#1
Ik zeg niet dat er geen politie zou moeten zijn want ze doen ook goede dingen (het is niet veel maar er moet toch wel iets zijn). Maar toch moet ik er niets van hebben en haat ik ze als de pest. De meeste onder ons zijn namelijk drug-gebruikers en drugs zijn tegen de wet m.a.w. ze zullen er alles voor doen om te vermijden dat wij aan spul komen en het gebruiken (of verkopen). En trouwens politie in Antwerpen zijn bijna allemaal wijsneuzen en racisten waar ik een hekel aan heb
POLITIE 
POLITIE 
