Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
Actie pedopartij levert één handtekening op

Uitgegeven: 30 juli 2006 12:36
AMSTERDAM - Een wervingsactie van de Partij Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD) heeft zaterdag in winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht één handtekening opgeleverd. Twee andere mensen overwegen de pedofielenpartij te steunen, zegt voorzitter Marthijn Uittenbogaard zondag. Drie leden van de partij zijn volgens hem met ongeveer honderd mensen in gesprek geweest.

De PNVD hoopt in alle negentien kiesdistricten minimaal dertig handtekeningen op te halen. De 570 handtekeningen zijn een vereiste om in het hele land te mogen deelnemen aan de Tweede-Kamerverkiezingen op 22 november.

De partij had uit voorzorg niet bekendgemaakt in welke stad zij zaterdag de straat op ging, maar volgens Uittenbogaard hebben zich tijdens de twee uur durende wervingsactie geen problemen voorgedaan. "De reacties vielen mee. Niemand heeft ons uitgescholden."

In de hoop meer handtekeningen te verzamelen, gaat de partij in elk geval haar website aanpassen. Daar komt prominenter te staan dat de PNVD steun zoekt, zegt Uittenbogaard. De partij overweegt daarnaast bij mensen thuis langs te gaan. "Wij stonden nu in het openbaar en de meeste mensen kijken dan niet naar je."
D
DagsLid
das 1 handtekening te veel
K
KimLid
Vast een zeker een lokaale zwerver :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
Die lui worden wel steeds populairder!! :`)

Laat ze maar lekker. Net of ze ooit toegelaten worden.
R
RandomDude123Lid
Ja ja, dit is nog maar het begin. Volgende week hebben ze twee handtekeningen, dan naar 4, en voor je het weet.... :P
F
FlasherLid
Als Belg weet ik nougabolle van de Nederlandse politiek... een partij waarvan een lid beschuldigd is van pedofilie of wat?
J
JewCookieLid
Flasher zei:
Als Belg weet ik nougabolle van de Nederlandse politiek... een partij waarvan een lid beschuldigd is van pedofilie of wat?
Klik om te vergroten...

nee, de gehele partij is pedofiel. ze willen de wetten naar hun wensen aanpassen.
K
KimLid
F
FlasherLid
Heb wikipedia er eens op nagecheckt en euh... s'gewoon ni normaal. Zoiets kan alleen in Nederland he :)
c
caatjeLid
Ik ben bang dat ze die steun heus wel krijgen. Hun zijn helaas niet de enige pedo's in dit land. Als alle pedo's tekenen dan zijn ze binnen :(
R
RandomDude123Lid
Flasher zei:
Heb wikipedia er eens op nagecheckt en euh... s'gewoon ni normaal. Zoiets kan alleen in Nederland he :)
Klik om te vergroten...

Ik zou het eerder in België verwachten, daar zijn meer zaken m.b.t. pedofilie in het nieuws dan hier. :)
O
Osi`Lid
Baukereg zei:
Flasher zei:
Klik om te vergroten...

Ik zou het eerder in België verwachten, daar zijn meer zaken m.b.t. pedofilie in het nieuws dan hier. :)
Klik om te vergroten...
Bwah, laatste tijd niet meer gehoord, alhoewel het wel bekend is dat ons belgenlandje een pedoparadijs is, maarja ('t gevang hé ...)
Nu gaat dat overwaaien naar nederland als de partij ook echt een partij wordt :mrgreen:

ma bon, zoiets is niet grappig hoor. Pedo's zijn niet gewenst!
M
MindtravelLid
doodschieten dat volk... littekening geven i.p.v. handtekening
R
RandomDude123Lid
Mindtravel zei:
doodschieten dat volk... littekening geven i.p.v. handtekening
Klik om te vergroten...

uh... :confused:
F
FlasherLid
Osi` zei:
alhoewel het wel bekend is dat ons belgenlandje een pedoparadijs is, maarja ('t gevang hé ...)
Klik om te vergroten...
Ik ben eigelijk van mening dat men zulke mensen niet simpelweg achter tralies moet stoppen. Ze komen vroeger vrij dan moordenaars terwijl hun daden levenslage trauma's nalaten bij hun slachtoffers... en als ze vrijkomen gaan ze gewoon lekker door want ze hebben een hele tijd zonder gezeten.

Mij lijkt het dat pedofilie een hersenstoornis is dat behandelt moet worden. Want puur genetisch gezien heeft het voor een mens geen nut om zich aangetrokken te voelen tot een onrijpe soortgenoot aangezien uit die sexuele betrekking geen jongen kunnen voortkomen. Alles heeft een reden waarvan je de oorzaak in de natuur kunt zoeken.

Eigenlijk zou je homofilie dan ook als een hersenstoornis kunnen zien maar daar ga ik me niet over uitlaten :mrgreen: If you're gay, that's owkay! Zolang je partner maar boven de wettelijke leeftijdsgrens ligt
L
LanaLid
Als ik op straat tijdens zo´n wervingsactie zou zien dat iemand z´n handtekening aan die partij geeft, ga ´k ´m echt het leven zuur maken. Die volg ik tot z´n huis en dat klad ik helemaal onder met ´hier woont een gore pedo´.
Kijken of z´n buren het ook kunnen waarderen.
D
DagsLid
Kijk het is moeilijk om tegen pedo'ste zijn aangezien dze mensen hier niet voor kiezen, het is een aangeboren afwijking!!!!!

Maar deze mensen moeten wle beseffen dat wat zij willen uit dne boze is en elk van deze personen die zich door zijn gevoelens laat verleiden moet levenslang worden behandeld en uit de maatschappij wordn gehaald.

Ik ben niet tegen mensen die pedo zijn omdat ze er geen flikker aan kunnen doen, ik ben wel heel erg tegen pedo's die toegeven aan hun verlangens.
H
HazeLid
Dags zei:
Kijk het is moeilijk om tegen pedo'ste zijn aangezien dze mensen hier niet voor kiezen, het is een aangeboren afwijking!!!!!

Maar deze mensen moeten wle beseffen dat wat zij willen uit dne boze is en elk van deze personen die zich door zijn gevoelens laat verleiden moet levenslang worden behandeld en uit de maatschappij wordn gehaald.

Ik ben niet tegen mensen die pedo zijn omdat ze er geen flikker aan kunnen doen, ik ben wel heel erg tegen pedo's die toegeven aan hun verlangens.
Klik om te vergroten...

Geboren afwijking of niet. Afschieten dat gore volk. Je hebt gewoon met je tengels van een klein kind af te blijven. Als dat volk zich hier ooit laat zien :angry:
T
ThunderBunnyLid
caatje zei:
Ik ben bang dat ze die steun heus wel krijgen. Hun zijn helaas niet de enige pedo's in dit land. Als alle pedo's tekenen dan zijn ze binnen :(
Klik om te vergroten...
Nou ik dacht het dus even van niet blijkt uit een onderzoek onder pedofiellen dat 90% van de gevraagde pedo's tegen de partij zijn en er niet op gaan stemmen! :openmouth:
Als zelfs de pedo's in dit land tegen die partij zijn dan maak ik mij eerlijkgezegt geen zorgen die zullen de kamer niet in komen en al zouden ze dat wel komen zal dan echt wel blijven bij 1 zetel .
Dan krijg je het zelfde als met jan maat en zijn partij die wordt dan gewoon genegeert.
ik maak mij er geen zorgen over. :wave:
K
KimLid
Als ze heir ooit een keer komen in ons moooie dorp dan lezen jullie dat d evolgdde dag wel in de krant :grin: of op SBS show nieuws hahaha

want dat zal een flinke rel worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."