ziek ziek ziek
zou wel heel vet zijn, ik verheug me er nu al op
#2
Denk dat je wel gelijk hebt.
Ik denk ook wel dat we nu in zo'n " overgangsfase" zitten, naar wat ... ? (hoop voor t goede)
wat ik in ieder geval weet
we zitten nu tussen 2 ijstijden (de aarde wordt nu zover opgewarmt tot het zo warm wordt dat we weer in een ijstijd belanden)
de aarde zal (sooner or later) polariseren
de natuurgeweld steeds harder wordt (of dat nu van buiten afkomt door bepaalde stralingen of dat het een afweer mechanisme van de aarde is om ons te vertellen dat we niet goed met de aarde om gaan / dat er teveel mensen zijn)
hoop niet dat zuidamerika verdwijnt (heeft een speciaal plekje in mn hart)
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.