Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"K'zit momenteel met examens en het wordt me echt te veel... heeft leren onder speed enige invloed hierop? Kwestie van allert te blijven en me goed te kunnen concentreren?? Bedankt, flasher"
"Pak allemaal een pilletje, ga gezellig in de zetel zitten en een babbeltje doen. Zorg voor genoeg frisdrank en sigaretten, mss wat weed als je dat leuk vindt Of je kan uitgaan ofzo, je zal je zowiezo wel amuseren!"
"Kan iemand me misschien de directe link geven naar het artikel? Want die vermeld staat in de openingspost brengt me er niet... Is interessant voor aan een paar mensen te laten lezen"
"Yups, ik heb dit nog maar een keer of twee gedaan. Met een overschotje. Mooi in een lijn leggen, lijntje aan je sigaret likken en je saffie er over rollen. Zo blijft de coke er aan plakken zonder teveel moeite. Veel voel je er niet van... dus ja eigenlijk pure verspilling"
"Moet echt bere rot zijn voor je, ik beeld me het gevoel in van "man, ik heb zin in een blowtje" maal 100.000. En ik geef need^weed groot gelijk, toen een nonkel van me van de hero probeerde af te blijven was'ie constant bij familie en (de juiste) vrienden. Mensen die je doodgraag ziet zijn een grote stimulans om er af te blijven. Als je vriendje ook dikwijls aan de pijp hangt is het natuurlijk geen goei idee om er dag en nacht bij rond te hangen Nieuwe toffe dingen proberen (daarom geen drugs) en probere nieuwe mensen lere kennen, vrienden heb je tenslotte nooit genoeg. Ga eens dansen ofzo, salsa of jazz of hiphop of whatever (ik zeg maar wat). Of ga thaiboksen, daar kan je je wel stevig afreageren. Iets zoeken wat echt bij je past en je graag doet. Ik bedoel maar dat je echt je hoofd moet verzetten en hoe minder kans je krijgt om aan crack te denken, hoe beter. Hang on"
"Hey landgenoot. Hoe komt het dat coke verslavender is dan XTC? Tjah, daar kan ik niet op antwoorden. Maar ik kan je wel zeggen dat ik net hetzelfde heb. Hoewel ik weinig gebruik heb ik toch altijd zin als ik er aan moet denken en k'denk er vrij veel aan zelfs. Ge moet den TV maar opzette of ge ziet der ene snitse. Het mooi in een lijntje leggen is ook al zo plezant he Achja, ik ben er van overtuigd adat andere gebruikers hier je best een wetenschappelijke verklaring kunnen geven waarom C verslavender is dan bolle. Ik vind zelf het effect van XTC beter dan die van C, alleen al omdat het langer duurt en ook nog eens veel goedkoper is. Maar toch zeg ik nooit nee tegen een lijntje Wel opletten he meid dat je niet teveel gaat gebruiken, idenk effe aan je kinderen als je er hebt. Ik zou me echt verloren voelen moest mijn moeder aan de coke zou zitten."
"Das volkomen normaal, heb je geen tic gekregen zoals het trillen van je been als je stilzit of het spelen met je tong ofzo? Dat beetje hyper zijn is goed, ga zo maar eens naar een feestje Gewoonlijk heb ik ook een enorme drang naarsigaretten en bier"
"Iedereen bedankt voor het beantwoorde van mijn vragen. En k'zal idd met mate snuiven => t'is niet de bedoeling om dit iedere week te doen Verder hoop ik echt op een toffe ervaring... ik laat jullie nog wel weten hoe het was!"
"Dit topic helemaal uit het oog verloren en die eerste keer pep viel toen reuzegoed mee, je kan lekker geconcentreerd met iets bezig zijn zonder moe te worden terwijl ik van coke voortdurend met iets anders moet bezig zijn. Zonet nog een keer een lijntje binnen gehaald zo'n 5 minuten geleden, t'is al effe geleden dat ik het nog gedaan had en kwam die kerel tegen die al eens aan me verpatst had dusja... en kga niks speciaals doen ofzo maar zo eens een nachtje door thuis filmpies kijken en wat gamen kan ook wel eens fijn zijn he Was trouwens al vergeten hoe hard dat gvd prikt in je neus"
"Mja, der zit ni alleen MDMA in eh? Kunne die andere stoffen ni overtijd gaan, want heb geen zin om kei hard scheef te gaan :P Anyhow, aangezien MDMA zo lang goed blijft kan'k dien hoop wel effe late ligge zonder er aan te komen... hopelijk"