Nee het is niet het einde van de wereld oid, tuurlijk zijn er genoeg die het wel geloven, of de boel opblazen. Maar dat is ook de andere kant op.. Het gebeurd elke 13000 jaar. De ijskappen zijn al meerdere malen verschoven, wat Atlantis gelijk zal verklaren. En ja, alles lijkt om elkaar heen te draaien
![:grin:]()
Zo is er ook een verhaal dat wij op den duur zullen botsen met een ander stelsel, maar dat zal nog wel even duren, als het al gebeurd.
Het zit hem in de Photon belt die is gevormd door electromagnetische energie die invloed zullen hebben op onze lichamen, maar ook op electriciteit. Aangezien eerdere beschavingen veel verder waren dan ons qua kennis van het heelal, geloof ik graag dat het gepaard gaat met een bewustzijnsverandering. We zijn het echte verstand immers behoorlijk kwijt, en zijn nog steeds niet achter de geheimen van het verleden.

Maar de andere kant zegt dat de Photon belt een mythe is. Maar dit soort spelletjes hou je altijd bij niet tastbare dingen.
Naast dat wat werkelijk is, wordt er o.a. dus een bewustzijnsverandering voorspelt (wat een hele hoop zal verklaren), dimensies zullen zich openen (wat zal verklaren waarom de ufo waarnemingen op zijn top zijn). En er zal dan een natuurlijke selectie komen dmv je spirituele welzijn mbt de 3e en 5e dimensie.
Maar ja, dat is dan natte vinger werk
It appears that for mankind on this planet the photon belt encounter will be essentially a spiritual experience--but this really depends on man. Nevertheless, the real benefits of this phenomenon is from what is actually causing the photons. It is linked with the so-called convergences. If we are sufficiently evolved at the time, great advancements will occur in our consciousness as we attune to the higher-frequencies. If we are negative, that is, possess too many lower vibrations, the result of selfish actions, we are not expected to survive the frequency incompatibility.
zo... nu eerst een lijntje
![:wink:]()