#1
Dags zei:Kijk het is moeilijk om tegen pedo'ste zijn aangezien dze mensen hier niet voor kiezen, het is een aangeboren afwijking!!!!!
Maar deze mensen moeten wle beseffen dat wat zij willen uit dne boze is en elk van deze personen die zich door zijn gevoelens laat verleiden moet levenslang worden behandeld en uit de maatschappij wordn gehaald.
Ik ben niet tegen mensen die pedo zijn omdat ze er geen flikker aan kunnen doen, ik ben wel heel erg tegen pedo's die toegeven aan hun verlangens.
Geboren afwijking of niet. Afschieten dat gore volk. Je hebt gewoon met je tengels van een klein kind af te blijven. Als dat volk zich hier ooit laat zien
