Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsActie pedopartij levert één handtekening op

Actie pedopartij levert één handtekening op

109 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
Als ze heir ooit een keer komen in ons moooie dorp dan lezen jullie dat d evolgdde dag wel in de krant :grin: of op SBS show nieuws hahaha

want dat zal een flinke rel worden.
z
zommesLid
ThunderBunny zei:
Nou nou wat een onzin wordt hier weer allemaal gepost dit topic kan zo naar het onzin gedeelte.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het duidelijker is als je dat in schuingedrukte letters onder je eigen verhaal zet. Nu denken mensen dat het over de voorgaande posts gaat.
M
Mindless1985Lid
zommes zei:
ThunderBunny zei:
Nou nou wat een onzin wordt hier weer allemaal gepost dit topic kan zo naar het onzin gedeelte.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het duidelijker is als je dat in schuingedrukte letters onder je eigen verhaal zet. Nu denken mensen dat het over de voorgaande posts gaat.
Klik om te vergroten...

Dit is niet echt discussiëren he :wink: Natuurlijk moeten mannen(/vrouwen) die kleine kinderen misbruiken naar de gevangenis, maar ik ben het er ook mee eens dat mensen die dat soort gevoelens hebben, gewoon een probleem hebben, of dat nu door een geestelijke stoornis of gewoon willekeurig is, ze moeten er aan geholpen worden. Ik denk dat deze mensen het heel moeilijk met zichzelf hebben, en ik hoop dat ze daar gewoon hulp voor kunnen krijgen.
z
zommesLid
Dzy zei:
Dit is niet echt discussiëren he :wink: Natuurlijk moeten mannen(/vrouwen) die kleine kinderen misbruiken naar de gevangenis, maar ik ben het er ook mee eens dat mensen die dat soort gevoelens hebben, gewoon een probleem hebben, of dat nu door een geestelijke stoornis of gewoon willekeurig is, ze moeten er aan geholpen worden. Ik denk dat deze mensen het heel moeilijk met zichzelf hebben, en ik hoop dat ze daar gewoon hulp voor kunnen krijgen.
Klik om te vergroten...

Ik vond 'm wel grappig :wink:

Maar je hebt gelijk, ze hoeven ook niet naar de gevangenis als ze die behoefte hebben. Maar ze moeten wel behandeld worden en als ziek beschouwd worden, helaas pindakaas, maar dat is nou eenmaal zo.

Niet zo van: Het is aangeboren, dus laat die mensen. Ik geloof er ook helemaal niks van dat het aangeboren is, totdat er harde feiten komen.
B
BacingsPenLid
zommes zei:
SpacingBen zei:
Een echte oplossing voor dit probleem zie ik niet, gezien het feit dat pedofilie ook bij andere diersoorten voorkomt dan de mens( pedofilie lijkt niet voorkomen te kunnen worden)... Het grote verschil tussen andere dieren en de mens, is dat wij pedofiel zouden kunnen zijn/worden met een bewustzijn, en daarom is het per direct slecht?

Seks willen met kinderen (vanaf 12 zoals die partij wil) vind ik niet kwaad/slecht opzich, soms zijn meisjes al volledig lichamelijk ontwikkeld op hun 14e...(zoals eerder al gezegd...) Maar ook daadwerkelijk seks hebben met iemand onder de 16 vind ik een grote misdaad, en zo iemand mag wat mijn part de doodstraf krijgen...Niet omdat hij zo fout is, enkel en alleen om de meisjes onder de 16 te willen/kunnen beschermen (jongetjes zijn nauwelijks slachtoffer of?) ...
Klik om te vergroten...

Ik heb van Intoxicated geleerd dat ik niet meer zo moet gaan flippen. Dus ik hou me in.

Pedofilie is een psychische stoornis, sinds wanneer hebben dieren een psyche? Natuurlijk zie je weleens een volwassen hond tegen een puppy aan rijden, maar dat is toch geen pedofilie. Dan zou dat hele geslijm over die "niet-praktiserende" pedofielen niet meer opgaan. Dus dat het bij dieren voorkomt is bullshit.

Jongetjes zijn amper slachtoffer? Heb je ooit van de Katholieke Kerk gehoord? Daar komt meer praktiserende pedofilie voor dan in heel belgie ooit is voorgekomen en het zijn alleen maar jongetjes die slachtoffer zijn.

Pedofielen vallen NIET op meisjes die volledig lichamelijk ontwikkeld zijn, zoek aub even de definitie van pedofilie op. Ze vallen op pre-puberale meisjes.

Daadwerkelijk sex hebben met iemand onder de 16 is een misdaad? De doodstraf? Wat bedoel je hier mee? Toen ik 18 was, had ik een meisje van 15, wij hebben sex gehad. Neem van me aan dat zij dit echt niet vervelend heeft ervaren.
Klik om te vergroten...

ok, voor ik hier verder op inga, wat versta jij onder de "psyche'' ?
P
Play_bunnyLid
ThunderBunny zei:
Pedofielie is aangeboren!
Klik om te vergroten...

Hoezo is het aangeboren? Gevoelens zijn nog steeds iets wat je ontwikkeld in de loop van je leven. Ieder mens wordt in feite als een blanco blaadje geboren, en door dingen die je leert en meemaakt ontwikkel je gevoelens. De basisgevoelens heb je wel, een kind reageert altijd op pijn. Van je ouders leer je wat liefde is en leer je hoe je liefdesgevoelens uit enzo. Dat weet een kind van nature niet.
z
zommesLid
Play_bunny zei:
ThunderBunny zei:
Pedofielie is aangeboren!
Klik om te vergroten...

Hoezo is het aangeboren? Gevoelens zijn nog steeds iets wat je ontwikkeld in de loop van je leven. Ieder mens wordt in feite als een blanco blaadje geboren, en door dingen die je leert en meemaakt ontwikkel je gevoelens. De basisgevoelens heb je wel, een kind reageert altijd op pijn. Van je ouders leer je wat liefde is en leer je hoe je liefdesgevoelens uit enzo. Dat weet een kind van nature niet.
Klik om te vergroten...

Juist.
z
zommesLid
Zijn er nu nog mensen die denken dat het een aangeboren eigenschap is en dat we dus later bij een nog ongeboren baby kunnen gaan aantonen wat voor zieke geslachtsdrift deze gaat krijgen?

Zo ja: kunnen jullie dan a.u.b met bewijzen komen en deze mij laten zien, ik kan het namelijk nergens vinden en het zou een hoop schelen als dat soort sprookjes de wereld uit zijn.
M
Mindless1985Lid
Hoe zou het anders komen? Door invloed van je omgeving? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.. en om te vragen om bewijzen is ook zo nutteloos, er is geen bewijs voor, maar ook niet tegen. Bewijs maar eens dat het niet zo is!

Ik weet niet hoe het komt, het kan me ook niet echt veel schelen, maar het blijft een beetje gissen naar de reden, en bewijzen kan geen van beide kanten.
z
zommesLid
Dzy zei:
Hoe zou het anders komen? Door invloed van je omgeving? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk.. en om te vragen om bewijzen is ook zo nutteloos, er is geen bewijs voor, maar ook niet tegen. Bewijs maar eens dat het niet zo is!

Ik weet niet hoe het komt, het kan me ook niet echt veel schelen, maar het blijft een beetje gissen naar de reden, en bewijzen kan geen van beide kanten.
Klik om te vergroten...

Waarom lijkt het je onwaarschijnlijk?

Onderbouw jullie zogenaamde meningen nou eens.
I
IntoxicatedLid
ThunderBunny zei:
Ten eerste is er een groot verschil tussen een pedofiel en een pedosexueel.
een pedofiel houd van een kind en zal een kind nooit sexueel ge of misbruiken die vinden het gewoon leuk om met kinderen om te gaan te knuffelen en stoeien enz.
.
Klik om te vergroten...

jij praat poep.... is er een verschil tussen homofiel en homosexueel?
denk eens na...

@caatje: ook al zeggen de meeste psychologen dat. Het is geen wetenschap, het gaat om geaccepteerde theorieen. Psychologie van nu, is bijvoorbeeld gebaseerd op bepaalde oudere stromingen, die ooit door 1 iemand bedacht zijn. Daarom wat die kerel toen zei, was toen misschien van toepassing, maar ik denk echt niet dat dat nu ook nog steeds zoveel opgaat. Het is iets wat bijvoorbeeld een slim iemand heeft geschreven, voor zijn tijd logisch, naar zijn referentiekader. Maar dat kan niet zover doorgevoerd worden volgens mij. Het is dus inderdaad geen wetenschap. En er zijn ook vast wel tig psychologen die pedofilie wel een psychische afwijking vinden. Dat bedoelde ik maar te zeggen.

@zommes: :wave: wat je zegt lijkt nu door de manier waaop je het brengt al betrouwbaarder.
z
zommesLid
Intoxicated zei:
@zommes: :wave: wat je zegt lijkt nu door de manier waaop je het brengt al betrouwbaarder.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in. Gister was ik ook een beetje te fel (en onder invloed van Grasovka)

Maar dat van die pedosexueel & pedofiel is naar mijn weten inderdaad vette onzin.
B
BacingsPenLid
zommes zei:
Intoxicated zei:
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in. Gister was ik ook een beetje te fel (en onder invloed van Grasovka)

Maar dat van die pedosexueel & pedofiel is naar mijn weten inderdaad vette onzin.
Klik om te vergroten...

Graswattus?!

Btw, niet alleen de psychologen zijn het niet alijd met elkaar eens en hebben geen echte bewijzen, dat is met alle wetenschappers/mensen zo... En geen enkele wetenschap is waterdicht...
z
zommesLid
SpacingBen zei:
Graswattus?!

Btw, niet alleen de psychologen zijn het niet alijd met elkaar eens en hebben geen echte bewijzen, dat is met alle wetenschappers/mensen zo... En geen enkele wetenschap is waterdicht...
Klik om te vergroten...

Grasovka, Gras Vodka... ken je niet? Een aanrader van de bovenste plank.

Psychologie is ook een wetenschap.

Ik weet ook niet wanneer ik heb ontkent dat wetenschappers met elkaar overhoop liggen over theorieeen.
P
Psychonaut1976Lid
Intoxicated zei:
okay zommes als je het zo schreeuwerig wil aanpakken.

Ik vind het best als jij vind dat moeder natuur bepaald heeft dat jongens vrouwen moeten neuken, heb ik geen enkel probleem mee. Ik ben hetero. Maar een homo zou zich hierdoor denk ik toch aangevallen voelen.

Ik zeg ook niet dat jij iets moet goedkeuren. Maar volgens de wet mogen wij homo's niet discrimineren bijvoorbeeld. Dus moeten we het accepepteren (misschien is dat een beter woord voor je dan goedkeuren?) dat homo's er zijn en dat het allemaal mag wat zij doen.

Ik denk, ben van mening (dus val me hier niet op aan) dat pedofilie eenzelfde soort afwijking is als homofilie, maar dan kleiner. En net een afwijking als necrofilie, maar dan groter. Het is een afwijking maar dat is niet slecht zolang je er anderen geen kwaad mee doet. Dus een pedofiel die het niet uitvoert, omdat hij accepteert dat het van de wet niet mag. En waarschijnlijk zijn er nog meer 'pedofielen' die gewoon accepteren en inzien dat je er een kind schade mee doet als je ze misbruikt. En die doen het om dat feit niet. Ik ga er dus ook vanuit dat pedofilie groter is dan jij denkt. Het zijn naar mijn mening niet alleen de gasten die kinderen verkrachten, het zijn niet alleen de gasten van de pedopartij, het zijn waarschijnlijk ook gewoon normale mensen die seksuele gevoelens voor kinderen hebben maar begrijpen dat je dit niet kan/mag maken

Zeg niet dat een hele groep mensen slecht is omdat er een aantal van hen werkelijk kinderen misbruikt.

owja zommes: als jij als kerel van 20 een wijf van 18 neukt ben jij voor de wet pedofiel. Dat bedoelde elektronik. En ik denk ook dat iemand die een kind dat nog niet geslachtsrijp is (om jouw woorden maar te gebruiken) werkelijk wil neuken, een groter probleem heeft dan zijn pedofilie. Maar dat heeft een homo ook die alleen kleine jongetjes wil neuken, begrijp je wat ik bedoel? Jij ziet pedofilie te extreem denk ik, het is (seksuele, maar dat niet alleen) gevoelens hebben voor kinderen. Voor de wet is dat personen onder de 18. Dus iemand van 21 die een meisje van 17 heeft en daar sex mee heeft is pedofiel. Dit hoeft naar mijn mening ook niet verkeerd te zijn. Daarom word je er ook niet voor gestraft als het met toezegging van het meisje is (met een klein leeftijdverschil uiteraard, dit kan niet als het meisje bijvoorbeeld 14 was, omdat je dan nog kind bent, ook al ben je geslachtsrijp)
Klik om te vergroten...

Ik vind zelf ook dat homofilie een afwijking is net zoals pedofilie aangeboren of niet het is niet volgens de natuur.Punt..
Maar je kunt het echt niet met elkaar gaan vergelijken.
Dat homo's een partij oprichten,blaadjes uitgeven,feestjes organiseren etc.etc.Daar heeft niemand last van toch.Ook van hun gedachtegoed niet.
Moeten ze lekker zelf weten.

Maar nu de Pedo's waar de hell denk jij dan waar ze die partij voor oprichten?Om gezellig te socializen en te overleggen,van ow jonge jonge heb me vanacht een droom gehad ik was in Disney land.....?.
Kom op hee....Het gaat erom wat ze vertegenwoordigen en dat is sex met minderjarige*hele minderjarige* Kleine mensjes die onschuldig zijn en waarvan je moet afblijven.

En al die zogenaamde weldenkende pedo's waarover je rept,hoe komen die dan aan hun sexuele behoefte?Denk je niet dat ze stiekem een verbode filmpje of boekje bekijken?

Nee ze moeten zo'n partij gewoon laten bestaan,straks krijgen ze nog een eigen drukkerij erbij cadeau.

Maar die rechter die dit heeft goed gekeurd zal wel zelf een pedo zijn..
Schijnen veel rechters pedo te zijn..Die toninio van P.R de Vries had het ook op ze pc,stiekemmers!

Ps ,Ik zou de afwijking niet kleiner durfen noemen..
B
BacingsPenLid
zommes zei:
SpacingBen zei:
Graswattus?!

Klik om te vergroten...

Grasovka, Gras Vodka... ken je niet? Een aanrader van de bovenste plank.

Psychologie is ook een wetenschap.

Ik weet ook niet wanneer ik heb ontkent dat wetenschappers met elkaar overhoop liggen over theorieeen.
Klik om te vergroten...

Ken ik zeker niet nee, waar te halen?

En dat 2e stukje was eigenlijk gericht op Intoxicated, die terecht psychologie geen wetenschap noemt, (wat he zoals jij zei dus wettelijk allang is...) maar onterecht beweert dat een andere wetenschap eerlijker/echter zou zijn... Ik denk dat dit komt doordat hij (denk ik) iemand is die pas iets gelooft als het te zien is... En dat is dus nou net het probleem met de wetenschap psychologie :beer:
P
Play_bunnyLid
Dzy zei:

Klik om te vergroten...

Het is een feit dat mensen geboren worden als een blanco blaadje en nog niet het vermogen hebben om lief te hebben. Dat is iets wat je later pas leert. Dat zou toch bewijs genoeg zijn dat het geen aangeboren afwijking is.
z
zommesLid
Of het een feit is kan ik niet zeggen.

Maar dat is wel wat ik ook denk.
P
Psychonaut1976Lid
Play_bunny zei:
Dzy zei:

Klik om te vergroten...

Het is een feit dat mensen geboren worden als een blanco blaadje en nog niet het vermogen hebben om lief te hebben. Dat is iets wat je later pas leert. Dat zou toch bewijs genoeg zijn dat het geen aangeboren afwijking is.
Klik om te vergroten...

Ik zit nog eens te denken he,maar is dat wel zo,bij homo's heb je toch altijd een mannetje en vrouwtje gast?Zou die ene dan niet teveel aan vrouwelijke chromosomen hebben ofzo?

Haha,maar dan zit je nog met die mannelijke natuurlijk... :wave:
P
Play_bunnyLid
Psychonaut1976 zei:
Ik zit nog eens te denken he,maar is dat wel zo,bij homo's heb je toch altijd een mannetje en vrouwtje gast?Zou die ene dan niet teveel aan vrouwelijke chromosomen hebben ofzo?

Haha,maar dan zit je nog met die mannelijke natuurlijk... :wave:
Klik om te vergroten...

Nee dat is niet waar. Ik ken zat homoseksuelen stellen, zowel mannen als vrouwenstellen en het is niet bij elk stel zo dat de een mannelijker is en de ander vrouwelijker. Absoluut niet. De meeste stellen die ik ken zijn juist allebei of vrouwelijk (als het vrouwen zijn :) ) of mannelijk (in geval van mannen). Natuurlijk zijn er ook stellen waarbij dat niet zo is, maar je mag het niet over een kam scheren, vind ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."