mja daar kijk ik ni egt naar .. Heb best wel veel suc6 bij de gaste (Ni om op te scheppe ofzo ) En et jongste wat men me ooit geschat heeft is 17 (et oudste = 20) Niemand gelooft dak 14 ben en kmoet altij mn pas tone Ma et weekend is egt et belangrijkste voor mij .. En daar doe ik ook alles voor .. Mn moeder zegt dak alleen mag uitgaan ask et goed doe op school .. Dusja, dan doe ik dat ma ook"
"spacekonijn zei: meisje je zit nog in zo'n klein wereldje.... leuk dat je nu nog succes hebt bij de gasten maar als je straks een ingevallen kop hebt van al dat geslik en een verkeerd ontwikkeld lichaam piep je wel anders. en het ergste is nog dat je in de pubertijd zit ( gaat ) hierbij ga je erg veranderen en vaak heel overdreven over dingen denken drugs versterkt dit alles heel erg je bent erg risico vol bezig en die zogenaamde vrienden van jou zijn echt geen echte vrienden als ze toestaan dat een 14jarige elk weekend pillen slikt. Klik om te vergroten... Pff omdak mss e paar jaartjes jonger ben krijgk wel hope commentaar Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo"
"mathijs zei: Der zitte hier persone van 17 die mss meer pakke en die krijge ni zoveel commentaar en de leeftijd scheelt mss 2 jaar ofzo Klik om te vergroten... De leeftijd scheelt sowieso 3 jaar, en als je 17 bent, is je lichaam verder ontwikkeld dan wanneer je 14 bent. En sowieso...als je 17 bent is het nog niet goed om elke week XTC te slikken... Klik om te vergroten... oft nu 2 of 3 jaar scheelt maakt ni uit ma kwordt volgende maand 15 (dus 2 jaar) maarja .. leeftijd is geen excuus om et wel/ni te doen .. Et is sowieso altij beter as je et nie doet Alcohol drink ik iig bijna nooit omdak er gwn slaperig van wordt :P En in combi met pille doe ik et zéker nie .. De 1e keer dak pille pakte, hebk er 5 op een nachtje gepakt Ma nu weetk ook wel beter hoor .. Kneem er maximum 2 per vrijdag of zaterdag En altij bij dezelfde persoon diek goe ken .. En kdrink er veel water/AA Energy drink bij Der zijn hier mense met een ergere situatie (zware verslaving) en die worde wel niet zo hard afgebroke als mij .. vindek wel .. jammer xxxx Ellen"
"mathijs zei: Je wordt niet afgebroken, alleen gewaarschuwd. Als je zó jong al regelmatig XTC neemt is dat gewoon ongelofelijk slecht voor je en kan het leiden tot grote problemen... Zelf ben ik ook niet heilig ofzo... Klik om te vergroten... Kweet best wel de gevolge van xtc .. Tis ni omdak e paar jaartjes jonger ben dak nix van de wereld afweet Heb ook best wel al e paar dinge meegemaakt En ik weet waar mn grenze ligge en kheb me nog nooit slegt gevoeld van drugs Waarschuwe mag natuurlek, ma wat je zegt wist ik al En hebk best wel over voor e lekker weekendje"
"mathijs zei: Dansen op wiet kan erg relaxed zijn Klik om te vergroten... Kan waar zijn voor de meeste mensen Maar nie voor mij .. Ik val flauw na e paar trekjes Ben er denk ik allergisch aan ofzo"
"SpacingBen zei: haha mmm, dan is er in ieder geval wel sprake van verstandig gebruik dan Klik om te vergroten... Hehe bangelijk om te horen En da voor e 14 jarige éh mense Jaja zegge da ze der nix van afwete Geloof mij .. ik heb alle info-sites waar et woord xtc in voorkwam, eerst geleze voor ik mn eerste pil heb genome"
"SpacingBen zei: haha mmm, dan is er in ieder geval wel sprake van verstandig gebruik dan Nu nog een beet je minder hihi Klik om te vergroten... Aja over dat minderen: ik heb et al is vernoemd erges in e topic .. Maar ik heb dus ff een pauze genomen van 1,5 maand Dus verstandig gebruik ofni make me proud Kweet wel da et nie gezond is, xtc Ma ik vind dat ik et tog nie slegt aanpak"