Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hehe, ik heb vroeger wel veel boeken van Pinkeltje gelezen. Heftige shit man!"
"Hij leefde volgens mij in een sprookjesbos op een bergtop waar je normaal niet zou kijken. Alleen die Dick Laan wist het natuurlijk wel. Oh, Wipneus en Pim, ook zoiets! Lachen die kerels, die kabouters waren ook zo haai als iets, geen wonder als je heel je leven lang tussen de paddo's leeft. Dan ga je wel rare dingen hallicuneren zoals mensen."
"De Nostalgie, weinig mooier dan dat!"
"F.E.A.R. (First Encounter Assault and Recon), speel dat maar eens stoned! . Onwijs gave 3D-shooter alla Max Payne, met een The Ring achtig vrouwtje, dat hele wazige dingen laat gebeuren af en toe, het is echt veel bruter dan een horrorfilm, omdat je op je cursor aan het letten bent en dus alle scene's redelijk onverwacht zijn."
"En je dronken kung-fu stijl werkt natuurlijk beter"
"Ik ben zelf volkomen clean, heb nog nooit drugs gebruikt, maar ik ken het gevoel zelf wel, ook al weet ik me als het er op aankomt wel te beheersen. Mijn tip is zoek iets waar je je agressie in kwijt kan, agressie is een vorm van haat die ook belangrijk is in je zelfontwikkeling vind ik. Wie niet kan haten kan ook niet liefhebben. Koop een bokszak of sla van mijn part tegen een stuk hout als je je agressie kwijt moet."
"Hehe, naar de kroeg gaan en alleen maar gratis glazen water drinken is ook wel gaaf!"
"De Politie is je beste vriend, je wordt netjes weggebracht in een mooi busje. Waar een luxe hotelkamer staat te wachten, helemaal gratis en voor jou alleen!"