Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsf*ck de (.........) politie

f*ck de (.........) politie

138 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zeg niet dat er geen politie zou moeten zijn want ze doen ook goede dingen (het is niet veel maar er moet toch wel iets zijn). Maar toch moet ik er niets van hebben en haat ik ze als de pest. De meeste onder ons zijn namelijk drug-gebruikers en drugs zijn tegen de wet m.a.w. ze zullen er alles voor doen om te vermijden dat wij aan spul komen en het gebruiken (of verkopen). En trouwens politie in Antwerpen zijn bijna allemaal wijsneuzen en racisten waar ik een hekel aan heb :kots: POLITIE :kots:
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#2
De politie is stom.

Helaas kan ik geen goed voorbeeld geven omdat ik bang ben dat er iemand van de politie meeleest en mij herkend. :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Politie is niet stom. Politie is pas stom als ze hun werk niet goed uitvoeren. En aangezien het in Nederland de politie allemaal redelijk goed afgaat, kan je de politie niet echt iets kwalijk nemen.

Dan ben je het niet eens met de wetten, maar daar heeft de politie niets mee te maken.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja zit wel iets in
maar wij nederlanders vinden het fijner om het op de persoon zelf te spelen :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
drukslover zei:
ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen
Klik om te vergroten...
Dus? En dan vragen ze of je even je joint wilt uitmaken (mits er overlast was) en anders vragen ze of je het niet in hun gezicht wilt uitblazen. Moet toch mee te leven zijn.
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier vragen ze om juist WEL in hun gezicht te blazen, "om te zien wat je aan het roken bent".. Jah ... zal wel :P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet je voor de gein eens in een auto stappen, dan zie je fietsers zonder licht bijna helemaal niet.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben het zoiezo met veel wetten niet eens, maar veel straatpolitie leeft sommige van die wetten tot op het kinderachtige na.

Veel agenten leven in een soort roes met een superego ofzo, ik moet er niets van hebben te veel slechte ervaringen mee gehad.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik kan ook wel een paar voorbeelden geven
maar mijn punt blijft
zolang de politie handelt via de wetten (ook al nog zo kinderachtig)
dat zijn ze in mijn ogen corect bezig (uiteindelijk dan)
maar ik word ook echt wel naar als ik dan word aangehouden voor geen licht voeren :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
1 ding, ook bij de politie kennen ze het woord 'vriendjespolitiek'
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Emo zei:
ja ik kan ook wel een paar voorbeelden geven
maar mijn punt blijft
zolang de politie handelt via de wetten (ook al nog zo kinderachtig)
dat zijn ze in mijn ogen corect bezig (uiteindelijk dan)
maar ik word ook echt wel naar als ik dan word aangehouden voor geen licht voeren :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Toen ik fietste dacht ik ook altijd van wat maakt het uit zonder licht te rijden. Nu ik scooter rijd kijk ik daar HEEL anders tegenaan. Door een vizier van een helm zie je al slechter. Is het vizier vies (9 van de 10 keer) zie je ook slecht. Regent het is het al helemaal een ramp. Ik heb 2 maanden geleden een fietser aangereden die ik gewoon niet voor me zag rijden. Dit komt gewoon door geen licht (en hij had ook geen reflector meer). Ook vaak dat je op het laatste moment pas fietsers ziet. Tip die ik kan geven: LICHT AAN!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Moet je voor de gein eens in een auto stappen, dan zie je fietsers zonder licht bijna helemaal niet.
Klik om te vergroten...
juist daarom is t van belang dat de fietser flexibel is!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mja, licht moet je wel gewoon aanhebben ja...
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zorg ook meestal wel dat ik licht op mijn fiets heb, maar het is nu al een aantal keer KAPOTGETRAPT door vandalen toen mijn fiets in de stad stond. Tja - dan moet in mijn ogen de politie die vandalen hard aanpakken in plaats van de 'slachtoffers' die dan zonder licht fietsen, omdat het gesloopt is.

Ik ben nu maar overgestapt op van de kleine losse lampjes, maar die moet je dus ook niet vergeten van je fiets te halen, dan ben je ze kwijt! :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tja, en voor dat soort problemen heeft de politie niet altijd begrip! Zonde zonde zonde...
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik fiets altijd zonder licht :smilingimp:
ik weet dat het slecht is en dat ik ook andere mensen in gevaar er mee breng
maar mijn licht doet het nu niet en kben gewoon weg te lui om er ook maar iets aan te gaan doen
of om hem naar de fietsenmaker te brengen
luiheid :rolleyes:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Miss-Behaviour zei:
Ik zorg ook meestal wel dat ik licht op mijn fiets heb, maar het is nu al een aantal keer KAPOTGETRAPT door vandalen toen mijn fiets in de stad stond. Tja - dan moet in mijn ogen de politie die vandalen hard aanpakken in plaats van de 'slachtoffers' die dan zonder licht fietsen, omdat het gesloopt is.

Ik ben nu maar overgestapt op van de kleine losse lampjes, maar die moet je dus ook niet vergeten van je fiets te halen, dan ben je ze kwijt! :confused:
Klik om te vergroten...
Je moet het niet voor de politie doen maar voorjezelf :wink: Ik onderschatte het zelf ook altijd in. Maar mocht ik nu nog wel eens fietsen staat altijd mijn licht aan.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Emo zei:
ik fiets altijd zonder licht :smilingimp:
ik weet dat het slecht is en dat ik ook andere mensen in gevaar er mee breng
maar mijn licht doet het nu niet en kben gewoon weg te lui om er ook maar iets aan te gaan doen
of om hem naar de fietsenmaker te brengen
luiheid :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja en weet je wat balen is? Dat als ik langs kom tuffen in mn autootje en ik jou omver rijdt dat ik nog de grote foute ben ook. En das klote. Iedereen moet t voor zichzelf weten wat ie doet maar dit is gewoon totaal niet eerlijk.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat is helemaal waar. dat is echt de meest debiele regel....
was laatst een maatje van mij, die in zn autotje reed, er kwamen een aantal scholieren zijn richting in rijden die de aan het kloten waren, toen is het meisje dat aan de buitenkant fietste van haar fiets geknikkerd, voor de 16 inch wielen van zn auto. en hij had schuld omdat hij had moeten zien dat de fietsers aan het kloten waren en daar goed op had moeten reageren..... zoals wat??? zn auto in de berm parkeren verdomme? :angry:
fietsers zijn sowieso lastig.... wacht maar tot je n keer iets rijdt met n motor. kmerk zelf ook dat als k op de fiets stap dat k ook scheit aan heb eigenlijk, is niet goed. maarja
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja, ach vertel die gasten uberhaupt iets....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."