Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dags zei:
Kijk het is moeilijk om tegen pedo'ste zijn aangezien dze mensen hier niet voor kiezen, het is een aangeboren afwijking!!!!!

Maar deze mensen moeten wle beseffen dat wat zij willen uit dne boze is en elk van deze personen die zich door zijn gevoelens laat verleiden moet levenslang worden behandeld en uit de maatschappij wordn gehaald.

Ik ben niet tegen mensen die pedo zijn omdat ze er geen flikker aan kunnen doen, ik ben wel heel erg tegen pedo's die toegeven aan hun verlangens.
Klik om te vergroten...

Geboren afwijking of niet. Afschieten dat gore volk. Je hebt gewoon met je tengels van een klein kind af te blijven. Als dat volk zich hier ooit laat zien :angry:
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Ik ben bang dat ze die steun heus wel krijgen. Hun zijn helaas niet de enige pedo's in dit land. Als alle pedo's tekenen dan zijn ze binnen :(
Klik om te vergroten...
Nou ik dacht het dus even van niet blijkt uit een onderzoek onder pedofiellen dat 90% van de gevraagde pedo's tegen de partij zijn en er niet op gaan stemmen! :openmouth:
Als zelfs de pedo's in dit land tegen die partij zijn dan maak ik mij eerlijkgezegt geen zorgen die zullen de kamer niet in komen en al zouden ze dat wel komen zal dan echt wel blijven bij 1 zetel .
Dan krijg je het zelfde als met jan maat en zijn partij die wordt dan gewoon genegeert.
ik maak mij er geen zorgen over. :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb je een bron thunder? ben erg benieuwd. Ik had er nog niet van gehoord. Kwil het wel ff lezen.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haze zei:
Dags zei:
Kijk het is moeilijk om tegen pedo'ste zijn aangezien dze mensen hier niet voor kiezen, het is een aangeboren afwijking!!!!!

Maar deze mensen moeten wle beseffen dat wat zij willen uit dne boze is en elk van deze personen die zich door zijn gevoelens laat verleiden moet levenslang worden behandeld en uit de maatschappij wordn gehaald.

Ik ben niet tegen mensen die pedo zijn omdat ze er geen flikker aan kunnen doen, ik ben wel heel erg tegen pedo's die toegeven aan hun verlangens.
Klik om te vergroten...

Geboren afwijking of niet. Afschieten dat gore volk. Je hebt gewoon met je tengels van een klein kind af te blijven. Als dat volk zich hier ooit laat zien :angry:
Klik om te vergroten...

Haze, het zijn mensen als jou die ervoor zorgen dat pedo's geen hulp zoeken maar het opkroppen en uiteindelijk doorslaan. Hetzelfde geldt voor de reactie van Mindtravel.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
WAT???
je word echt niet als pedo geboren hoor , dit is iets heel anders als homo zijn....

het zijn meestal mensen die een relatie niet aankunnen , ze voelen zich dan bedreigd en kunnen niet op tegen de eigen wil en wijsheid van een vrouw.
de kinderen zijn lekker weerloos , thats it.
niks genetisch bepaald hoor volgens mij is dat echt onzin.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bullshit spacekonijn!

Homo worden aangeboren met een sexuele drang naar eenzelfde geslacht.
Seksslaven worden aangeboren met een sexuele drang naar onderdrukking.
Pedo's worden aangeboren met een sexuele drang naar kinderen.

Zo kan ik een heel lijsje maken. Er zijn genoeg mensen met een eigenzinnige sexuele drang. Er zijn zelfs mensen die sexuele drang hebben naar teddybears! Kijk maar eens rond op internet, je komt de gekste dingen tegen.

Meestal zijn pedo's hele normale mensen in hun dagelijkse leven, maar hebben ze nu eenmaal een sexuele drang die niet past in onze maatschappij.

O ja, die capslock letters van jou zijn foking irri.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baukereg heeft hard gelijk.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pedofielen zijn mensen met een afwijkende seksuele voorkeur. Net zoals homo's en biseksuelen. Ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar het is een afwijking van het gemiddelde. De meeste mensen zijn heteroseksueel. Maar het verschil is, pedofilie kan je alleen uitvoeren tegen de wet in. Om voor mij zeer begrijpelijke redenen.
Ik geloof ook best dat er heel veel pedofielen zijn. Ik denk ook dat de meeste pedofielen weten dat het verkeerd is en er nooit aan toe zullen geven. Maar dat er maar weinig zijn die aan wie dan ook toegeven dat ze gevoelens voor kleine kinderen hebben is toch redelijk vreemd. En sinds het om seksuele voorkeur gaat en dus geen psychische stoornis is (ervanuit gaande dat homoseksualiteit ook geen psychische stoornis is.)
Dus er zijn denk ik maar heel weinig pedofielen die dus wel vuilakken zijn en iemand anders pijn willen doen door hun seksuele wil door te drijven (het klopt misschien niet helemaal, maar zie het zoals veel hetero's die vast wel een willekeurig vreemd meisje willen neuken, maar er uiteraard niet iemand voor gaat verkrachten omdat dit gewoon fout is). Oftewel de pedofielen die het uitvoeren zijn net zo erg als verkrachters, en kunnen ook opgesloten worden en al. Maar als er zoals hier gereageerd word en dan bedoel ik dingen als pedofielen moeten dood en wat dan ook. Denk dan eens na en denk dat een normale heteroseksueel of homoseksueel ook niemand kwaad doet, en dus een normale pedoseksueel ook niet. Jullie zijn dezelfde mensen als degenen die homo's in elkaar sloegen en nariepen toen het nog niet geaccepteerd was dat het gewoon zo is. Of misschien zijn de mensen die deze uitlatingen hier hebben gedaan zo stupide dat ze nog steeds homo's raar vinden. Haha stik er maar in dan :wave:

edit: was voor spacekonijn's post begonnen, door baukereg's terechte afkeuring van die opmerkingen van mensen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pedofilie is een psychische stoornis. Dit werd vertelt door een psycholoog op tv nav de ophef omtrent de pedopartij. Pedofielen willen zich graag in het rijtje plaatsen van homofilie, bisexueel. Maar dit is een aangeboren "ding" en pedofilie is een psychische stoornis en staat in hetzelfde rijtje als, fetisjisme, transvestitisme, voyeurisme, exhibitionisme, masochisme en sadisme.

kijk ook eens hier en hierstaan nog meer sexuele stoornissen waaronder ook weer pedofiel/pedosexueel.

Het is zoals het is en niet zoals we zelf denken wat het is (@baukereg, intoxaceted)
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#10
pedofilie is zoals necrofilie en homofilie,


aangeboren afwijking,

nog zo'n site's :

www.meisjesforum.net (ongelooflijk! een kerel post een video van een 19 jarige vrouw, en hij krijgt te horen dat ze te oud is voor hun forum:openmouth: en dat ze haar bh moet aanhouden!!! gestoorde mensen)

www.playtoymagazine.com legale pedofilie netwerk van amerika!


gestoorde mensen,

hoewel ik wel moet zeggen dat ik necrofilie eerder intressant vind!(wat de drijfsfeer is van die mensen om zo'n daden te verrichten)

maar pedofilie is zwaar gestoord!
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het erg ver gaan dat hier pedofielen vergeleken met homoseksuelen. En dat het gepresenteerd wordt als aangeboren afwijking.
Als dat zo zou zijn, dan hebben alle kinderen van mensen, die pedofiel zijn, of later homoseksueel blijken te zijn (maakt niet uit op welke leeftijd), een kans om pedofiel of homoseksueel te zijn. Weet je dan wel niet hoeveel potentiele pedofielen en homoseksuelen er rond lopen!? Aangeboren afwijking geef je namelijk door aan je kinderen.

Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis. Niets meer en niets minder.
Het is absoluut niet te vergelijken met homoseksuelen. Ik vind dat ook om heel eerlijk te zijn een walgelijke vergelijking.
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat is nederland toch een vrij land!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Play_bunny zei:
Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis.
Klik om te vergroten...

Nee, een sexuele voorkeur die niet door het merendeel van de maatschappij aanvaard wordt.
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Play_bunny zei:
Ik vind het erg ver gaan dat hier pedofielen vergeleken met homoseksuelen. En dat het gepresenteerd wordt als aangeboren afwijking.
Als dat zo zou zijn, dan hebben alle kinderen van mensen, die pedofiel zijn, of later homoseksueel blijken te zijn (maakt niet uit op welke leeftijd), een kans om pedofiel of homoseksueel te zijn. Weet je dan wel niet hoeveel potentiele pedofielen en homoseksuelen er rond lopen!? Aangeboren afwijking geef je namelijk door aan je kinderen.

Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis. Niets meer en niets minder.
Het is absoluut niet te vergelijken met homoseksuelen. Ik vind dat ook om heel eerlijk te zijn een walgelijke vergelijking.
Klik om te vergroten...


ja je hebt wel gelijk!
excuses hiervoor,

want pedofilie is vele malen erger dan homofilie(dat stilletjes aan meer en meer aanvaard word!)
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Solidius zei:
Play_bunny zei:
Pedofilie is, zoals caatje al zei een psychische stoornis.
Klik om te vergroten...

Nee, een sexuele voorkeur die niet door het merendeel van de maatschappij aanvaard wordt.
Klik om te vergroten...
amen

het is verglijkbaar met geloof je hebt de extremisten en degenen die er goed mee om kunnen gaan
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#16
damn, dat vind ik wel wat hoor.. om zo te zeggen dat pedofolie een psychische stoornis is. Wie bepaalt wat een stoornis is, als ik mocht bepalen wat een psychische stoornis was, dan was iedereen van de vvd het en de cda niet te vergeten. En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waterpijp zei:
En eigenlijk.... me pa zegt wel es: iedere volwassene met kinderen is een soort van pedofiel. ja toch? :confused:
Klik om te vergroten...
iedere oudere met relatie met een kind ja.
maar het hoeft niet eens volwasenne te zijn.
als een 17 en 18 jarige een relatie hebben word er ook van pedofilie gesproken
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dood aan de Pedo's
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Baukereg zei:
Bullshit spacekonijn!

Homo worden aangeboren met een sexuele drang naar eenzelfde geslacht.
Seksslaven worden aangeboren met een sexuele drang naar onderdrukking.
Pedo's worden aangeboren met een sexuele drang naar kinderen.

Zo kan ik een heel lijsje maken. Er zijn genoeg mensen met een eigenzinnige sexuele drang. Er zijn zelfs mensen die sexuele drang hebben naar teddybears! Kijk maar eens rond op internet, je komt de gekste dingen tegen.

Meestal zijn pedo's hele normale mensen in hun dagelijkse leven, maar hebben ze nu eenmaal een sexuele drang die niet past in onze maatschappij.

O ja, die capslock letters van jou zijn foking irri.
Klik om te vergroten...

Alleen met die laatste zin ben ik het eens.

Maar luister vriend, dat jij in die sprookjes gelooft maakt niet uit, maar als je wil dat andere mensen in die onzin geloven zou je toch echt even met bewijzen aan moeten komen. Dan heb ik het dus over wetenschappelijk onderzoek wat is gedaan en wat daar de uitkomst van is. Want zelfs bij homofilie hebben ze nog niet voor 100% weten te bewijzen dat dat echt een genetisch bepaalde eigenschap is. Er zijn dergelijke indicaties, maar ze kunnen bijvoorbeeld nog niet bij een baby zien of die homo gaat worden. Oftewel: de wetenschap gokt maar wat in de rondte. Hier maken freaks dan weer misbruik van om hun ziekte als iets menselijks te kunnen bestempelen.

Geloof me: op kleine kinderen geilen als volwassene is NIET MENSELIJK. Dat is niet de bedoeling geweest van moeder natuur, God, Allah, of wie dan ook. Onze volksvertegenwoordiging mag van mij dus ook niet uit dat soort mensen bestaan.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kijk het is moeilijk om tegen pedo'ste zijn aangezien dze mensen hier niet voor kiezen, het is een aangeboren afwijking!!!!!

Maar deze mensen moeten wle beseffen dat wat zij willen uit dne boze is en elk van deze personen die zich door zijn gevoelens laat verleiden moet levenslang worden behandeld en uit de maatschappij wordn gehaald.

Ik ben niet tegen mensen die pedo zijn omdat ze er geen flikker aan kunnen doen, ik ben wel heel erg tegen pedo's die toegeven aan hun verlangens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."