Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2012.. Anyone? {samenvatting}

2012.. Anyone? {samenvatting}

61 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
i
ipomike82Lid
01-01-2024, 00:00
#1
planeten kunnen naar een andere stelsel ( zo is er ook een planeet van weegschaal naar schorpioen ofandersom gegaan)
dus ik denk dat er ook wel melkwegen naar andere stelsels kunnen gaan
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#2
ziek ziek ziek
zou wel heel vet zijn, ik verheug me er nu al op :stoned:
i
ipomike82Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk dat je wel gelijk hebt.
Ik denk ook wel dat we nu in zo'n " overgangsfase" zitten, naar wat ... ? (hoop voor t goede)

wat ik in ieder geval weet

we zitten nu tussen 2 ijstijden (de aarde wordt nu zover opgewarmt tot het zo warm wordt dat we weer in een ijstijd belanden)
de aarde zal (sooner or later) polariseren
de natuurgeweld steeds harder wordt (of dat nu van buiten afkomt door bepaalde stralingen of dat het een afweer mechanisme van de aarde is om ons te vertellen dat we niet goed met de aarde om gaan / dat er teveel mensen zijn)

hoop niet dat zuidamerika verdwijnt (heeft een speciaal plekje in mn hart)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey :grin:

Ja heel wat info op internet is onzin, en te nemen met een korrel zout. Maar het bewijs wat je noemt Fnea, of meer een "aanwijzing" komt wel van een ancient volk waarvan hun kalender precieser is dan de onze, sterker nog. Volgens de NASA is het 00000001 accuraat in vergelijking met de atomische klokkalender. In een cyclus van 180,000 jaar is er slechts een dag afgestemd om de rest van de kalender accuraat te houden. 2012 is niet alleen door de maya's voorspelt maar ook door de Pueblo-indianen, de Zulu's, de Egtptenaren e.a.

Een bewustzijnsverandering is wat anders dan wakker worden met 6 lullen en 10 ogen..

Aangezien er een hele zooi linken zijn, en extern lijkende factoren die er wel mee te maken hebben, zal ik nu alleen maar even de urls doen van de algemene info. De site www.2012.com is helemaal uit de lucht gehaald, terwijl hij steeds weer naar boven komt op google :rolleyes:

http://www.daanspeak.com/Maya01.html

http://www.heartcom.org/PhotonBelt.htm

En zo heb ik nog een stuk of 6 die feiten weergeven omtrent ons klimaat, de photon belt, e.d. Deze volgende site geeft opzich wel goeie informatie maar zinnen als "Universal White Time Healing (UWTH) is gecreëerd door hoog ontwikkelde Spirituele wezens, die de ontwikkeling op Aarde miljoenen jaren hebben gestuurd en gevolgd.", neem ik maar niet al te serieus..

http://www.universalwhitetimehealing.nl/2012.htm





WE ARE NOW POISED TO ENTER THIS PHOTON BELT. We have completed the full circle and are back at the beginning. It is described in detail in the bible, by books on mythology, by Nostradamus, and by modern day scientists. If the Earth enters first into the PHOTON BELT, the sky will appear to be on fire, but be assured, this is cold light, so there will be no heat. If the sun enters first, there will be immediate darkness, which, computed by our speed through space, will last 110 hours. The interaction between the Solar Radiation and the PHOTON BELT will make the sky look as if it is full of falling stars. As the Earth enters this radiation belt, all molecules will become excited, all atoms will change, things will become luminescent.
Klik om te vergroten...

Ik vind het iig reuze intressant :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Maarre wat wordt er nou voorspeld. Zullen we dit gewoon overleven? Ik geloof het best, maar denk eerlijk gezegd niet dat het zo'n impact op ons zal hebben. Ben hier best wel in geïnteresseerd. Zal ook zeker eens wat info opzoeken via het net. Ik heb me altijd al afgevraagd of ons zonnestelsel ook ergens omheen draait. Maar volgens mij veranderen de zonnestelsels niet van positie tov de aarde, of klopt dit niet. Ik denk dat de Aicone ook weer ergens omheen moet draaien. Hmm, genoeg stof om over na te denken.

en ow ja, als we het niet overleven, dan ga ik echt nog wel alle drugs uit proberen die ik nog niet heb gehad, omdat ze te gevaarlijk zijn. Mja, houdt me iig op de hoogte.
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee het is niet het einde van de wereld oid, tuurlijk zijn er genoeg die het wel geloven, of de boel opblazen. Maar dat is ook de andere kant op.. Het gebeurd elke 13000 jaar. De ijskappen zijn al meerdere malen verschoven, wat Atlantis gelijk zal verklaren. En ja, alles lijkt om elkaar heen te draaien :grin: Zo is er ook een verhaal dat wij op den duur zullen botsen met een ander stelsel, maar dat zal nog wel even duren, als het al gebeurd.



Het zit hem in de Photon belt die is gevormd door electromagnetische energie die invloed zullen hebben op onze lichamen, maar ook op electriciteit. Aangezien eerdere beschavingen veel verder waren dan ons qua kennis van het heelal, geloof ik graag dat het gepaard gaat met een bewustzijnsverandering. We zijn het echte verstand immers behoorlijk kwijt, en zijn nog steeds niet achter de geheimen van het verleden. :rolleyes: Maar de andere kant zegt dat de Photon belt een mythe is. Maar dit soort spelletjes hou je altijd bij niet tastbare dingen.

Naast dat wat werkelijk is, wordt er o.a. dus een bewustzijnsverandering voorspelt (wat een hele hoop zal verklaren), dimensies zullen zich openen (wat zal verklaren waarom de ufo waarnemingen op zijn top zijn). En er zal dan een natuurlijke selectie komen dmv je spirituele welzijn mbt de 3e en 5e dimensie.

Maar ja, dat is dan natte vinger werk

It appears that for mankind on this planet the photon belt encounter will be essentially a spiritual experience--but this really depends on man. Nevertheless, the real benefits of this phenomenon is from what is actually causing the photons. It is linked with the so-called convergences. If we are sufficiently evolved at the time, great advancements will occur in our consciousness as we attune to the higher-frequencies. If we are negative, that is, possess too many lower vibrations, the result of selfish actions, we are not expected to survive the frequency incompatibility.
Klik om te vergroten...

zo... nu eerst een lijntje :wink:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chimera zei:
{...}
zo... nu eerst een lijntje :wink:
Klik om te vergroten...

ohh lol :grin:

hmm wat heb ik daar trek in nu, heb ritalin scripted dus ik ben wel UP maar amfetaminen heb toch iets speciaal , coke ook
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm, dat van dat bewustzijnsverandering draaft me allemaal eigenlijk wat ver, maar goed...het zou wel relaxed zijn :P
Dat van die polen is geloof ik wel waar inderdaad. Ik heb vorige week nog in mijn aardrijkskunde boek (heet ook nog atlantis) gelezen dat, dat is gebeurt.


Heb het nog even opgezocht, en in mijn boek staat dat het wel gebeurt, maar dat die polen er 5000 tot 10000 jaar over doen om te verwisselen. En dat heeft iets te maken met magnetisme. De vloeibare buitenkern van de aarde bestaat uit ijzer. Dit zorgt er dus voor dat de aarde beinvloed wordt door de maan enzo. Dat ijzer zorgt ervoor dat er een "aardmagnetisch veld" om de aarde ontstaat. Dit veld veranderd soms echter van richting. En dan verwisselen de polen.
Het heeft volgens het boek dus niets met een photon belt te maken. OF het heeft er wel mee te maken maar het is gewoon te moeilijk voor scholieren :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
wie gaat ermee een berg beklimmen?
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
wie gaat ermee een berg beklimmen?
Klik om te vergroten...

Jaa, die hele grote in Afrika :grin:
Ben alleen de naam ff kwijt...
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
tafelberg in zuid afrika :grin:

kan je ook zo lekker beklimmen :grin: wel stoer als dat lukt :grin:

net zoals die Ayers Rock in t midden van Australië maar die's kleiner denk ik
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik hoop dat de accijns op tabak wordt afgeschaft door de veranderingen in 2012
M
Miss-BehaviourLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind het wel een creepy verhaal eigenlijk... maar ook wel interessant om erover te lezen.

Ik zorg in ieder geval dat ik nu geniet van het leven, zolang het nog kan! :hearteyes:
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#14
met zijn allen voor altijd vaag, nooit meer drugs te kopen :grin:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol zal je zien dat dit rond alle trip hippies rond gaat en dat ie echt alles gaan gebruiken For THE END OF THE WORRLDLDLDLD!!!!!!!!! :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
liever dat alle niet-hippies het toch ook maar eens gaan proberen nu ze de kans nog hebben :grin:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
hm, filosofisch: zou het mogelijk zijn om voldoende hoeveelheden van drug x te maken om de hele wereld ermee te onderhouden? tolerantie wordt lastig bij sommige

amfetaminen?
benzo's?
cannabis?
alcohol? (denk ik sowieso wel want dat is al zo'n beetje zo behalve arabië volgens mij)
cocaïne? wordt lastiger denk ik.
opium en derivaten?
synthetische opiaten?

hmm ben benieuwd welke malloot met een talent voor aardrijkskunde plantenteelt/chemie en nog wat dingen rekent dit uit?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
spacekonijn zei:
weetje ik hoop eigenlijk dat de hele wereld gaat geloven dat in 2012 alles drastisch veranderd ( in de zin van : aliens, gekke kippen , mac plaaggeesten enzo), gaat iedereen misschien weer ff lekker gek doen.
Klik om te vergroten...

Mac...plaaggeesten?
Haha, dat zou een wazige wereld worden, maar hey!
I'm in!!!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm er zit gelijk wel een bron van waarheid in je verhaal.. laten we hopen dat het leuk wordt :beer:

trouwens die planeten Electro enz.. van op die afbeelding zijn allemaal liejdes van op IFO cd van Pleiadians, moet je echt eens checke supercd :) daarvan komen dus die namen :openmouth: (ff off topic)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#20
:grin:

Ik zeg wel dat ik er bijna heilig in geloof.. Maar ja, hoewel er veel wel op
wijst, ken het natuurlijk ook allemaal toeval zijn, en die photon belt ook
echt een mythe is wat niet bestaat. Laat ik het zo zeggen: Ik hoop dat het
waar is, en dat het gaat gebeuren. Hetgeen wat ik hoop is dat het waar
is omtrent de electrische lading die onze cellen op hol laat gaan zodat we
op een hoger bewustzijn komen. Al wordt het een 3-daagse hel op aarde:
de mens heeft het wel nodig..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."